تبلیغات در پیرانشهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در پیرانشهر شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لایت باکس اسنپ فریم| با ضمانت|تابلوسازی برند تابلو ساخت و تولید انواع لایت باکس اسنپ فریم آسانترین روش تعویض تصویر در انواع لایت باکس نور یکدست و قوی چ.

.

.

چاپ پلات ، چاپ پلات لمینت در کرج: از کاربرهای چاپ پلات لمینت می توان به فریم های آلمینیومی که بر روی دیوارها نصب می شوند اشاره کرد.

که روی آن ها چاپ پلات لم.

.

.

تابلو لاسوگاسی | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو لاسوگاسی ( لتر لایت ) با لامپ ادیسونی و پلاستیکی با لبه استیل و آهن با رنگ کو.

.

.

ناربن گرافیک، ارائه کننده خدمات طراحی، چاپ استندهای نمایشگاهی پایه استند ایکس سایز 90*200 استند ایکس فلزی متغیر 200*90 استند ایکس پلی کربنات 200*90 .

.

.

استند از جمله ابزار های تبلیغاتی محسوب می شود که از انواع مختلفی برخوردار است مانند : - استند ثابت - استند متغییر - استند رول آپ - استند لایت باس - است.

.

.

تابلو فلکسی ، ساخت تابلو فلکسی ، نصب تابلو فلکس ، فلکسی تابلو فلکسی در بین تابلوهای تبلیغاتی جزء محبوب ترین ها قرار دارد ، ساخت تابلو فلکسی با استفاده از ر.

.

.

عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با پشتوانه بیش از 15 سال تجربه مفید کاری بیلبورد یکی از موارد پر کاربرد در تبلیغات محیطی می باشد طراحی بیلبورد تبلیغاتی.

.

.

لایت باکس پارچه ای| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو طراحی و تولید لایت باکس فریم لس (پارچه ای) ویژگی­های تابلو لایت باکس پارچه­ ای تولی تابلوساز.

.

.

فروش یک عدد تلویزیون شهری ابعاد 21 متر مربع با مشخصات فنی : دات 16 2rgb هر کابین یک رسیور کارت جداگانه دارد به علت مهاجرت از ایران با قیمت استثنایی.

.

.

لایت باکس گردان | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو این تابلو لایت باکس بصورت چرخشی و گردان دوطرفه بوده و از سیستم هوشمند کنترل فشار برای موتور بهره مند است .

.

.

.

ساخت المان دهه فجر یکی از دغدغه مشتریان تجهیزات و المان های شهری خرید بدون واسطه می باشد، در همین راستا ایمن ترافیک کالا انواع المان های شهری از جمله الما.

.

.

مجموعه سینا طرح اصفهان به صورت سراسری فروش پایه استند رومیزی و ایستاده را فعالیت می کند و طی 20 سال برای کلیه نمایشگاههای کشوری بهترین کیفیت و خدمات را ارائه.

.

.

رول آپ یکی از انواع مختلف استند محسوب می شود که دارای جنس پی وی سی است همچنین می توان گفت نصب کردن آن بسیار آسان است که تنها در عرض چند دقیقه انجام می شود و .

.

.

یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی که بسیار محبوبیت دارد تابلو فلکسی است ، تابلو فلکسی انواع مختلفی دارند که هم می توان با نور از آن استفاده کرد که از نور پروژک.

.

.

جهت ساخت انواع تابلو تبلیغاتی – طراحی و اجرا سازه های نمایشگاهی و نمـای ساختمان از سراسر ایران طراحی 2 بعدی و 3 بعدی – مدل سازی ( فقط جهت ارسال فایل از تلگر.

.

.

ساخت ونصب انواع : تابلو چلنیوم پیکسلی ، چلنیوم کریستالی ، چلنیوم پانچ با لبه ی طلایی و نقره ای ، مدلهای متنوع چلنیوم ساید با دستگاه حروفساز چلنیوم و برش .

.

.

ایمن ترافیک کالا به مناسبت ایام دهه فجر انواع المان با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی را طراح های مختلف عرضه می نماید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول م.

.

.

استند | استند تبلیغاتی | استند بنر | استند آلمینیومی : استند تبلیغاتی سازه ای عموما از جنس استند آلمینیومی که به کمک آن تبلیغات شما به نمایش در خواهد آمد.

قی.

.

.

تابلو وکیوم | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت انواع تابلو وکیوم ( وکیومی ) سه بعدی با رینگ استیل و فلز ، دوبل و بدون رینگ مزایای تابلو وکیوم (حروف ب.

.

.

تبلیغات دنیای نو اراده کننده انواع استند تاچ نمایشگاهی رول آپ ، لاین باکس و کانتر از استند های تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات و محصولات استفا.

.

.

اخیراً وقتی به اماکنی نظیر بیمارستانها، هتل ها، سازمان های خصوصی و دولتی، مراکز آموزشی و .

.

.

سر می زنیم صفحه نمایش های دیجیتالی به چشم ما می خورند که در حال .

.

.

لایت باکس مگنتی | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو تولید انواع لایت باکس مگنتی (آهنربایی) با نور یکنواخت چاپ بک لایت با کیفیت تعویض آسان تصویر آهنربای.

.

.

طراحی و چاپ انواع تقویم رومیزی چاپ و تولید سالنامه و سررسید چاپ انواع تقویم رومیزی انواع ارگانایزر های مدیریتی چاپ و تولید انواع سررسید های سلفونی چاپ.

.

.

استند از جمله ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود که دارای جنس آلمینیومی است ، همانطور که گفته شد باعث نمایش تبلیغات شما می شود .

اصولا استند ها از انواع مختلفی .

.

.

لایت باکس کریستالی| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع لایت باکس کریستالی (کریستال) پخش نور یک دست و کامل به تمام سطح تصویر مصرف کم انرژی ن.

.

.

تولید استند تبلیغاتی در کرج همانطور که اطلاع دارید استند تبلیغاتی از بهترین کارهای تبلیغاتی محسوب می شود که برای جلب مشتریان بیشتر و معرفی محصول به دیگران م.

.

.

استند ، استند تبلیغاتی : استند ها یکی از ابزار های تبلیغاتی محسوب می شوند و از جنس آلومینیومی نیز برخوردار هستند.

از انواع مختلف استند می توان به موارد زیر.

.

.

همانطور که مطلع هستید از بج سینه جهت معرفی کارکنان و اعضای هر مجموعه استفاده میشود.

که بج سینه پلکسی یکی از انواع بج سینه میباشد که طرفداران خاص خود را دارد.

.

.

.

افزایش مراجعه کننده و زنگ خور یا ارباب رجوع به طور مستقیم برای شما بدون هیچ واسطه ی تبلیغاتی در اصل ما مشتریان شما را به شما می فروشیم ! و به طور تضمینی ت.

.

.

تولید کننده و پخش کننده ترانس های الکترونیکی نئون ، ترانس نئون مگا و سیلور توسط شرکت ماد الکترونیک قابل توجه نئون سازان و پخش کنندگان لوازم نئون و تابلو ساز.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map