تبلیغات در ناگازاکی ژاپن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در ناگازاکی ژاپن شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خوش آمدید.

به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد فارنت | Farnet - اخبار فناوری اطلاعات هواوی نوا 8 و نوا 8 پرو با تراشه کایرین 985 و دوربین چهارگانه معرفی شدند گوشی OnePlus Nord SE یک نسخه ویژه از وان پلاس نورد با طراحی جدید خواهد بود دانلود کنید: تمام والپیپرهای رسمی سری گلکسی اس 21 سامسونگ گلکسی بوک فلکس 2 سامسونگ با تراشه نسل یازدهم اینتل معرفی شد لپ تاپ نوکیا PureBook X14 با بدنه فلزی و پردازنده Core i5 رونمایی شد ادوبی سرانجام آخرین آپدیت فلش برای همیشه را منتشر کرد ردیت سرویس اشتراک ویدیو کوتاه دابسمش را خریداری کرد جیمیل حالا به شما امکان ویرایش اسناد آفیس در ضمایم ایمیل را می‌دهد فیسبوک شاید مجبور به فروش اینستاگرام و واتساپ شود! ترامپ پس از ترک کاخ سفید، مصونیت‌های توییتر را از دست خواهد داد بررسی تبلت هواوی مدیاپد T5؛ مقرون به‌صرفه و کاربردی تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به تبلت مدیاپد تی 5 هواوی | Huawei MediaPad T5 بررسی لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15؛ مقرون‌به‌صرفه و کاربردی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15 10 مقاله که باید پیش از تجربه بازی سایبرپانک 2077 بخوانید سرویس گیمینگ ایکس کلود مایکروسافت بهار سال آینده به iOS و کامیپوترها می‌آید سریع‌ترین فروش تاریخ یک بازی اورجینال پلی استیشن 4 به Ghost of Tsushima رسید ده‌ها گوشی متعلق به خبرنگاران الجزیره با استفاده از یک حفره امنیتی آیفون هک شده است! هشدار مایکروسافت در خصوص تداوم حملات هکری Solarwinds در سراسر جهان هشدار: بدافزارها می‌توانند از طریق پاوربانک به گوشی شما منتقل شوند! اینها ضعیف‌ترین پسوردهای پراستفاده توسط کاربران در سال 2020 است اولین خودرو خودران اپل در سال 2024 وارد خط تولید می‌شود آمریکا 1.

9 میلیارد دلار برای جایگزینی تجهیزات مخابراتی هواوی و ZTE هزینه می‌کند! برچسب جدید توییتر بر روی توییت‌های ترامپ حالا یادآور می‌شود که بایدن برنده شده است! راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت بیش از ۳۰ میلیون تومان | آبان ۹۹ راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان | آبان ۹۹ راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان | آبان ۹۹ راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۵ تا ۱۰ میلیون تومان | آبان ۹۹ تبلیغ جدید شیائومی در ژاپن برای این شرکت دردساز شد.

شیائومی در این تبلیغ که برای گوشی ردمی نوت 9 پرو ساخته شده، از یک مرد چاق شبیه به یک بالن سفید و همچنین تصویرسازی بمب اتمی استفاده کرده که واکنش‌های شدیدی در پی داشته و این شرکت در نهایت مجبور به عذرخواهی عمومی شده است.

مرد چاق کدی بود که برای بمب اتمی ایالات متحده آمریکا که در سال 1945 و طی جنگ جهانی دوم بر روی یکی از شهرهای ژاپن با نام ناکازاکی ریخته شد، استفاده می‌شد.

تصویرسازی سیاه و سفید بمب باعث می‌شود که شبیه به یک بالن سفید بسیار بزرگ به نظر برسد.

شیائومی در ژاپن انتظار نداشت که این تبلیغ با واکنش‌های شدیدی روبرو شود اما پس از ایجاد مشکلات، یک عذرخواهی عمومی منتشر کرد.

متن عذرخواهی شیائومی به شرح زیر است: «جدیدترین تبلیغ محصول ما برای بازارهای خارجی محتوای نامناسب داشت و به همین خاطر ویدیو حذف شده است.

شیائومی به کاربران و فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان احترام می‌گذارد و ما برای ساخت محصولات جدید خود به کاربران نزدیکتر خواهیم شد.

ما هرکاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا مانع از بروز چنین مشکلی در آینده شویم و همچنین مشکل را حل خواهیم کرد.

» بخش ژاپن شیائومی در عذرخواهی خود به حذف شدن ویدیو اشاره کرده اما به راحتی می‌توان در اینترنت به این تبلیغ دست پیدا کرد.

شیائومی در گذشته نیز با ساخت تبلیغات جنجال آفرین شده بود که یکی از آن‌ها که اخیرا اتفاق افتاده، تبلیغی مخصوص بازار چین است که به اعتراضات در هنگ کنگ اشاره دارد.

مطلب قبلی تراشه Dimensity 1000 پلاس مدیاتک با پشتیبانی از نمایشگرهای 144 هرتزی معرفی شد مطلب بعدی تمام تریلرهایی که مایکروسافت شب گذشته از بازی‌های ایکس باکس سری ایکس منتشر کرد آپدیت اندروید 9 پای برای می باکس 3 شیائومی بالاخره عرضه شد شیائومی به جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربران خود متهم شده است شیائومی رکورد گینس بیشترین آنباکس همزمان یک محصول را به نام خود ثبت کرد! شیائومی دستگاه تصفیه هواوی داخل خودرو Roidmi Car Air Purifier P6 را معرفی کرد آکواریوم ماهی شیائومی معرفی شد؛ بدون نیاز به تعویض آب و با مصرف انرژی یک پاور بانک! ماوس بی‌سیم جدید شیائومی با عمر شارژ باتری یک‌ساله معرفی شد! آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد.

در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

نام و آدرس ایمیل من رو برای دفعه بعد که کامنت می‌گذارم ذخیره کن پربازدیدترین تصاویر گلکسی A72 5G نشان می‌دهد که با نسخه بزرگتر گلکسی A52 5G مواجه خواهیم بود نسخه جدید برنامه اینستاگرام لایت با قابلیت‌های کمتر عرضه شد رکوردشکنی دوربین گوشی هواوی میت 40 پرو پلاس در بنچمارک دوربین DXOMARK درز تصاویر رسمی گلکسی اس 21 سامسونگ آن را در تمام رنگ‌های زمان عرضه… انتشار تصاویر رسمی گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ پیش از رونمایی رسمی سری گلکسی نوت سامسونگ حداقل یکسال دیگر زنده می‌ماند! دانلود کنید: تمام والپیپرهای رسمی سری گلکسی اس 21 سامسونگ آخرین مطالب فارنت هواوی نوا 8 و نوا 8 پرو با تراشه کایرین 985 و دوربین… گوشی OnePlus Nord SE یک نسخه ویژه از وان پلاس نورد با طراحی… دانلود کنید: تمام والپیپرهای رسمی سری گلکسی اس 21 سامسونگ گوشی Hisense A7 5G معرفی شد؛ اولین گوشی 5G جهان با نمایشگر… تصاویر جدید فاش شده از گلکسی بادز پرو بخشی از ویژگی‌های آن… رسما اعلام شد: هشتم دی ماه تاریخ معرفی رسمی گوشی‌های سری می… اولین خودرو خودران اپل در سال 2024 وارد خط تولید می‌شود رکوردشکنی دوربین گوشی هواوی میت 40 پرو پلاس در بنچمارک… درز طراحی گوشی آنر V40 از ماژول دوربین شبیه به ساعت در آن… آمریکا 1.

9 میلیارد دلار برای جایگزینی تجهیزات مخابراتی هواوی… مسابقه کوییز کاپ ۹۹ با همکاری هواوی، همراه با جوایز ارزنده… نانسی گریس رومن مادر تلسکوپ هابل در سن ۹۳ سالگی درگذشت کنفرانس سالانه WWDC اپل بیست و چهارم خردادماه آغاز خواهد شد مطالب ویژه آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟ جامع و کامل درباره «تورنت» آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس… آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز! مشترک خبرنامه فارنت شوید تا آپدیت بمانید! قدرت گرفته از ساخت ایمیل جیمیل با گوشی ، آموزش دانلود از یوتیوب ، سایبرپانک 2077 ، نصب ویندوز از روی فلش ، آموزش تیک تاک ، کد استعلام مانده اینترنت ایرانسل، کد بسته های مکالمه همراه اول ، دیلیت اکانت اینستا، تیک تاک چیست؟ ، آپدیت iOS 13 آیفون ،‌ یکاپ گرفتن از آیفون ، دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر ، بهترین فیلم های سال 2019 ، مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام در کامپیوتر ، سیم کارت رایگان همراه اول ، اخبار بازی ، پلی استیشن 5 , نصب iOS 14 آیفون ، فیفا ۲۱ ، بازی PES 2021 ، خوش آمدید.

به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map