تبلیغات در گوموشانه بوقلمون

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در گوموشانه بوقلمون شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خبرگزاری ایمنا: اگر می‌خواهید دچار بیماری‌هایی همچون سرطان سینه، پروستات، ام‌اس‌، آرتروز، افسردگی و اعصاب نشوید و همچنین اسید اوریک، اوره و چربی خون شما بالا نرود، گوشت بوقلمون را جایگزین تمامی گوشت‌های مصرفی کنید.

طبق آزمایشات انجام شده فسفر موجود در بوقلمون چهار برابر میگو می‌باشد که یک غذای دریایی است! همانطور که می‌دانید ۸۰ درصد عامل تشکیل کلسیم در استخوان‌های بدن فسفر است و جالب این‌جاست که میزان فسفر موجود در بوقلمون ۲۳۸ میلی گرم در هر ۱۰۰ گرم است.

پروتیین پروتیین موجود در بوقلمون ۸۱/۲۸ بیشتر از هر گوشتی است و نسبت به آن‌ها فاقد اوره و اسید‌اوریک است.

گفتنی است طبق تحقیقات انجام شده اسید‌اوریک یکی از عوامل سکته مغزی است.

ویتامین گوشت بوقلمون انواع گونه‌های ویتامین B از جمله B۱، B۳، B۶ و B۱۲ را داراست که میزان آن ۷.

۷ در هر ۱۰۰ گرم است.

از این رو برای جلوگیری از افسردگی و بیماری ام‌اس‌ و از بین بردن کم خونی موثر است.

امگا ۳ در بوقلمون مقدار زیادی امگا ۳ وجود دارد که باعث باز شدن مجاری عروق بدن و پایین آورنده کلسترول است و از مزمن شدن بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

اسیدهای آمینه‌ همچنین این گوشت اسیدهای آمینه‌ای به نام تریپتوفان دارد که در بدن تبدیل به پروتیین می‌شود و عامل شادابی محسوب می‌شود.

اسیدهای آمینه در مرمت سلول‌های ماهیچه‌ای و اندام بدن، ناخن، پوست، مو و غدد ترشحی نقش بسیار بسزایی دارد و برای ورزشکاران بسیار مفید است.

کلسیم کلسیم موجود در بوقلمون هم برای کلیه افراد بخصوص خانم‌ها بسیار مفید است و همچنین باعث کاهش کلسترول و فشار خون می شود.

پتاسیم میزان پتاسیم موجود در بوقلمون بیشترین میزان نسبت به تمام گوشت‌هاست.

پتاسیم ضد سرطان است و برای جلوگیری از سرطان سینه در خانم‌ها بسیار موثر بوده و همچنین در ساختمان قلب و ماهیچه‌ها و خون نقش مهمی دارد.

وجود پتاسیم عامل مهمی برای بسته نشدن سرخرگ‌ها و مشکلات وریدی است.

همچنین در کاهش کلسترول هم نقش مهمی دارد.

درد پا عمدتا نتیجه کمبود پتاسیم و منیزم بدن، اسپاسم ماهیچه، انسداد و تنگ شدن سرخرگ، مشکلات وریدی، تاثیر سو دیابت روی عضلات، اعصاب پا، رگ گرفتگی و .

.

.

تورم مفاصل است که با خوردن این گوشت و رساندن پتاسیم به بدن، از بروز همه آن‌ها پیشگیری خواهد شد.

سلنیوم سلنیوم همراه با کلسیم، پتاسیم و ویتامین B۶-C-D و روی که همگی در گوشت بوقلمون است ضد تمامی سرطان‌ها بخصوص سرطان پروستات و سینه است.

سلنیوم تنظیم متابولیسم را به عهده دارد و برای از بین بردن سلول‌های غیر نرمال موثر بوده و اگر گوشت بوقلمون با قارچ و گوجه فرنگی میل شود خاصیت ضد سرطانی آن افزایش پیدا می‌کند.

سدیم وجود سدیم در گوشت بوقلمون از بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند و باعث تنظیم فشار خون می‌شود و همچنین عامل جذب کلسیم و فسفر در بدن است.

روی در بوقلمون روی هم وجود دارد که باعث رشد خردسالان می‌شود، ضد سرماخوردگی است و به ساختن دی‌ان‌ای و هورمون مردانه در بدن کمک می‌کند و همچنین روی باعث تنظیم سن بلوغ در افراد می‌شود.

جالب این جاست که چربی و کلسترول موجود در بوقلمون کمترین میزان آن نسبت به گوشت گوساله، گوسفند، مرغ و دیگر گوشت‌هاست.

افزون بر همه این‌ها بوقلمون دارای ماده‌ای به نام COQ ۱۰ است که به اکسیر جوانی مشهور است.

این ماده در جلوگیری از پیری زودرس نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند.

گوشت بوقلمون به هنگام پخت هم متفاوت است! حجم گوشت بوقلمون؛ بر عکس گوشت مرغ، گوساله، گوسفند و .

.

.

، در هنگام پخت کم نمی‌شود، چراکه چربی میان بافتی در این گوشت وجود ندارد.

در نهایت بعد از پختن، مرغ ۵۵ درصد، گوشت ۶۰ درصد و بوقلمون ۸۵ درصد، گوشت پخته فراهم می‌کند.

پس بی‌جهت نیست که در تحقیقات دانشگاه کالیفرنیا، گوشت بوقلمون گوشت معجزه گر حتی بهتر از ماهی معرفی شده است.

پاسخ سایت: 0 پاسخ سایت: 0 پاسخ سایت: 0 پاسخ سایت: 0 پاسخ سایت: 0 تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map