تبلیغات در هووودستادن دانمارک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در هووودستادن دانمارک کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کشور دانمارک در شمال اروپا قرار دارد پایتخت آن گپنهاک می باشد این کشور از سمت غرب به دریای شمال , از سمت جنوب به کشور آلمان و از سمت شمال با تنگه اسکاژراک همسایه می باشد پرچم کشور دانمارک مستطیل شکل  است  رنگ زمینه آن قرمز و و طرح روی آن به شکل صلیبی سفید رنگ و نامتقارن می باشد پرچم کشور دانمارک شباهت زیادی به پرچم سوئد , نروژ , فنلاند  و ایسلند دارد پرچم هر کشوری نماد , هویت و فرهنگ آن کشور را به نمایش می گذراند ,در ادامه به تاریخچه و مفهوم طرح روی پرچم  کشور دانمارک می پردازیم .

تاریخچه پرچم  کشور دانمارک به تاریخ 1219 در پانزدهم ژوئن برمی گردد بر طبق روایت افسانه ها آمده است پادشاه دانمارک در هنگام مبارزه با ارتش استونی و جنگ آنها به شکست نزدیک بود ارتش استونی پس از فتح آلمان قصد تسخیر سرزمین غیر مسیحی استونی را نیز داشت اسقف های دانمارکی کنار تپه ای جمع شدند و برای پیروزی ارتش کشور خود دعا کردند و ناگهان پارچه ای به رنگ قرمز از آسمان به زمین افتاد که عکس سلیبی سفید بر روی آن دیده می شد ارتش دانمارک روحیه و امید خود را به دست آوردند و گویی جانی دوباره گرفتند آنها با روحیه و انگیزه ای بیشتر به ارتش استونی حمله کردند و آنها را از سرزمین خود راندند .

پرچم دانمارک در سال 1625 به عنوان پرچم ملی این کشور مورد پذیرش قرار گرفت .

در ابتدا پرچم ها در جنگ ها مورد استفاده قرار می گرفتند شکل آنها شبیه اشکال هندسی بود و طرح روی ان نیزمهم شمرده می شد زیرا  از طریق ان سربازان می توانستند سپاه و ارتش خودی را تشخیص دهند .

پرچم دانمارک از معدود پرچم هایی میباشد که در طول تاریخ این کشور تغییری به خود ندیده است این پرچم به رنگ قرمز , همراه آن صلیبی سفید  که به صورت نا متقارن روی آن شکل گرفته است می باشد این نشان به مفهوم پادشاهی دانمارک در قرن 14 می باشد بر اساس افسانه ای این پرچم  در زمان جنگ ارتش دانمارک و ارتش استونی از آسمان به زمین آمده است پرچم دانمارک در قرن 19 به عنوان پرچم ملی این کشور به رسمیت شناخته شد .

شهر های مهم دانمارک , می توان به آرهوس , ادنسه , آلبورگ , راسکیله , هلسینگور , اسبیرگ و هیلرود اشاره کرد .

نکته ای قابل توجه در مورد پرچم دانمارک این است که به اتش کشیدن و سوزاندن کشور های دیگر غیر قانونی است ولی سوزاندن و به آتش کشیدن پرچم کشور دانمارک از لحاظ قانونی جرم محصوب نمی شود .

موفق و پیروز باشید Modir 1399-06-03 مقالات مفید پایتخت دانمارک چیستمفهوم پرچم دانمارکمهمترین شهرهای کشور دانمارک همراه مکانیک سیار فروش لوله و ورق و میلگرد استیل فروش نمک حمام اسپیر تولید گلنرده چدنی و فرفورژه تولید کننده کابینت روشویی مشاور و مجری امور چاپ و تبلیغات و پرچم.

ارائه انواع خدمات چاپ افست و دیجیتال، سازه نمایشگاهی، تولید انواع پرچم رومیزی، تشریفات، اهتزاز، ساحلی، پرچم دستی و پایه پرچم و روبان.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map