تبلیغات در هانیا یونان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در هانیا یونان شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

1200-Crete (یا جزیرۀ کرت) بزرگترین و پرجمعیت ترین جزیرۀ یونانی و پنجمین جزیرۀ بزرگ در دریای مدیترانه است.

این جزیره قسمت مهمی از اقتصاد و فرهنگ موروثی یونان را تشکیل می دهد و این در حالیست که خصوصیات فرهنگی و محلی خود را نیز حفظ می کند (مانند لهجه، شعر و موسیقی).

همچنین کرت مرکز تمدن Minoan می باشد که از اولین تمدن های اروپا بوده است.

جزیرۀ کرت که در تاریخ بسیار کهنی غرق شده و زمانی خانۀ جانور نیمه انسان/نیمه گاو اسطوره ای بوده، بسیار عظیم است و از همه لحاظ به کشوری کوچک شبیه است.

همچنین کرت به عنوان بزرگترین جزیرۀ یونانی غرق در مناظر جالب است؛ از قلعه های ونیزی گرفته تا بناهای بیزانسی و خصوصا بقایای قصرهایی عظیم از دوران تمدن Minoan.

کرت همچنین بدلیل زیبایی طبیعی اش معروفیت خاصی دارد.

چشم اندازهای این جزیره، گستره های کوهستانی، غارها، تنگه ها و سواحل متعدد با شن های وسوسه انگیز را شامل می شود.

2 بندر کرتی به نام های هانیا و رتیمنو شهرهای یونانی زیبا و استثنایی هستند.

همچنین شهر هراکلیون (Iraklio)، شهر پایتختی کرات و مرکز توریستی آن است که محل استقرار مرکز اطلاعات توریستی یونانی (EOT) می باشد که این مرکز نیز در کنار Xanthoudidou و در مجاورت موزۀ باستان شناسی Iraklio واقع شده است.

جدای از مناظر باستانی و تاریخی، این جزیره سواحل مخصوصی نیز دارد که معمولا برای حمام آفتاب و شنا ایده آل و مناسب هستند و ارائه دهندۀ ورزش های آبی متنوعی می باشند.

بسیاری از سواحل این جزیره در ماه های تابستان که اوج تعطیلات کرتی است، بسیار شلوغ می شوند و این در حالیست که سواحل دیگر با اینکه خلوت هستند اما قابلیت ارائۀ سرویس های خصوصی هرچند با امکانات محدود را دارا می باشند.

در نواحی هانیا و کرت مرکزی نیز تعدادی ساحل عالی وجود دارند اما ساحل پریولی ( Preveli) در جنوب شرقی جایی است که جمعیت بیشتری را به خود می خواند و یکی از سواحل این جزیره است که بیشتر برای عکاسی انتخاب می شود زیرا صخره های آن فرم و ساختار بسیار جالب توجه و عجیبی دارند.

در کناره های دریا و سواحل کرت، سرگرمی ها و ورزش های آبی زیادی وجود دارند، مانند غواصی که بیشترین طرفدار را دارا می باشند.

همچنین قایق رانی در اطراف کرت بسیار محبوب است.

و اما در داخل جزیره، پیاده روی و گردش های کوهستانی ارائه می شود که با عبور از مناطقی مانند گلوگاه سامریه، چشم اندازهایی تمام نما به گردشگران عرضه می دارند.

آکواریوم کرت و نیز باغ وحش واقع در باغات عمومی شهر هانیا، همواره برای کودکان جالب توجه بوده اند.

در کل، ساحل شمالی کرت شلوغ تر و توریستی تر از ساحل جنوبی است و اگر در نظر دارید در کنار حمام آفتاب به بازدید از مناظر طبیعی نیز بپردازید، بهتر است به ساحل( Matala ) سری بزنید زیرا در آنجا تعداد زیادی غارهای ساختۀ دست بشر وجود دارند که در دل صخره ها و پرت گاه های کنار دریا حفاری شده اند.

این استخرهای تماشایی و بسیار دیدنی دارای مناظر حماسی، طراحی‌های بی‌نظیر و ویژگی‌هایی از این قبیل هستند.

این هتل‌ها امکاناتی رویایی از قبیل استخرهای آبگرم، رستوران‌های پنج ستاره و سالن‌های.

.

.

استان ماندران علاوه بر جاذبه های طبیعی خود که اکثر گردشگران را به خود جذب می کند دارای جاذبه های دیگری نیز می باشد که بسیار مهم مورد توجه خواهد.

.

.

اگر زندگی این روزهای جوانان تغییر کرده اما هنوز زورخانه‌ها کارکرد سابق خود را از دست نداده‌اند.

زورخانه هژبر که یکی از قدیمی‌ترین زورخانه‌های ایران و شهر تهران محسوب می‌شود،.

.

.

وزارت خارجه ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد تعلیق موقت سفر بدون روادید میان ارمنستان و ایران در ۳۱ مه (۱۱ خرداد) به پایان رسید.

  به گزارش رادیو ارمنستان، هم اکنون شهروندان.

.

.

برای بعضی از افراد و سلیقه‌ها تفریح و آرامش از طریق ریلکس کردن و آرامش محیطی بدست می‌آید و برای بعضی دیگر نیز رو به رو شدن و حل یک.

.

.

هنرمندی ژاپنی به نام آیومی شیباتا هنر کاغذی ژاپن را برای ایجاد مجسمه‌های لایه‌ای و سه‌بعدی به کار می‌گیرد.

او با استفاده از ده‌ها (‏ گاهی اوقات بیش از ۱۰۰).

.

.

× در حال پاسخ به: خیلی زیباست بله .

تور کیش دی 99 تابان ایر قیمت از: 1,065,000 تومان تور استانبول 5 دی 99 پگاسوس قیمت از: 7,495,000 تومان تور استانبول دی 99 پگاسوس قیمت از: 8,500,000 تومان تور کیش دی 99 تابان ایر قیمت از: 1,095,000 تومان قدیمی‌ترین شهرها در کدام نقطه جهان واقع شده‌اند؟ کوه لوچو زاهدان محبوب‌ترین مقاصد سافاری جهان از نظر کاربران (قسمت 1) 10 درختی که بلندترین در جهان هستند! سفر به چین: گذر از دروازه ی بهشت (سفرنامه چین) اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم در ارتفاعات متئورا لست سکند 5 هتل که دارای مناظر فوق العاده و خاص هستند لست سکند سفر باور نکردنی خانوادگی به 38 کشور دنیا همراه با ۳ فرزند لست سکند آتن، شهر تاریخ دنیا لست سکند در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map