تبلیغات در نورآباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در نورآباد کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوقطبی ممسنی و رستم امروز بیش از پیش سرباز کرد و عده ای در حمایت از نامزدهای فعال در این دو شهرستان، بیانیه منتشر کردند.

بداخلاقی های انتخاباتی توسط حامیان برخی از نامزدها به پاره کردن پوستر و بنر منجر شد و صحنه های زشتی را رقم زد .

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها راجع به او مطالعه کرده و کتاب خوانده اند.

نه اگر این طور بود به جز کتاب من که مجوز انتشار در داخل نگرفت، همه کتاب هایی که در این 40 سال درباره رضاشاه منتشر شده است او را به خیانت و فساد متهم کرده اند و بنابراین باید عکس این اتفاق می افتاد.

چون شما در تلویزیون، رادیو، کتاب، مدرسه، دانشگاه ، حوزه علمیه و همه جا گفتید رضاخان بد بوده است اما چون می بینند شما با او بدهستید این شعار را سر می دهند.

آن ها .

.

.

شعارسال : این فهرست شامل اسامی 164نامزد از استانهای تهران، قزوین، مازندران، اصفهان، سیستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، مرکزی، قم ، خراسان شمالی ،یزد، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی، البرز، گیلان، فارس، سمنان است.

دفاتر استانی دیده بان از امروز مشغول اخذ تعهدنامه از سایر نامزدهای داوطلب امضای تعهدنامه مجلس شفاف هستند.

در این تعهدنامه، نامزدها به .

.

.

در زمینه تعیین صلاحیتها، در صحنه رقابتها حاضر شوند تا هم به افزایش مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند و هم صحنه را به رقیب خویش وانگذارند.

در جبهه مقابل، اصولگرایان نیز که تصور می شد بتوانند بر سر فهرستی مستقل از نامزدها در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به نتیجه برسند، همانند دوره های گذشته دچار اختلاف شدند و تاکنون، دست کم 9 فهرست به نام اصولگرایان و از سوی احزاب و .

.

.

در حوزه تبلیغات انتخاباتی استان مشاهده نمی کنیم گفت: آنطور که ظواهر نشان می دهند بیشتر نامزدها در مساجد و محلات سخنرانی می کنند و عکس، پوستر و بنر زیادی مشاهده نمی شود که شاید ناشی از هزینه های بالای تبلیغات هم باشد.

وی با اشاره به تلاش بیشتر نامزدها از طریق تبلیغات در فضای مجازی اضافه کرد: در خراسان جنوبی با توجه به اینکه مردم مومن و قانع هستند زیاد شاهد عدول از مرزهای اخلاقی نیستیم .

.

.

فرازوفرودهایی داشته و استقبال و نگاه مردم، سهم جریان های سیاسی را از کرسی های مجلس به گونه ای متفاوت رقم زده است.

گاهی چپ ها و به قولی اصلاح طلبان امروز پیروز میدان رقابت های انتخاباتی شده اند و گاهی راست ها و به اصطلاح امروز اصولگرایان توانسته اند پیروزی را به نام خود ثبت کنند، گاهی نیز کرسی های مجلس بین جریان ها تقسیم شده و مجلس اکثریتی برابر میان جریان های سیاسی داشته است.

با چنین وصفی مرور .

.

.

.

.

.

یکی از ابعاد زندگی اجتماعی در صحنه سیاست تحقق می یابد و بخشی از تبلور سیاست در دنیای امروز نیز در مساله انتخابات ظهور و بروز دارد.

با فضای سیاسی در زمینه انتخابات، گاه شاهد بداخلاقی های انتخاباتی از سوی برخی کاندیداها هستیم به گونه ای که این رفتارهای غیر رقابتی گریبان جامعه را می گیرد، صحنه رقابت شفاف را تار می کند و جوی از التهاب را منجر می شود.

بنابراین باید نامزدها .

.

.

آینده مبتنی بر صحنه آرایی انتخابات با توجه به لیست نهایی تائید صلاحیت ها است.

نتیجه انتخابات بعد از رأی گیری مشخص می شود.

متأسفانه در بسیاری از حوزه های انتخابیه، رقابت جدی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود ندارد.

در برخی از حوزه ها به هیچ عنوان فرد اصلاح طلبی، نامزد نشده است.

وضعیت اصلاح طلبان و اصولگرایان در مورد معرفی افراد شاخص متفاوت است.

در جبهه اصولگرایان همه نیروهای اصلی و شاخص .

.

.

روزنامه همدلی است، در گزیده ای از آن می خوانیم: بالاخره اصلاح طلبان تکلیف خودشان را معلوم کردند.

تاکنون تقریبا بسیاری از چهره ها و احزاب اعلام کرده اند که با تمام توان در صحنه انتخابات حاضر می شوند.

کارگزارانی ها که پیشقدم بودند، دیروز هم در نشست خبری شان مجددا بر حضور در انتخابات تاکید کردند و در ادامه چهره ها، احزاب و جمعی از اصلاح طلبان بیانیه ای در حمایت از انتخابات یازدهمین دوره مجلس منتشر .

.

.

ویژه ای به رعایت اخلاق انتخاباتی دارند ولی متأسفانه شاهدیم عده ای پوستر نامزدهای دیگر را پاره کرده و پوستر نماینده مدنظر خود را روی می چسبانند و یا نامزدهای انتخاباتی با تخریب رقیب های خود در بعضی مواقع جو بدی را در شهرستان ایجاد می کنند.

حفظ آرامش شهر و مردم موضوعی است که فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به آن تأکید ویژه ای دارد ولی از دیشب شاهد اینیم که طرفداران دو کاندیدا تا پاسی از شب در .

.

.

محسن جاپلقی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از خوانسار اظهار کرد: به منظور الصاق پوسترهای تبلیغاتی 70 نقطه در شهر خوانسار جانمایی شده است.

وی با بیان این که بعضی نقاط شهر با نصب کارتن پلاس و بنر برای الصاق تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است، گفت: بنرهای تبلیغات انتخابات به وسیله طناب به تنه درختان آویز شود و از کوبیدن میخ و یا اشیا برنده به تنه درختان خودداری کنند که در صورت مشاهده .

.

.

روزنامه همدلی است، در گزیده ای از آن می خوانیم: بالاخره اصلاح طلبان تکلیف خودشان را معلوم کردند.

تاکنون تقریبا بسیاری از چهره ها و احزاب اعلام کرده اند که با تمام توان در صحنه انتخابات حاضر می شوند.

کارگزارانی ها که پیشقدم بودند، دیروز هم در نشست خبری شان مجددا بر حضور در انتخابات تاکید کردند و در ادامه چهره ها، احزاب و جمعی از اصلاح طلبان بیانیه ای در حمایت از انتخابات یازدهمین دوره مجلس منتشر .

.

.

انتخاباتی دارند ولی متأسفانه شاهدیم عده ای پوستر نامزدهای دیگر را پاره کرده و پوستر نماینده مدنظر خود را روی می چسبانند و یا نامزدهای انتخاباتی با تخریب رقیب های خود در بعضی مواقع جو بدی را در شهرستان ایجاد می کنند.

حفظ آرامش شهر و مردم موضوعی است که فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به آن تأکید ویژه ای دارد ولی از دیشب شاهد اینیم که طرفداران دو کاندیدا تا پاسی از شب در شهر مشغول بوق زنی .

.

.

بهمن شروع شد.

از ساعت ابتدایی جوانان حامی تراکت های تبلیغاتی و عکس و پوستر نامزدها را از زیر در حیاط منازل به درون خانه ها می اندازند و صبح اولین چیزی که جلب توجه می کند همین انبوه کاغذهاست.

از آنجایی که کهگیلویه و بویراحمد استان کوچکی است و چاپخانه زیادی ندارد اغلب پوستر و حتی بنر و بیلبوردها دقیقا مشابه هم هستند و تنها نام ها و عکس ها در آن تغییر کرده اند.

افتتاح ستادهای انتخاباتی .

.

.

بهمن شروع شد.

از ساعت ابتدایی جوانان حامی تراکت های تبلیغاتی و عکس و پوستر نامزدها را از زیر در حیاط منازل به درون خانه ها می اندازند و صبح اولین چیزی که جلب توجه می کند همین انبوه کاغذهاست.

از آنجایی که کهگیلویه و بویراحمد استان کوچکی است و چاپخانه زیادی ندارد اغلب پوستر و حتی بنر و بیلبوردها دقیقا مشابه هم هستند و تنها نام ها و عکس ها در آن تغییر کرده اند.

افتتاح ستادهای انتخاباتی .

.

.

های دیگر نامزدها نچسبانید حق ندارید پوستر آنها را پاره کنید، اگر پوستر آنها پاره شده برایشان بچسبانید.

یکی دیگر از خاطرات به یاد ماندنی در شب انتخابات این بود که در منزل شهید طالبیان پای تلفن نشسته بودم و یکی دیگر از دوستان نیز در فرمانداری به عنوان نماینده حاج طالبیان حضور پیدا کرده بود، وقتی صندوقی وارد می شد به ما اعلام می کردند و من هم بلند آن را اعلام می کردم تا آخرین صندوق حاجی .

.

.

شمال نیوز: زهرا رستگارمقدم/ انتخابات شورای شهر در شهرستان های کوچک از ارقام چندصدمیلیونی و میلیاردی حکایت می کرد.

طبیعی است در انتخابات مجلس، این هزینه ها به مراتب بالاتر برود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس نزدیک است و جلسات و کمپین های تبلیغاتی در شهر و روستاها پا گرفته؛ تبلیغاتی که دیگر به چاپ بنر و پوستر انتخاباتی یا سخنرانی و بازدید از مراکز مختلف ختم نمی شود.

گاهی همه خدمات یعنی صفر تا 100فرا .

.

.

مرا روی عکس های دیگر نامزدها نچسبانید حق ندارید پوستر آنها را پاره کنید، اگر پوستر آنها پاره شده برایشان بچسبانید.

یکی دیگر از خاطرات به یاد ماندنی در شب انتخابات این بود که در منزل شهید طالبیان پای تلفن نشسته بودم و یکی دیگر از دوستان نیز در فرمانداری به عنوان نماینده حاج طالبیان حضور پیدا کرده بود، وقتی صندوقی وارد می شد به ما اعلام می کردند و من هم بلند آن را اعلام می کردم تا آخرین .

.

.

ساخته مصطفی کیایی که خود نیز نگارش فیلم نامه آن را بر عهده دارد.

داستان یک خواننده کوچه بازاری پیش از انقلاب به نام ابراهیم خوش لحن با بازی پرویز پرستویی است.

او درآستانه مشهور شدن و انتشار اولین آلبومش با وقوع انقلاب 1357 همچون سایر خوانندگان این طیف از صحنه کنار می رود.

ابراهیم خوش لحن که به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی تواند خواننده لس آنجلسی شود و درنهایت به خواننده مراسم .

.

.

عرصه انتخابات می دانیم ولی در همین سختگیری هایی که در این دوره از انتخابات شده نیروهای ارزشمند دیگر از جمله دوستانی که در این جلسه حضور دارند، هستند که قادرند عملکرد قابل قبولی در مجلس داشته باشند.

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی نیز گفت که درباره حمایت خاتمی از لیست انتخاباتی این حزب، تصمیم با خودش است و کارگزاران فرضی بر تایید و حمایت وی ندارد ولی اصل اینکه حزب، لیستی از شای .

.

.

با رنگ و لعاب خاص به صدا درآوردند تا توجه عموم را جلب کنند، عده ای پوستر و تصویر خود را روی خودروی شخصی نصب کرده و در نقاط مختلف شهر جولان دادند تا اعلام حضور کنند و برخی نیز با دادن چای و شیرینی و جمع کردن افراد در ستاد انتخاباتی آغاز ماراتن تبلیغات را به رخ کشیدند.

این روز ها با اینکه در فصل زمستان قرار داریم، ولی سرما و برودت هوا هم نتوانسته از تب و تاب انتخاباتی در بین کاندیدا های .

.

.

کارگیری بازنشستگان ، تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن ، طرح عفو عمومی و تبدیل مجازات ، اصلاح قانون جرم سیاسی ، ممنوعیت حیوان آزاری و انتزاع سازمان زندان ها از قوه قضاییه و الحاق آن به وزارت کشور اشاره کرد.

طرح هایی که البته همگی به تصویب نرسید، اما در مواردی منتج به نتیجه شد و تغییراتی اساسی در حوزه هایی که به آن می پرداخت، رقم زد.

در این میان شاید طرحی که به عنوان طرح تابعیت .

.

.

و برشورها است.

طرفداران نامزدهای انتخاباتی هم با حضور در ستادها و در دست داشتن پوستر نامزدهای خود و همچنین چسباندن آن به شیشه خودروها و یا اقدامات ابتکاری دیگر برای جلب آرای مردم رقابت می کنند.

فضای انتخاباتی در تمام شهرها فضای تمام شهرها انتخاباتی شده است و آیین پلو دادن هم از همان شب اول تبلیغات مخصوصاً از جانب پیشکسوت ها شروع و کاندیداها به هر طریقی متوسل می .

.

.

، نظیر سیر حکمت در اروپا اثر فروغی و کتابهای دیگر از این قبیل توسط دلباختگان به غرب، منتشر می شد و همزمانی برای مقابله و رویارویی با تفکر غرب را نشان می دهد.

[60] این مباحث در عین تعلق به حوزه اندیشه، بی توجه به مباحث سیاسی نبود.

به عنوان مثال، بسیاری از مباحث و مقالات علامه از جمله مجموعه مباحثات وی با هانری کربن فرانسوی نیز خالی از موضوعات سیاسی نبود.

[61] گفتگوی علامه با .

.

.

.

با اینکه مطابق قانون تبلیغات انتخاباتی هر گونه دیوار نویسی، مخدوش، معدوم و یا پاره نمودن عکس و دیگر آثار تبلیغاتی مجاز نامزدها، الصاق اعلامیه، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمائی و تابلوهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و یا روی صندوقهای پست، باجه های تلفن، پست های برق و تلفن، تابلوها اتوبوسرانی و تاسیسات عمومی و دولتی؛ ممنوع اعلام شده است، اما باز هم مواردی از این دست .

.

.

باقی مانده تا روز انتخابات هنوز خبری از انتشار لیست جریان اصلاح طلب برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات نیست، اما بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی این حزب ها، نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان ها در تکاپو برای حضور جدی در انتخابات و رقابت با دیگر نامزدها هستند.

در مشهد اگرچه سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان معتقد است، اصلاح طلبان قطعا لیست خواهند داد اما نمایندگان احزاب اصلاح طلب نکات دیگری را مطرح می کنند.

آن .

.

.

، ابراهیم عزیزی، جعفر قادری، ، روح الله نجابت، منصوره طاهری و احد بهجت حقیقی است.

در آباده رحیم زارع نماینده کنونی و پیشین مجلس از بیشترین شانس برای حضور مجدد در بهارستان برخوردار است و در حوزه انتخابیه نی ریز و استهبان نیز با وجود حضور 21 نامزد، به نظر می رسد رقابت اصلی میان اصغر مسعودی نماینده کنونی و محمد سقایی نماینده ادوار پیشین مجلس باشد؛ مگر آنکه نامزدی از شهرستان های نی ریز و بختگان بتواند با .

.

.

نقاط مختلف استان اصفهان از جمله شهرستان کاشان با وجود آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخاباتی از 24 بهمن ماه، به تدریج رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته که این امر در محیط شهری شاید چندان ملموس نباشد اما فعالیت ها در فضای مجازی پررنگ تر شده است.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهلت قانونی تبلیغات، حضور نامزدها و هواداران آنها حال و هوای منطقه را دگرگون کرده است و در شرایطی که عده ای بر طبل .

.

.

ای پوستر و پلاکارد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را پاره کردند.

امیرحسین طیبی فرد، دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی در این باره توئیت کرد و نوشت: دیروز عکس حاج قاسم سلیمانی را در دانشکده ادبیات دانشگاه علامه پاره کردند.

او که رفت و ماند و جاودان شد و سردار ایران لقب گرفت بر دوش میلیون ها انسان.

شما ماندید و حقارت و عقده و کینه و سوراخ موش هایتان.

.

.

روسیاهی اش هم بماند برای م سئو لین دانشگاه .

.

.

حرف درستی است که تاریخ تکرار می شود، الان چهار روز است که تاریخ دارد تکرار می شود؛ تاریخی که جمعی آدم از فیلتر گذشته می سازند، آدم هایی که خودشان را به آب و آتش می زنند، از خود واقعی شان فاصله می گیرند، پول خرج می کنند، جشن می گیرند، نطق می کنند، قطار وعده این است که همچنان آیت الله هاشمی رفسنجانی مردم را به حضور فراگیر ترغیب می کردند یا خیر؟ من در باب این موضوع مطمئن نیستم که از این لیست حمایت می کردند.

از دیگر سو عده ای نیز واکنش حمایتی داشتند و یادآور شدند که نبود هاشمی در این شرایط چقدر به چشم می آید که اگر او بود، قطعا فضا به گونه ی دیگری مدیریت می شد سخن این یادداشت با منتقدان عنوان لیست یاران هاشمی است؛ بدیهی .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map