تبلیغات در مرکزی ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در مرکزی ایران شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اراک- رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: موسسات قرآنی می‌توانند در بخشی از فعالیت‌های خود به سمت تولید محصولات فناورانه و دانش بنیان رو بیاورند و کار اقتصادی انجام دهند.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با آغاز فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی در استان ۱۲۰ طلبه جهادی در آرامستان‌ها و بیمارستانها حضور یافتند و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در راستای توسعه فعالیت‌ها و اشاعه فرهنگ قرآنی، نهضت قرآن آموزی برای دانش آموزان با همکاری اداره کل اوقاف استان در حال اجرا است.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر نقش ناجا در حوزه امنیت، گفت: آمادگی داریم برنامه های مشترکی را در حوزه امنیت فرهنگی و اجتماعی با نیروی انتظامی تعریف و اجرا کنیم.

اراک- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امروز یکی از مهم‌ترین نکات در فضای جهاد فرهنگی توانمندسازی نیروهای انقلابی، فکری و فرهنگی جبهه تشیع است.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد پدافند زیستی استان هستیم و مراسم عزاداری ایام اربعین را در بستر فضای مجازی دنبال می‌کنیم.

اراک-- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تأسیس ۱۰ پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب پذیر استان مرکزی خبر داد.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به ممنوعیت پیاده‌روی اربعین حسینی در سال جاری، گفت: امسال تجمع هیات‌های عزاداری در تمامی شهرهای استان را در روز اربعین شاهد هستیم.

اراک- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: گنج تمام ناشدنی دفاع مقدس منحصر به جوامع شیعه نیست و باعث پیوند و ارتباط آزادگان جهان با جامعه شیعی ما شده است.

اراک- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امروز تداوم راه پیرغلامان و ترویج سیره تربیتی آن ها یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اراک- دانشگاه علوم پزشکی اراک و اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای مشترک از همکاری هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکلهای بهداشتی تقدیر کردند.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در ایام عزاداری محرم بیش از ۲۷ هزار ماسک بین هیئت‌های مذهبی استان مرکزی توزیع شده است.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تجمع هیئتهای مذهبی در میادین اصلی شهرهای استان مرکزی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با وجود مشکلات مالی و درمانی در مواجه با بیماری کرونا از هیأت‌های عزاداری انتظار می‌رود نذورات را به سمت درمان مردم هدایت کنند.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از هیأت‌های مذهبی این استان دستورالعمل‌های بهداشتی را در عزاداری‌ها رعایت می‌کنند.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بر تبیین مبانی اسلامی با همکاری رسانه های استان تاکید کرد.

اراک- سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ما تابع منویات رهبری و برنامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم تا مراسم عزاداری را با توجه ویژه به سلامت مردم برگزار کنیم.

اراک- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امروز هیأت های مذهبی درخط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند و اقدامات بسیاری را در این راستا باید انجام دهند.

اراک- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ایجاد شبکه ترویجی تبلیغ دین یکی از برنامه‌های اداره کل تبلیغات است که به تشکیل گروه‌های تبلیغی و تخصصی نیاز دارد.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: غدیر یک جریان همیشه زنده و پویا در جهان بشریت است که هر انسانی از چشمه آن بهره مند شود در دنیا و آخرت به سعادت و کمال دست پیدا می کند.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از انتخاب ۹ نفر به‌عنوان اعضای اصلی کانون مداحان استان مرکزی خبر داد.

اراک- با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا در شهرستان دلیجان تمامی مراسم‌های دعای عرفه در این شهرستان لغو شد.

اراک- نشست تخصصی حوزه ازدواج به‌مناسبت هفته ازدواج امروز در دفتر خبرگزاری مهر استان مرکزی در اراک برگزار شد.

اراک- مدیر پژوهش قرارگاه تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی از راه‌اندازی سیستم راهیاری مساجد در کشور خبر داد.

اراک- مدیر پژوهش قرارگاه تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: طرح تحول اجتماعی مسجد محور در بیش از ۸۰۰ محله شهری در کشور در حال اجرا است.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال، نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالاهای داخلی از سوی مردم است.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: سیره امام رضا (ع) الگو و نقشه راهی برای جوامع بشری است و الگو پذیری از این سیره بنیان های فرهنگی جامعه را تقویت می کند.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دوگانگی بین سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری وجود ندارد و هم‌افزایی در این حوزه اصل اولیه است.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: متولیان امر فرهنگ در حوزه‌های مختلف باید الگوهای دینی مانند حضرت معصومه (س) را به جوانان معرفی کنند.

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اهداف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به‌عنوان محورهای تبلیغی اجرا شود.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map