تبلیغات در کرج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در کرج شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رزرو بیلبورد های تبلیغاتی در شهر کرج و تهران بیشترین تنوع جایگاهی بیلبورد های اتوبان تهران کرج بهترین جایگاه بیلبورد در کرج رزرو بیلبورد های تبلیغاتی در شهر کرج و تهران بیشترین تنوع جایگاهی و سمینار افست محیطی بیلبورد چیست؟ بیلبورد در واقع تابلوی بزرگی است که فضایی برای آگهی در اختیار اقشار مختلف اعم از دولتمردان،صنعتگران و عرضه کنندگان کالا قرار می دهد.

این تابلوها متفاوت از تابلوهای معمولی است چون روی پایه های بلند در سطح شهر یا در بزرگراه ها و کنار جاده ها نصب می شود.

نورپردازی و خلاقیت در طرح آگهی درج شده بر بیلبورد بسیار در جذب مخاطب تاثیر گذار است.

با توجه به مبلغ آگهی در تلویزیون و رادیو و تاثیر کم تبلیغ در مجلات و روزنامه ها، آگهی و تبلیغ در بیلبوردهامخاطب بیشتری را جلب می کند.

بیلبورد ها می تواند در قطع افقی یا عمودی باشند.

از آنجایی که در محل عبور و مرور افراد قرار میگیرند، نباید حاوی مقدار زیادی اطلاعات باشند.

شما درواقع در حدود2 ثانیه زمان در اختیار دارید تا نام محصول یا خدمات خود را به مخاطب عرضه کنید.

اینکه با چه طراحی و شعاری دست به این کار بزنید کاری کاملا حرفه ای وتخصصی است.

در این زمینه یکی از شرکت هایی که می تواند به شما کمک کند کانون تبلیغاتی آوای ترمه است.

بیلبورد در قطع افقی تاثیر بیلبورد در برندسازی چگونه است؟ وقتی یک محصول یا خدماتی عرضه می شود و در نهایت تبدیل به برند می شودمسیر پرفراز و نشیبی را طی میکند.

معمولا ابتدا یک محصول تولید می شود و همه شرایط لازم برای تولید محصول باکیفیت را رعایت میکند؛سپس آن محصول توسط کارکنان همان شرکت استفاده می شود تا محصول مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.

در این مسیر تبلیغات نقش اصلی برای معرفی محصول به دیگران را برعهده دارد.

وقتی مخاطبان به یک برند اعتماد می کنند ؛معمولا این اعتماد هم از مسیر تبلیغات عبور میکند و حمایت مشتریان تا سالها از آن برند باقی می ماند.

در واقع سه مولفه درجهت افزایش فروش و بالابردن اعتبار شرکت یا سازمان شما با یکدیگر مشارکت می کنند؛این سه مولفه عبارتند ازبازاریابی،برند سازی و تبلیغات.

در واقع با تبلیغات در بیلبوردها هدف این نیست که در لحظه خریدار را وادار به خرید کنیم یا انگیزه خرید را در آنها ایجاد کنیم، بلکه آگاهی از برند را برای خریدار یا مخاطب بوجود می آوریم.

برای اینکه به رسمیت شناخته شوید و نام تجاری شما به عنوان یک برند در ذهن مخاطب باقی بماند،تبلیغات محیطی و به نوعی تبلیغات در بیلبورد گزینه مناسبی است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map