تبلیغات در میرآباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در میرآباد کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی و چاپ تراکت ارزان تبلیغاتی a5 و تراکت a6 وa4 طراحی و چاپ تراکت در کوتاه ترین زمان و با کیفیت ، طراحی و چاپ تراکت شما با بهترین قیمت.

طراحی تراکت .

.

.

چاپ لیبل ارزان قیمت ، طراحی لیبل پشت چسبدار ، لیبل کاغذی ، شیشه ای .

بهترین قیمت انواع لیبل با بالاترین کییت با طراحی خاص و ویژه را از ما بخواهید .

چاپ لیبل .

.

.

جعبه سازی ، جعبه تبلیغاتی ، ساخت جعبه تبلیغاتی جعبه سازی ، جعبه سازی تبلیغاتی ، ساخت جعبه تبلیغاتی - فروش جعبه لمینتی - چاپ ، تولید و ساخت ارزان جعبه سازی .

.

.

چاپ ست اداری اختصاصی ، چاپ سربرگ a4 ، a5 ، a6 و پاکت در بهارستان چاپ ست اداری اختصاصی در بهارستان .

ما با بررسی نیاز های شما پکیج های مختلفی از ست های اداری.

.

.

چاپ باران ، ارائه دهنده کلیه خدمات چاپ و تبلیغات با بالاترین کیفیت و قیمت توافقی چاپ استیکر ، چاپ مش ، وینیل ، بنر تیراژ بالا و قیمت توافقی انواع لیبل (ک.

.

.

چاپ پاکت آزمایشگاهی ، طراحی و چاپ پاکت آزمایشگاهی طراحی و چاپ پاکت آزمایششگاهی در ابعاد A3 ، A4 و پاکت رادیولوژی می باشد.

همچین چاپ پاکت دو رنگ ، چهار رنگ و.

.

.

خدمات برش لیزری و فروش ورق پلکسی گلاس خدمات برش پلکسی گلاس ، برش طلق و برش لیزری یونولیت برش لیزری پلکسی گلاس - فروش انواع ورق پلکسی گلاس ورق پلکسی گ.

.

.

چاپ فاکتور ارزان ، چاپ فاکتور کاربن دار - چاپ انواع فاکتور رسید چک ، فاکتور فروش ، مالیاتی با بهترین کیفیت چاپ را از ما بخواهید.

چاپ فاکتور دو نسخه ای ، سه ن.

.

.

چاپ ، طراحی کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ فوری - بهترین قیمت چاپ کاتالوگ در چاپ هدیه برتر در سراسر ایران طراحی و چاپ بهترین و با کیفیت ترین کاتالوگ ها توسط چاپ هدی.

.

.

طراحی ، چاپ فاکتور رسمی - چاپ فاکتور رسمی ارزان و با کیفیت - چاپ فاکتور رسمی دارایی - چاپ فاکتور قبضی چاپ فاکتور رسمی به صورت کاربن لس ، معمولی و مخصوص پری.

.

.

سررسید روز شمار گالینگور نوع جلد: گالینگور نوع کاغذ: تحریر 100 و 70 گرم ابعاد: 13 در 21 نوع صحافی : ته دوخت دارای پاکت و کش نگهدارنده سررسید روزشما.

.

.

طراحی و چاپ انواع لیبل عرقیات و داروهای گیاهی به صورت چاپ لیبل شیت و چاپ لیبل به صورت رول و همچین طراحی و چاپ لیبل شیرینگ حرارتی برای بسته بندی محصولات گلاب .

.

.

چاپ بنر رول آپ چاپ بنر رول آپ : بسیاری از بنرهایی که برای چاپ به ما سفارش داده می شوند کاربردی منحصر بفرد داشته و عملاً یکبار مصرف به حساب می آیند .

به عن.

.

.

تولید و پخش انواع بروشور در کرج : بروشور یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راه های تبلیغاتی است.

همانطور که اطلاع دارید بروشورها یکی از بهترین کارهای تب.

.

.

ست ویژه برای پرستاران عزیز تخفیف ویژه برای کسانی که تا قبل روز پرستار این پکیج را از ما خریداری کنند.

نمونه کار های بیشتر در پیج اینستاگرامی ما https://ww.

.

.

تولید انواع ساک های پارچه ای در گراماژهای مختلف و چاپ متن و اطلاعات مورد نظر شما جهت مشاهده انواع نمونه کار در واتس آپ پیغام دهید فروش انواع ساک های خرید مناسب برای فروشگاه های لباس و کفش و مارک های برند مانند ادیداس ، نایک ، پوما با طرح مورد نظر شما باقیمتی مناسب تولید و ارسال به تمام.

.

.

خدمات چاپ تامپو - چاپ بر روی لیوان - چاپ عکس روی لیوان چاپ روی لیوان به صورت چند رنگ و تک رنگ چاپ بر روی لیوان سرامیکی و فتوپلیمری و فلزی خدمات چاپ دیجیتا.

.

.

تولید و پخش انواع پوستر در کرج همانطور که اطلاع دارید پوسترها یکی از بهترین کارهای تبلیغاتی محسوب می شود که برای جلب مشتریان بیشتر و معرفی محصول به دیگران .

.

.

چاپ ماگ یا لیوان های حرارتی یا جادویی با کیفیت عالی ارسال فوری به تمامی نقاط ایران طراحی و چاپ بسته بندی انواع محصولات غذایی و دارویی و جعبه و کارتن طراحی بسته بندی محصولات صنعتی، انواع هارد باکس طراحی و چاپ انواع جعبه ماسک سه لایه طراحی .

.

.

تی پک تولید و عرضه کننده مستقیم کیسه زباله تبلیغاتی خودرو مدل برزنتی کیسه زباله خودرو محصولی جهت نگهداری زباله های داخل ماشین و ابزاری قدرتمند در زمینه تب.

.

.

یک روش تبلیغ متفاوت و انفجاری تبلیغات اینترنتی آیا به دنبال روشی جدید برای افزایش درآمد خود هستید؟ آیامی دانید بازاریابی اینترنتی ،کم هزینه و پربازده تر .

.

.

شما میتوانید انواع سوغاتی ها و هدایای تبلیغاتی دست ساز خود را که در داخل منزل تهیه کرده اید با کمترین زمان و به صورت انلاین در سایت خونگی به فروش برسانید .

.

.

شرکت پردیس نگار به صورت رسمی از سال 1375فعالیت تخصصی خود را در زمینه خدمات چاپ دیجیتال و افست و همچنین چاپ خاص آغاز نمود .

ارائه خدمات چاپ لیبل های چسبدار ب.

.

.

اتیکت پرستاری رنگی برای پرستاران عزیزمان به دو صورت مگنتی و سنجاقی نمونه کار های بیشتر در پیج اینستاگرامی ما https://www.

instagram.

com/naghshgozaran سفارش چاپ و فروش انواع ماگ های حرارتی به صورت تک و تعداد با عکس دلخواه با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت چاپ انواع جعبه های دستمال کاغذی و ماشینی بزرگ و کوچک سفارشات از طریق واتس آپ لایت باکس کریستالی| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع لایت باکس کریستالی (کریستال) پخش نور یک دست و کامل به تمام سطح تصویر مصرف کم انرژی ن.

.

.

شرکت coico ارائه دهنده خدمات در زمینه چاپ کارت ویزیت پی وی سی شفاف کارت ویزیت براق کارت ویزیت شیشه ای کارت ویزیت رنگی کارت ویزیت مات چاپ کارت ویزی.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map