تبلیغات در ولیعصر(بین پارک وی ونیایش)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در ولیعصر(بین پارک وی ونیایش) شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خیابان ولیعصر که طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه است، از دیرباز یکی از پرترددترین و پرجاذبه‌ترین خیابان‌های کشورمان بوده و هست.

در این خیابان چند پارک قدیمی پایتخت قرار دارد که همه روزه شهروندان و گردشگران به آن‌ها سر می‌زنند.

با کجارو همراه باشید تا با این پارک‌های دیدنی بیشتر آشنا شویم.

پارک ملت که در کنار خیابان ولیعصر و بزرگراه نیایش قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین پارک‌های پایتخت است.

به طور حتم اگه یکی از دوستان ما از شهر یا کشور دیگری مهمان تهران باشد و بخواهیم با او در محیطی زیبا قدم بزنیم، پارک ملت یکی از اولین انتخاب‌های ما خواهد بود.

این پارک در فصول مختلف سال، همیشه طراوت و زیبایی خاص خود را حفظ می‌کند و به لطف توجه ویژه‌ای که به آن می‌شود، از مبلمان شهری مدرن و زیبا، آثار هنری حجمی از هنرمندان بزرگ ایران و جهان و دکوراسیون شهری زیبایی برخودار است.

 پارک ملت در سال ۱۳۵۳ به طور کامل به بهره‌برداری رسید و از آن دوران تاکنون بسیاری از مردم تهران و سایر شهرها برای گذراندن ساعاتی دور از هیاهوی شهری، به این پارک می‌روند.

این پارک میزبان خاطرات بسیاری از بزرگان ما و خود ما بوده و هست.

پارک ملت در خیابان ولیعصر و جنب بزرگراه نیایش قرار دارد.

برای رسیدن به پارک ملت می‌توانید از اتوبوس‌های BRT خط هفت استفاده کنید (اتوبوس‌های مسیر تجریش - راه‌آهن و یا چهارراه پارک وی - راه‌آهن) و در ایستگاه نیایش یا ایستگاه پارک ملت از اتوبوس پیاده شوید تا به پارک ملت برسید.

همچنین از نقاط مختلف شهر می‌توانید با تاکسی‌هایی که به پایانه ونک می‌روند به میدان ونک رفته و از آنجا هم با اتوبوس‌های یاد شده به سمت شمال رفته و در ایستگاه نیایش یا پارک ملت پیاده شوید.

پارک دانشجو در چهارراه ولیعصر، یکی از پر رفت و آمدترین نقاط تهران قرار دارد.

تئاتر شهر که یکی از ارزشمندترین مراکز هنرهای نمایشی ایران است، در پارک دانشجو قرار داشته و این پارک به مراکز فرهنگی و آموزشی مهم دیگری مثل مجموعه تالار وحدت و دانشگاه هم بسیار نزدیک است.

در پارک دانشجو رویدادهای هنر نمایشی و رویداد‌های دیگری مثل برگزاری نمایشگاه‌های اقوام ایران و نمایشگاه کتاب هم برگزار می‌شود.

همین جاذبه‌ها این پارک را به یکی از دیدنی‌ترین پارک‌های تهران، به خصوص برای اهالی هنر تبدیل کرده است.

پارک دانشجو در چهارراه ولیعصر (تقاطع خیابان‌های ولیعصر و انقلاب اسلامی) قرار دارد.

برای رسیدن به پارک شهر می‌توانید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه تئاتر شهر (ولیعصر سابق) در خط ۴ مترو پیاده شوید.

همچنین می‌توانید از «بی.

آر.

تی‌های» مسیر تهرانپارس - میدان آزادی و تجریش - راه‌آهن و پارک‌وی - راه‌آهن استفاده کنید و در ایستگاه چهارراه ولیعصر از اتوبوس پیاده شوید.

اغلب تاکسی‌هایی که در مسیر خیابان ولیعصر به سمت شمال و همچنین خیابان انقلاب اسلامی تردد می‌کنند هم از این محل عبور می‌کنند.

پارک ساعی هم دیگر پارک زیبای خیابان ولیعصر است که از دیرباز میزبان شهروندان و به ویژه علاقه‌مندان به پرندگان است.

این پارک نسبت به دیگر پارک‌های پایتخت طراحی متفاوتی دارد و به صورت پلکانی طراحی شده است.

 کار ساخت پارک ساعی در سال ۱۳۲۴ آغاز شد.

مهندس کریم ساعی با کاشت درخت‌های پارک، آن را در اختیار وزارت کشاورزی قرار داد و استاد حسن محجوبی وظیفه طراحی آن را در دهه ۴۰ شمسی بر عهده گرفت.

 استاد محجوبی به غیر از طراحی پارک ساعی، کار نظارت بر ساخت پارک‌های ملت و نیاوران را هم بر عهده داشت.

عملیات ساخت بوستان ساعی در سال ۱۳۴۲ آغاز شد و تا سال ۱۳۵۲ ادامه داشت.

پارک ساعی ۱۲ هکتار مساحت دارد.

در این پارک تعداد زیادی مجسمه حیوانات و حروف الفبا قرار دارد که دیدن آن‌ها برای کودکان بسیار جالب است.

 بخش دیگر این پارک،‌ بخش حیات وحش و پرندگان است.

در این قسمت انواع حیوانات و پرندگان از جمله همستر، غاز، قو، مرغابی، سنجاب، طوطی وحشی و لاک‌پشت و اردک و پرندگان دیگر نگهداری می‌شوند.

این قسمت به شیوه باغ‌های ژاپنی ساخته شده است.

پارک ساعی از سمت غرب به خیابان ولیعصر و از سمت شرق به خیابان وزرا ختم می‌شود.

برای رسیدن به پارک ساعی می‌توانید از اتوبوس‌های خط راه‌آهن - تجریش یا راه‌آهن - پارک‌وی استفاده کنید و در یکی از ایستگاه‌های «آبشار» یا «پله سوم» از اتوبوس پیاده شده و به پارک ساعی برسید.

همچنین می‌توانید با تاکسی از سراسر تهران به میدان ونک رفته و با اتوبوس‌های یاد شده با طی کردن ۳ ایستگاه به سمت جنوب به ایستگاه «آبشار» برسید و به پارک ساعی بروید.

تجربه حضور در کدام‌یک از این پارک‌ها برای شما جالب‌تر یا خاطره‌انگیزتر بوده است؟ کدام‌یک را بیشتر دوست دارید؟ نظرات خود را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

تولید و توسعه نرم افزار کجارو توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map