تبلیغات در هالکیدیکی یونان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در هالکیدیکی یونان شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کسب و کار مدیران اجرایی از نگرانی جدی به عنوان بخش اصلی تولید زیتون های سفره نگران هستند.

تجارت یونان در بازار سیاه کالاهای کشاورزی از جمله زیتون در حال تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ در یونان است که نتیجه آن مالیات سنگین بر درآمد کشاورزی ، پرداخت مالیات سالیانه یک سال قبل ، مشارکت بیمه های شیب دار مرتبط با درآمد مشمول مالیات و ضعف های دولت در کنترل و دقت است.

اجرای انطباق قوانین.

  و در حالی که تولیدکنندگان به دنبال راهی برای پنهان کردن درآمد حاصل از فروش غیرقانونی مواد اولیه هستند ، مدیران صنعت تولید به شدت نگران آنچه که آنها چالش اساسی در بخش تولید زیتون سفره می دانند هستند.

تهدیدی برای بخش تولید اندازه این مشکل تا حد زیادی از ظرفیت مشاغل برای حل این چالش فراتر رفته است زیرا هیچ شرکتی ، صرف نظر از اینکه سیاست قیمت گذاری را انتخاب کند ، نمی تواند در مقابل سود کشاورزان از تجارت در بازار سیاه رقابت کند.

  یک نماینده ارشد بخش تولید به ایلیاس کارپوس گفت که چالش ناشی از تجارت غیرقانونی زیتون سفره شاید یکی از مهمترین چالشهای صنعت در فصل جدید باشد.

  همان منبع استدلال می کند که وضع نرخ های بالاتر مالیات در میان ریاضت اقتصادی چیزی نبوده است که کشاورزان یا مشاغل از آن رد کرده و آن را غیرمنصفانه قلمداد کنند و به طور کلی پذیرفته شده است که کشاورزان مانند سایر مشاغل دیگر باید کتاب نگه داشته و فاکتور صادر کنند.

در مقابل ، وی اضافه می کند که همه فعالان صنعت از این پیشرفت استقبال می کنند ، زیرا معتقدند که این امر به ادغام بیشتر بازار و بهبود شرایط انصاف و رقابت در تمام مراحل تولید کمک می کند.

مالیات زیاد دلیل این امر است با این حال ، این مشکل از سطح نرخ مالیات و به ویژه از پیش پرداخت کامل مالیات بر درآمد (بر اساس ارقام سال مالیات قبلی) ناشی می شود - تعهدی که ناعادلانه است و قابلیت اقتصادی مزارع را تضعیف می کند.

  این تعهد مالی در سالها برداشت ضعیف مانند آنچه در منطقه هالکیدیدی در یونان شمالی تجربه شده است ، جایی که کشاورزان با کسری روبرو هستند که هیچ سیاست قیمت گذاری توسط هیچ صنعت تولیدی نمی تواند مقابله کند ، معنایی ندارد.

  با توجه به تقاضای زیاد برای این محصول ، احتمال زیادی وجود دارد که پرورش دهنده زیتون برای کنار آمدن با تقاضای غیرعادلانه مقامات مالیاتی ، در اقتصاد سیاه به دنبال فروش محصولات خود باشد.

  این موضوع آشکارا در متن 83 ذکر شده استrd نمایشگاه بین المللی تسالونیکی که در آن هریس سیوراس ، دبیرکل اتحادیه جهانی تولیدکنندگان ، بسته بندی ها و صادرکنندگان زیتون سفره ای (PEMETE) ، بر این واقعیت تأکید کرد که مالیات بیش از حد باعث شده کشاورزان زیتون بیش از حد مجاز شوند و آنها را به بازار سیاه هدایت کند.

Olive Oil Times و انتشارات یونانی Agronews با هم کار می کنند تا اخبار کشاورزی را از یونان برای شما به ارمغان آورند.

مقالات بیشتر در مورد:  یونان, سفره زیتون دسامبر 9، 2020 نقاش یونانی نقاشی دیواری آتن را به تاریخ تولید روغن زیتون اختصاص می دهد استلیوس فایتکیب در آخرین کار خود تلاش می کند تاریخ طولانی و داستانی تولید روغن زیتون یونان را از طریق رسانه ای منحصر به فرد یونانی نشان دهد.

نوامبر 18، 2020 موج دوم برداشت محصول Covid Hampers در یونان یک قفل تازه تحمیل شده ، یونان را به بن بست کشانده و کابوسی تدارکاتی برای تولیدکنندگان زیتون ایجاد کرده است.

برخی از کارشناسان بهداشت معتقدند که شروع برداشت تا حدی م سئو ل شیوع ویروس است.

اکتبر 27 2020 در میان کمبود کارگر قیمت ها در یونان بالاتر می رود قیمت های اولیه فصلی به 3.

80 یورو در هر کیلو رسیده است در حالی که کمبود کارگر خارجی مانع برخی فعالیت های برداشت در یونان شده است.

اکتبر 12 2020 تولید ذهن آگاه پشت یک تهیه کننده یونانی برنده جایزه برای سه نسل خانواده گیفتاکیس روغن زیتون اضافی را در یکی از حاصلخیزترین مناطق یونان تهیه کرده اند.

با گذشت زمان ، آنها آموخته اند که اجازه دهند طبیعت مسیر خود را طی کند و با دقت پاداش خود را ببرد.

جهان روغن زیتون سلامتی کسب و کار تولید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map