تبلیغات در ویکتوریا استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در ویکتوریا استرالیا شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تحلیلی خبری ردنا (ادیان ‌نیوز) - جدیدترین اخبار ادیان، ادیان زنده جهان، گفتگوی ادیان، آخرین خبرهای دینی، تازه‌ترین خبرهای مذهبی مذاهب و فرقه‌ها، جدیدترین اخبار و مطالب ادیان و مذاهب و جریان‌‌های دینی و فرقه‌های مذهبی ایران و جهان را در موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سبک زندگی در تحلیلی خبری ادیان‌ نیوز (ردنا) دنبال کنید به گزارش ادیان نیوز، ساکنان شهر بنتلی در ایالت ویکتوریای استرالیا می‌گویند بر روی این برگه‌های تبلیغاتی نام «انجمن اسلامی ویکتوریا» نوشته شده درحالی‌که مشخص شد، چنین انجمنی اصلاً وجود خارجی ندارد.

این برگه‌های تبلیغاتی همزمان با روز ملی درهای باز مساجد ـ که با هدف شناخت بیشتر اسلام و مسلمانان و از بین بردن تصورات نادرست در مورد آن‌ها برگزار شده بود ـ در شهر بنتلی توزیع شدند.

در این برگه‌های جعلی ضمن اینکه از سوی «انجمن اسلامی ویکتوریا» مردم به شرکت در روز ملی درهای باز مساجد و شناخت اسلام فرا خوانده شده بودند، سخنان تفرقه‌انگیز و سخیفی عنوان و به قرآن کریم و مسلمانان نسبت داده شده بود.

در این تبلیغات که با هدف برانگیختن نفرت علیه مسلمانان منتشر شد، سعی شده بود تا خشونت‌ و تبعیض جنسی، به‌عنوان بخشی از آموزه‌های قرآن و فرهنگ اسلامی نشان داده شود.

علامه جعفری در فلسفه اسلامی محصور نشد ببینید| آیا ممکن است همه جهان هستی منظم نباشد؟ شورای اسلامی ویکتوریا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که انجمن اسلامی ویکتوریا وجود ندارد و این اقدام با هدف ایجاد شکاف در جامعه استرالیا انجام شده است.

غیث کریم، مدیر شورای اسلامی ویکتوریا اعلام کرد: انتشار این تبلیغات جعلی موفقیت اولین روز ملی درهای باز مساجد را که روز شنبه با هدف مقابله با رشد اسلام‌هراسی در سراسر استرالیا برگزار شد، کمرنگ کرد.

وی افزود: در این تبلیغات، بخش‌های خاصی از نص قرآن کریم استخراج و با هدف‌های شومی برای تحریک اذهان عمومی ارائه شده است.

این تبلیغات در حالی منتشر شده که انتخابات ایالتی استرالیا به‌زودی برگزار خواهد شد و تحریک احساسات ضداسلامی در رأی دادن مردم به احزاب مختلف تأثیرگذار خواهد بود.

منبع : شفقنا گزارشی از آزادی اعتقادات مذهبی در سین کیانگ مسئله احداث باغ پرندگان در قم و اعتراضات طلاب به آن دین مهم‌ترین پشتیبان انسان در بحران کروناست برگزاری دوره مجازی «مطالعات شبه قاره هند» اخلاق و تغییر اقلیم در جهان سخنی که کرونا بی منطق بودن آن را ثابت کرد آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک خبرنامه ما شوید اخبار برگزیده اقلیت مسلمان جهان و ۱۰ رویداد ۲۰۲۰؛ از ختم پرونده‌ای سیاه در نیوزیلند… کلیمیان ایران در عید حنوکا برای بازگشت سلامتی و روشنایی به کره خاکی… شب یلدا در تلألو طریقت مسلمانی ۵ حقیقت اعتقادی درباره گروه آتشین مجلس آمریکا ثبت جهانی زیارت تادئوس مقدس نشان دوستی دیرین ایران و ارمنستان است فلسفه دین اسلام عبارت از فلسفه‌پردازی در مورد آموزه‌های دین است نشست تخصصی «ادیان علیه افراط گری در قم» برگزار شد پربازدید‌های هفته خداشناسی عرفانی مولانا (۳) داعشی‌های کدام کشور اروپایی بیشتر است؟ قبل از توهین به احساسات مسلمانان باید به فکر واکنش احتمالی… ببینید| تجمع جمعی از کاتولیک های فرانسه مقابل کلیساها برای… ابوحنیفه؛ پیشروِ عقل‌گرایی در مقابل عرب‌گرایی چالش‌های اخلاقی اعلامیه حقوق بشر رژیم آل سعود ۱۰۰ مبلغ دینی را برکنار کرد تازه‌‌های سایت نصیحت به ائمه مسلمین کجا و تهمت کجا؟ برگزاری آیین درگذشت اشوزرتشت به صورت دورواج در کرج کرونا، آیین کریسمس را در آذربایجان‌غربی مجازی کرد توییت‌های ضدیهودی علیه دومین دختر شایسته فرانسه؛ پلیس تحقیق… قول پاپ به کارکنان واتیکان: به خاطر کرونا بیکار نخواهید شد تشکر آیت‌الله‌ العظمی صافی از رئیس دادگاه اتریش فراخوان تهیه خوراک های آیینی به مناسبت سالروز درگذشت اشوزرتشت قدردانی نمایندگان ارامنه از نقش شهید سلیمانی در مبارزه با… اقلیت مسلمان جهان و ۱۰ رویداد ۲۰۲۰؛ از ختم پرونده‌ای سیاه در… رئیس قوه قضاییه: دعوت حضرت عیسی(ع) به صلح و عدالت است تهیه و تزئین درخت کریسمس از سوی یک انجمن اسلامی در انگلستان خسارتی بزرگ برای انجمن حجتیه پارلمان اسپانیا قانونی شدن مرگ خودخواسته را تصویب کرد ششمین اجلاس جهانی حلال در ترکیه آغاز به کار کرد معرفی کتاب «تکفیر از دیدگاه شیعه» گزارش گاردین از افشای بزرگ جاسوسی با اپلیکیشن‌های اسلامی در… ممنوعیت جهانی توهین به پیامبر اسلام (ص) کلیمیان ایران در عید حنوکا برای بازگشت سلامتی و روشنایی به کره… افتتاح نخستین مدرسه دینی یهودیان در امارات متحده عربی آزارهای روحی و روانی از مصادیق خشونت علیه زنان است معرفی ورزشکاران محجبه در نخستین «هفته ورزش اسلامی» در آمریکا اعتراض سازمان‌های دینی به حکم دیوان دادگستری اروپا درباره ذبح… توصیه شده گزارش گاردین از افشای بزرگ جاسوسی با اپلیکیشن‌های اسلامی در امریکا دستمزد زنان در جوامع مذهبی کمتر از مردان است قبل از توهین به احساسات مسلمانان باید به فکر واکنش احتمالی بود/در ادیان هیچ… ابوحنیفه؛ پیشروِ عقل‌گرایی در مقابل عرب‌گرایی داعشی‌های کدام کشور اروپایی بیشتر است؟ دینداری مجازی چه پیامدهایی در پی دارد؟ چالش‌های اندیشه‌ورزی درباره تمدن نوین اسلامی در حوزه‌های علمیه مطالب تصادفی کاوشی در معنا، اقسام و قلمرو دین از منظر ابن‌عربی بهانه‌جویی صهیونیست‌ها برای جلوگیری از بازسازی غزه دین و کرونا| چرا مداح معروف، فرمان خودکشی دسته جمعی داده است؟! سحر و جادو در قرآن کریم و راه‌های مقابله با آن اردوی تابستانی برای کودکان مسلمان در فلوریدا اسلام تکفیری ؛ پژوهش مشترک مؤسسه سن‌مارینو و دانشگاه ادیان تعابیر فارسی در الفاظ طلاق و سوگند در متون فقه حنفی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map