تبلیغات در مریم مقدس آنتیگوا و باربودا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در مریم مقدس آنتیگوا و باربودا شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هر زمان و هر کجا که سفرنامه ای در مورد منطقه جذاب و تاریخی ایوانو فرانکیفسک در اوکراین غربی پیدا کنید ، به شما گفته می شود که این دروازه دروازه کارپات های اوکراین است.

بله اما ایوانو فرانکیفسک همچنین "دروازه" جنبش مقاومت اوکراین در برابر ظلم و ستم و علیه نیروهای امپریالیستی است که در طول قرن ها گسترش یافته اند.

این خاکی است که "فلسفه آزادی" را در میان نسل ها و نسل های اوکراینی پرورش می دهد.

این استان (استان) مردان کوهستانی متولد شده است "هاتسل ها" ، که برای آزادی میهن خود - خالی از دست - می جنگیدند.

آنها صرفاً با جسم ، روح و با سلاحهای بدوی مانند چکشها و تیرهای چوبی با نیروهای مجهز جنگیدند.

استان ایوانو-فرانکیفسک برای مسافری مانند من که بیش از زیبایی طبیعی به تاریخ ، فرهنگ و بافت یک شهر علاقه مند است ، روایت می کند که چگونه این خاک به سرزمین زغال های سوخته برای راهپیمایی ستون های ارتش متجاوز تبدیل شده است.

روزی درباره شما بیشتر می گویم هتسولس از آنچه ممکن است قبلاً بدانید تأسف آور است که می گویند خوانندگان انگلیسی زبان مقالات یا کتابهای مفصلی در مورد آنها پیدا نمی کنند هتسولس.

نیاز شدیدی به اسناد وجود داردفرهنگ هاتسول ».

این دومین بازدید من از استان ایوانو-فرانکیفسک بود.

آخرین بار من برای ملاقات استپان بندرا که در 15 اکتبر 1959 ترور شد به اینجا آمدم و دیدار من با وی در محل تولد وی در روستای استاری اورهنیو در منطقه کالوش برگزار شد که اکنون به یک موزه یادبود تاریخی استپان باندرا در منطقه کالوش تبدیل شده است.

ایوانو-فرانکیفسک همیشه به من الهام می کند و من هر وقت فرصتی برای سفر به اوکراین پیدا می کنم قطعاً دوباره به اینجا می آیم ایوانو-فرانکیفسک به عنوان "Stanisławów" تاسیس شد - قلعه ای به نام استانیسلاو ریورا پوتوکی ، مأمور لهستانی در سال 1772 پس از اولین تقسیم لهستان.

در تاریخ 9 نوامبر 1962 ، نام به افتخار ایوانو-فرانکیفسک به شاعر ایوان فرانکو رسما تغییر یافت.

بنابراین ، هرکسی که بخواهد در مورد ایوانو-فرانکیفسک در کتاب های تاریخ قدیم مطالعه کند ، باید سعی کند اطلاعاتی در مورد "استانیسلاویو" پیدا کند.

این سرزمین در ابتدا از خود در برابر تاتارهای کریمه در گالیسیا دفاع کرد اما همچنین در جنبش مقاومت اوکراین در برابر چندین نیرو از جمله لهستان ، اتریش-مجارستان و روسیه نقش اساسی داشت.

نباید فراموش کرد که ایوانو-فرانکیفسک پایتخت جمهوری خلق کوتاه مدت اوکراین غربی در سال 1918 بود.

ایوانو-فرانکیفسک ترکیبی از چندین فرهنگ و میراث معماری منحصر به فرد را به شما پیشنهاد می دهد زیرا در زیر چندین نظامی خارجی زندگی می کرد و همچنین یک مرکز تجاری در نزدیکی کوهپایه های کارپات های اوکراین بود.

جوامع یهودی ، ارمنی و لهستانی از قرن ها پیش تاجران و تجار ثروتمندی بودند که بافتی از فرهنگ آمیخته به این شهر می بخشیدند.

    نباید کلیسای ارمنستان و کلیسای مریم مقدس در رینوک را از دست داد.

گفته می شود که کلیسای مریم مقدس قدیمی ترین ساختمان امروزی ایوانو-فرانکیفسک است.

کلیسای باروک قیامت مقدس که از بقایای یک کلیسای یسوعی بازسازی شده نیز چشمگیر است.

راتوشا (Ratusz) ساختمانی است که نمی توان آن را از دست داد.

تاریخچه خود را دارد.

طبق داده های موجود ، راتوش در وسط قلعه ای بنا شده است (که به شهر استانیسلاوو تبدیل شده است).

این برج (اکنون برج مانند ساختمان است) برای اولین بار در سال 1666 از چوب ساخته شده است.

احتمالاً این یک ساختار موقتی بود زیرا در سال 1672 با یک ساختمان نه طبقه بلند ساخته شده از چوب و سنگ به سبک اواخر رنسانس جایگزین شد .

طبق برنامه ریزی های انجام شده ، این ساختمان برای جلسات اداره شهر و دادگاه به عنوان تالار شهر و به عنوان یک مرکز مشاهده مورد استفاده قرار گرفت.

برخی از نقاشی های قدیمی نشان می دهد که Ratusz اصلی با سقف کوچک از نوع گنبد در بالای صفحه قرار گرفته است ، در بالای آن یک مجموعه مجسمه ای از Archangel Michael که در حال شکست دادن یک مار بود قرار داده شده است.

در سال 1825 عقاب جایگزین مایکل شد.

در سطح یک طبقه پنجم در هر برج آن چهار طرف ساعت هایی قرار داده شده بود که هر 15 دقیقه یک بار زنگوله هایی را که در زیر گنبد نصب شده درگیر می کرد.

زمین توسط یک بالکن مشاهده احاطه شده بود.

طبقات دوم و سوم Ratusz برای مدیریت شهری در نظر گرفته شد در حالی که طبقه اول آن برای مغازه های مختلف تجاری اجاره داده شد.

در میدان (Rynok - بازار) ، چشمه Maydan Vichevy در تابستان پر از کودکان با مادران خود است و به شما یک تماس با ملت رو به رشد اوکراین می دهد.

اگر از پله های زیر "کاسه" اصلی چشمه پایین بروید ، می توانید زیر آب آبشار بدون خیس شدن بایستید.

از این مکان آرزو داشتم که تاراس شوچنکو را در پارکی به نام او ملاقات کنم.

پارک تاراس شوچنکو مکانی عالی برای نشستن ساعت ها قبل از بازگشت به شهر یا مایل به دیدن دریاچه ساخته شده توسط انسان درست در آن طرف جاده است.

لازم به ذکر است که "پارک تاراس شوچنکو" را تقریباً در هر شهر مهم اوکراین خواهید یافت.

من به خوانندگان پیشنهاد می کنم حداقل 5 روز تور خود را به استان ایوانو-فرانكیوكس برنامه ریزی كنند.

می توان از موزه Stepan Bandera و شهر تاریخی Kalush (بازدید یک روزه) ، کوههای Carpathian (بازدید دو روزه) بازدید کرد و دو روز برای گشت و گذار در شهر اصلی وقت گذاشت.

کوه های کارپات دارای یک سیستم زیست محیطی منحصر به فرد است.

دامنه از منتهی الیه جمهوری چک (3٪) در شمال غربی از طریق اسلواکی (17٪) ، لهستان (10٪) ، مجارستان (4٪) و اوکراین (10٪) صربستان (5٪) و رومانی (50٪) ) در جنوب شرقی برای سفرهای تابستانی ، ترک این کوه ها هنگام سفر به ایوانو-فرانکیوسک توصیه نمی شود.

چندین مکان وجود دارد که ممکن است برای کشف در شهر ذکر کنم ، من شما را ترک می کنم تا بیشتر جستجو کنید و به خوانندگان بگویید که دلم برایشان تنگ شده است --– خداحافظ - سرزمین هوتل های شجاع.

سفر به علت - راهنمای گردشگری ایوانو فرانکیوسک.

اینجا کلیک کنید برای خواندن ادامه داستان در Dispatch NewsDesk با پایان یافتن سال 2020 ، وزارت گردشگری و هواپیمایی باهاما بار دیگر در مورد یک سال چشمگیر تاریخی و پر چالش تأمل می کند.

بعد از .

.

.

ادامه مطلب سازمان هواپیمایی کشوری اوگاندا (UCAA) به دنبال افزایش ترافیک مسافر دسترسی به فرودگاه بین المللی انتب از زمان ورود به آن ، روش های استاندارد عملیاتی COVID-19 (SOP) را بررسی کرده است.

ادامه مطلب مقامات تایلند تصمیم گرفته اند رژیم بدون ویزا را برای گردشگران روسی از سر بگیرند.

اکنون بازدیدکنندگان روسی ، که نمی خواهند بیش از یک ماه تقویم بگذرانند .

.

.

ادامه مطلب خطوط هوایی قطر خوشحال است که با ایجاد لحظات ویژه از مسافران این فصل جشن استقبال می کند که مسافران ما را هم در هواپیما و هم در هواپیما غافلگیر می کند .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map