تبلیغات در مهرآبادجنوبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در مهرآبادجنوبی کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مهرآباد جنوبی یکی از محله های قدیمی در شهر تهران بوده است که در زمان گذشته محل گندم زارهای سرسبزی بوده است.

خانه های اطراف این محله در زمان گذشته شبیه به خانه های روستایی بوده ولی با گذر زمان و بزرگتر شدن شهر تهران گندم زارهای این محله تبدیل به مکان هایی برای ساخت ساختمان های جدید و فرودگاهی شد که امروزه فرودگاه مهرآباد را نیز در خود جای داده است.

قدمت این محله بیش از 100 سال است و در زمان گذشته پر از گندم زار بوده و خانه های بسیار کمی به چشم میخورد و بیشتر زمین های این محل برای شخصی به اسم خانم نظام مافی بوده که یکی از بانفوذ ترین خانواده ها در آن منطقه به حساب می‌آمد.

مقدار بسیاری از بافت شهری این محله را فرودگاه پوشانده و مابقی مسکونی هستند.

سایت جارچی در خرداد ماه , سال 1398 با هدف بهبود روند خدمات دهی در زمینه نیازمندی های آنلاین افتتاح گردیده است.

امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات رایگان و با کیفیت اعتماد شما هم میهنان عزیز را جلب نماییم.

شماره تماس: 09121442355 ایمیل: info@jarchi.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map