تبلیغات در کردستان ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در کردستان ایران کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مراسم تودیع و معارفه مدیر خبرگزاری مهر در استان کردستان با حضور مدیرعامل خبرگزاری مهر و جمعی از مدیران رسانه های استان در سنندج برگزار شد.

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: نفرات برتر مسابقه خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» با نظر هیات داوران از بین یک‌هزار و ۱۷۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این مسابقه مشخص شدند.

سنندج- نشست آموزشی توجیهی طلاب و روحانیون مستقر در پایگاه های اجتماعی شهرستان سنندج با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد.

سنندج - به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان فراخوان جشنواره خانوادگی «من پیامبر را دوست دارم» در این استان منتشر شد.

سقز - رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: موکب‌های اربعین برای روز اربعین به ایستگاه‌های سلامت‌ محور تبدیل می شوند.

قروه- ۷۲ هیئت مذهبی منتخب در قروه که برای عزاداری محرم فعالیت مناسب داشتند مورد تجلیل قرار گرفتند.

سنندج – حجت الاسلام ابراهیم مولازاده به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان معرفی شد.

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: ۱۵ پایگاه اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهرهای این استان فعالیت دارند.

سنندج - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از ارسال ۲۹۵ اثر ادبی به کنگره شعر اهل بیت در سنندج خبر داد.

سنندج – رئیس شورای هیات های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از هماهنگی های صورت گرفته در راستای برگزاری مراسم متعدد همزمان با اربعین حسینی در این استان خبر داد.

سنندج - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همه امت اسلامی اعم از سنی و شیعه نسبت به اهل بیت (ع) ارادت دارند و همواره به آل‌الله محبت می ورزند.

سنندج- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از برگزاری همایش اهل بیت (ع)در مکتب امام شافعی در سقز خبر داد.

بیجار - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: همسران مبلغان دینی نقش مهم و اساسی در ترویج آموزه ها و ارزش های دینی در جامعه بر عهده دارند.

سنندج - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۱۵ پایگاه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سه شهرستان سنندج، مریوان و سقز دایر می شود.

سنندج – نماینده ولی فقیه در کردستان بر حمایت و تقویت فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و دینی در این استان تاکید کرد.

سنندج - معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ‌هزار و ۶۸۹ مراسم عزاداری ویژه ایام محرم در شهرهای مختلف کردستان برپا شده است.

سنندج - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اعتلای توانمندی های فرهنگی و دینی یکی از رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی در کشور است.

سنندج - امام جمعه بیجار سازمان تبلیغات اسلامی را پرچمدار اصلی در راستای دفاع از ارزشهای دینی و انقلابی در کشور عنوان کرد.

سنندج - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: ملاک برتری جامعه اسلامی بر سایر جوامع اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

سنندج – همزمان با آغاز ماه محرم، مراسم های عزاداری در شهرهای مختلف استان کردستان به همت هیات های مذهبی این استان برگزار می شود.

سنندج – رئیس شورای هیات‌های مذهبی کردستان از ساماندهی برگزاری مراسم‌های عزاداری در ایام محرم خبر داد و گفت: طبق اطلاعات سامانه بیرق تا این لحظه ۱۲۵ مراسم در ایام محرم برگزار می‌شود.

سنندج - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به درس های حادثه بزرگ کربلا برای تمام بشریت، گفت: این حادثه نماد آزادگی و حریت است.

سنندج – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان هیات های مذهبی را بازوان پرتوان این سازمان در راستای برگزاری مراسم های دینی و مذهبی عنوان کرد.

سقز - رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی راهبران گام دوم تبلیغ با حضور گروه‌های هدف ۱۲ گانه نیروهای مردمی شهرستان خبر داد.

سنندج - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: به مناسبت عید غدیر خم ۱۸ هزار غذای گرم، بسته‌های معیشتی و گوشت گرم در بین نیازمندان این استان توزیع شد.

سقز - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز، اطعام نیازمندان را یکی از برنامه های اصلی در ایام عید غدیرخم عنوان کرد.

سنندج – مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان حوزه هنری را مرجع مهم و قابل اعتمادی در بخش فرهنگ و هنر این استان عنوان کرد.

سنندج - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: توسعه فرهنگی در استان کردستان نیازمند یک رهبری واحد و منسجم است.

سنندج - مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان شناسایی مشکلات فرهنگی و اجتماعی این استان را نیازمند کار میدانی و استفاده از نظرات کارشناسان عنوان کرد.

سنندج - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یکی از وظایف نخبگان را تلاش در راستای تثبیت ارزش ها و هنجارهای دینی در جامعه عنوان کرد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map