تبلیغات در پوتارو-سیپارونی گویان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در پوتارو-سیپارونی گویان شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد رسانه کلیک - نبض فناوری و اطلاعات رسانه کلیک – آبشار کائتور واقع در کشور گویان، بزرگترین آبشار قطره ای جهان بوده که به لحاظ ارتفاع چهار برابر آبشار نیاگارا است.

کشور گویان جزو زیباترین مناطق جنگلی دست نخورده در آمریکای جنوبی است که چشم اندازها و جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است.

یکی از این جاذبه های خیره کننده، آبشار کائتور نام دارد.

آبشار غول پیکر کائتور (Kaieteur Falls) در بستر رود پوتارو قرار گرفته و با ۷۴۱ فوت (۲۲۶ متر) ارتفاع، یکی از بلندترین آبشارهای آمازون به شمار می آید.

ارتفاع کائتور چهار برابر آبشار نیاگارا و دو برابر آبشار ویکتوریا است.

آبشار حیرت انگیز کائتور با توجه به حجم آبی که از آن فرو می ریزد، بزرگترین آبشار قطره ای جهان شناخته می شود.

آبشارهای قطره ای تنها یک ریزشگاه دارند و آب به صورت کاملا عمودی در آن ها جریان می یابد.

سرعت ریزش کائتور ۲۳۴۰۰ فوت مکعب (۶۶۳ متر مکعب) بر ثانیه است.

آبشار زیبای کائتور توسط جنگل های انبوه بارانی احاطه شده و به آسانی قابل دسترس نیست.

با این حال گردشگران می توانند به وسیله هواپیماهای کوچک کرایه ای و پیمودن مسافتی نسبتا کوتاه به بالای آن راه پیدا کنند.

باند اختصاصی فرودگاه کائتور تنها پانزده دقیقه با آبشار فاصله دارد و پروازهای مستقیمی از فرودگاه های Ogle و Ceddi Jagan به سمت آن صورت می گیرند.

بهترین زمان برای بازدید از کائتور، بهار و تابستان (اوایل ماه آوریل تا اواخر سپتامبر) است.

البته در سایر فصول سال نیز تورهای معتبر بسیاری در سراسر کشور گویان برگزار می شوند که بازدید از بزرگترین آبشار قطره ای جهان جزو برنامه های اصلی آن ها به شمار می آیند.

ناگفته نماند که قدم زدن در پارک ملی کائتور نیز چندان خالی از لطف نیست.

گونه های متنوع جانوری و گیاهی بسیاری در این پارک وجود دارند که تنها مختص منطقه آمازون هستند.

پست قبلی بازی موبایل Alien: Blackout رسما معرفی شد + تصاویر بازی پست بعدی بازی The Last of Us Part II در بهترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 در سال 2019 آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم آخرین مطالب در طول روز به چی گوش می کنید نحوه به اجرا درآوردن دستیار گوگل با ضربه زدن به پشت دستگاه… جلوگیری از به روز رسانی خودکار در ویندوز 10 (بخش اول) آیا ویروس کرونای انگلیسی در ایران وجود دارد؟ ۱۷ جهش خطرناک… مهلت دسترسی تلفن‌های اندرویدی قدیمی به وب‌سایت‌های امن برای… سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی ۶.

۵ درصد اعلام شد انویدیا و اینتل به لیست کاربران نرم افزار SolarWinds مخاطره… مروری بر مسیر پر فراز و نشیب کوییز آو کینگز به مناسبت ۵ ساله… پستهای اخیر در طول روز به چی گوش می کنید هواوی نسخه آزمایشی HarmonyOS 2.

0 را برای توسعه‌دهنگان منتشر… چگونه مانع اجرای اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه گوشی‌های اندرویدی… آدرس: جردن، خیابان مهیار، پلاک ۴۶، واحد۲ روابط‌عمومی و تبلیغات : : 09121442355 ایمیل :‌ info@click.

ir سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map