تبلیغات در گلاتی رومانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در گلاتی رومانی کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نمایش‌دهنده‌ام! اگر صاحب یکی از رسانه‌های آنلاین مانند اپلیکیشن یا وبسایت باشید شما نمایش‌دهنده خواهید بود و به کمک ما جایگاه‌های تبلیغتون رو می‌فروشید.

تبلیغ‌دهنده‌ام! اگر دنبال رونق دادن به کسب و کارتون از طریق انواع کمپین‌های تبلیغات دیجیتال هستید شما تبلیغ دهنده‌اید و خوشحال میشیم راهنمایی‌تون کنیم.

فرصت مطالعه ندارید؟ تیم رایکااَد آماده پاسخ گویی لحظه ای به شما هستند.

آزاده هُژَبر مدیر فروش رایکااَد 021-88208770 سعید کریمی کارشناس رسانه‌ها 021-88208774 تبلیغات CPA تبلیغات CPA یا به عبارتی هزینه به ازای اکشن، یک مدل قیمت گذای در کمپین های تبلیغات موبایلی به منظور جذب کاربر جدید است که در آن تبلیغ دهنده، تحقق عملی مشخص پس از نصب نرم افزار توسط کاربر را ملاک پرداخت هزینه ی تبلیغات خود قرار می دهد.

به بیان دیگر، هزینه تبلیغ تنها بابت نمایش تبلیغ به کاربرانی محاسبه خواهد شد که پس از دیدن آن و نصب اپلیکیشن، عملی به خصوص مانند ثبت نام یا خرید و .

.

.

انجام می دهند.

تبلیغات CPI «تبلیغات CPI یا Cost per Install مختص اپلیکیشن‌های موبایلی هستند.

در این کمپین تبلیغ‌دهنده در تلاش برای افزایش تعداد نصب اپلیکیشن، آگهی‌های دیجیتالی خود را روی طیف مشخصی از رسانه‌ها قرار می‌دهد.

تبلیغ‌دهنده تنها به ازای هر نصب جدید که اتفاق می‌افتد متعهد به پرداخت مبلغ خواهد بود».

فرمول محاسبه‌ی هزینه‌ی تبلیغات به ازای نصب: کل مبلغ پرداختی برای نمایش تبلیغات تقسیم بر تعداد کل نصب‌های جدید.

تبلیغات CPC اصطلاح «هزینه به ازای کلیک» که کمپین‌های تبلیغاتی آن تحت عنوان تبلیغات کلیکی شناخته می‌شوند برگردان عبارت Cost Per Click در زبان انگلیسی است که به اختصار CPC نیز نامیده می‌شود.

Pay Per Click یا همان PPC نیز یکی دیگر از نام‌های این مدل است که ترجمه‌ی تحت‌اللفظی آن می‌شود «پرداخت به ازای کلیک»؛ به هر صورت همه‌ی این نام‌ها به یک چیز اشاره دارند و آن یک مدل محاسبه‌ی هزینه‌ی تبلیغات است.

تبلیغات CPM مدل «هزینه به ازای 1000 بازدید» یا Cost Per Mille به تبلیغاتی گفته می‌شود که اکثراً در قالب بنر بر روی رسانه‌های دارای جایگاه به نمایش در می‌آیند.

هزینه‌ی تبلیغات CPM با تقسیم هزینه‌ی تبلیغات بر تعداد بازدید‌های صورت گرفته از آگهی تبلیغاتی بر مبنای هر ۱۰۰۰ نفر محاسبه می‌شود.

برای مثال، اگر قیمت یک کمپین تبلیغاتی CPM؛ 3 دلار تعیین شود، به این معناست که تبلیغ‌دهنده به ازای هر 1000 بار نمایش آگهی تبلیغاتی‌اش 3 دلار پرداخت می‌کند.

تبلیغات گوگل گوگل ادز سرویس آنلاین تبلیغاتی شرکت گوگل است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد از طریق رقابت بر سر نمایش سایت‌شان در ازای جستجوی کاربر، به مخاطبان حقیقی خود دسترسی یابند.

تبلیغات موتور جستجوی گوگل مانند بازاری آنلاین است که شرکت‌ها برای نمایش وبسایت‌شان در بالای فهرست نتایج جستجو، پول پرداخت می‌کنند.

«کلید واژه»ها یا کلمات کلیدی این جستجوها توسط تبلیغ‌دهنده انتخاب می‌شوند.

Push Notification پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) به بیان ساده نوعی پیام کوتاه است که روی دستگاه‌های موبایل ظاهر می‌شود.

توسعه‌دهندگان و ناشران اپلیکیشن می‌توانند هر زمان که بخواهند این پیام‌ها را برای کاربران اپ ارسال کنند.

برای دریافت این پیام نیز لازم نیست کاربر داخل اپلیکیشن یا حتی مشغول کار کردن با دستگاه موبایل خود باشد؛ پیام بلافاصله پس از ارسال، روی بخشی از صفحه‌ی موبایل آنها ظاهر خواهد شد.

تبلیغات محیطی کافی نیوز هفته نامه کافه هاست که به صورت هفتگی و به صورت رایگان (چه برای کافه‌ها و چه برای خواننده‌ها/مشتریان کافه ) در کافه‌ها پخش می‌شود و مشتری‌های کافه‌ در زمان انتظار تا آماده شدن سفارش خود می توانند با کافی نیوز و بازی‌های متنوع و جذاب آن سرگرم شوند.

خدمات کافی نیوز برای شما از این جهت اثر بخش است که می‌تواند ارتباط کسب و کار/ خدمات شما با کافه‌ها و مشتریان آنها را به شکل اثر بخش برقرار کند.

تبلیغات محیطی کافی نیوز هفته نامه کافه هاست که به صورت هفتگی و به صورت رایگان (چه برای کافه‌ها و چه برای خواننده‌ها/مشتریان کافه ) در کافه‌ها پخش می‌شود و مشتری‌های کافه‌ در زمان انتظار تا آماده شدن سفارش خود می توانند با کافی نیوز و بازی‌های متنوع و جذاب آن سرگرم شوند.

خدمات کافی نیوز برای شما از این جهت اثر بخش است که می‌تواند ارتباط کسب و کار/ خدمات شما با کافه‌ها و مشتریان آنها را به شکل اثر بخش برقرار کند.

رقبای شما با این سرعت در حال رشد یا کسب درآمد با رایکا هستند.

(شمارنده 24 ساعته) تعداد کلیک تعداد نصب عضویت و سفارش با عضویت در خبرنامه رایکا از جدیدترین اخبار و مقالات بازایابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی و موبایلی با‌خبر شوید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map