تبلیغات در نیک‌شهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در نیک‌شهر کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خدمات برش لیزری و فروش ورق پلکسی گلاس خدمات برش پلکسی گلاس ، برش طلق و برش لیزری یونولیت برش لیزری پلکسی گلاس - فروش انواع ورق پلکسی گلاس ورق پلکسی گ.

.

.

چاپ فاکتور ارزان ، چاپ فاکتور کاربن دار - چاپ انواع فاکتور رسید چک ، فاکتور فروش ، مالیاتی با بهترین کیفیت چاپ را از ما بخواهید.

چاپ فاکتور دو نسخه ای ، سه ن.

.

.

چاپ لیبل ارزان قیمت ، طراحی لیبل پشت چسبدار ، لیبل کاغذی ، شیشه ای .

بهترین قیمت انواع لیبل با بالاترین کییت با طراحی خاص و ویژه را از ما بخواهید .

چاپ لیبل .

.

.

طراحی و چاپ تراکت ارزان تبلیغاتی a5 و تراکت a6 وa4 طراحی و چاپ تراکت در کوتاه ترین زمان و با کیفیت ، طراحی و چاپ تراکت شما با بهترین قیمت.

طراحی تراکت .

.

.

چاپ پاکت آزمایشگاهی ، طراحی و چاپ پاکت آزمایشگاهی طراحی و چاپ پاکت آزمایششگاهی در ابعاد A3 ، A4 و پاکت رادیولوژی می باشد.

همچین چاپ پاکت دو رنگ ، چهار رنگ و.

.

.

چاپ ست اداری اختصاصی ، چاپ سربرگ a4 ، a5 ، a6 و پاکت در بهارستان چاپ ست اداری اختصاصی در بهارستان .

ما با بررسی نیاز های شما پکیج های مختلفی از ست های اداری.

.

.

طراحی ، چاپ فاکتور رسمی - چاپ فاکتور رسمی ارزان و با کیفیت - چاپ فاکتور رسمی دارایی - چاپ فاکتور قبضی چاپ فاکتور رسمی به صورت کاربن لس ، معمولی و مخصوص پری.

.

.

چاپ ، طراحی کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ فوری - بهترین قیمت چاپ کاتالوگ در چاپ هدیه برتر در سراسر ایران طراحی و چاپ بهترین و با کیفیت ترین کاتالوگ ها توسط چاپ هدی.

.

.

جعبه سازی ، جعبه تبلیغاتی ، ساخت جعبه تبلیغاتی جعبه سازی ، جعبه سازی تبلیغاتی ، ساخت جعبه تبلیغاتی - فروش جعبه لمینتی - چاپ ، تولید و ساخت ارزان جعبه سازی .

.

.

استیکر تبلیغاتی از جمله متریال تبلیغاتی است که در فضای داخلی و حتی وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما در طول روز با تعداد زیادی از تبلیغات بصری که ب.

.

.

هدایای مدیریتی خاص | ست هدیه تبلیغاتی : بی شک مدیران بالاترین سطح جایگاه هر سازمانی تلقی می شوند که زمانی که تصمیم به ارائه هدیه به آنها داریم قطعا باید از .

.

.

انجام چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ افست روی اجناس انجام چاپ تامپو به صورت تک رنگ و چند رنگ بر روی Abs ، Pp ، چاپ پلاستیک و چاپ شیشه عطر و چاپ چوب ، چاپ عکس رو.

.

.

مرچند دایزینگ مرچند دایزینگ و یا چیدمان فروش با استفاده از علم روز دنیا در نحوه چیدمان محصولات و مکان درست در شلف فروش و با استفاده از ابزار مرجند دایزینگ.

.

.

چاپ انواع نایلون بسته بندی ، تقویت ، دسته رکابی ، دسته موزی طراحی ، تولید و چاپ نایلون فروشگاهی نایلون تبلیغاتی و نایلون چاپدار تولید و چاپ انواع نایلون .

.

.

تولید ست هدیه تبلیغاتی کرج : از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی ست هدیه تبلیغاتی محسوب می شود که از این هدایا برای مدیران یا افرادی که به آنها اهمیت می دهید است.

.

.

- چاپ فولدرهای دو لت و سه لت - طراحی فولدرهایی با قابلیت داشتن جای سی دی و کارت ویزیت - طراحی و چاپ کلاسورهای چهار حلقه و دو حلقه اختصاصی - طراحی و چاک .

.

.

تولید سررسید و سالنامه در کرج : سررسید و سالنامه یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال محسوب می شود که جنس رویه آن می تواند چرمی، اختصاصی، سلفونی و .

.

.

باشد.

.

.

قیمت چاپ برچسب ، طراحی و چاپ لیبل رول چاپ لیبل پشت چسبدار و چاپ لیبل شیشه ای و چاپ لیبل اموال در طرح ها و رنگ های مختلف انجام تمامی امور چاپ برچسب و طراحی.

.

.

چاپ کارت ویزیت و تراکت ، کارت ویزیت ، خدمات چاپ و صحافی انواع کارت ویزیت های خاص در بیش از 35 نوع متفاوت در بزرگترین و پر سابقه ترین مجموعه چاپ کارت ویزیت .

.

.

چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی در کرج: همانطور که اطلاع دارید دستمال کاغذی تبلیغاتی از بهترین کارهای تبلیغاتی محسوب می شود که برای جلب مشتریان بیشتر و معرفی محصو.

.

.

مرکز خدمات چاپ کارتهای پی وی سی با کیفیت بالا Card printing with high quality چاپ کارت پی وی سی تکی با قیمت ارزان به صورت فوری در تهران پرینت روی کارت های .

.

.

فروش استند پوستر ایستاده مورد استفاده برای علائم تجاری، نشانه خروج، تابلوهای تبلیغاتی، رستوران، کافی شاپ، فست فود و .

.

.

مناسب برای هتلها، ادارات و غرفه ها.

.

.

ایمن ترافیک کالا اجرا کننده انواع المان نوروزی می باشد.

یکی از اهداف المانها میتواند اطلاع رسانی و معرفی منطقه ای خاص به لحاظ تاریخی – جغرافیایی – فرهنگی .

.

.

چاپ ست اداری ، طراحی ست اداری : چاپ ست اداری به مجوعه ای از اوراق اداری گفته میشود که دارای طرح مشترک و یکسانی در طراحی و چاپ ست اداری هستند که این اوراق می.

.

.

خدمات نمایشگاهی - فروش اسپیس - خرید اسپیس اسپیس فریم چیست؟ اسپیس فریم (space frame) سازه هایی با فرم های هندسی منظم و به صورت پیش ساخته می باشند.

این سا.

.

.

فروش اسپیس فریم در کرج و فردیس ، امکان فروش به صورت حضوری و اینترنتی فروش انواع اسپیس فریم و بست و اتصالات اسپیس فریم اجاره اسپیس فریم در کرج برای اط.

.

.

چاپ انواع لوگو های شرکت های تبلیغاتی روی ماگ با ارزانترین قیمت و با بالاترین کیفیت چاپی فروش لیوان های تبلیغاتی با عکس دلخواه چاپ و طراحی کاتالوگ تخصص ماست.

- Catalog - طراحی حرفه ای کاتالوگ مجموعه خود را به ما بسپارید.

در چاپ کاتالوگ حرفه ای ، طراحی آن نقش بسزایی دارد چرا که د.

.

.

آجزنی ، حکاکی ، ساخت و ایجاد نقشهای مختلف بر روی غلطکهائی که در صنعت پلاستیک, شیشه, لاستیک, چرم, کاغذ و دستمال کاغذی کاربرد وسیعی دارند.

حکاکی و آج زنی بر رو.

.

.

ساخت جاکلیدی و پیکسل سنبل یا ماه تولد سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map