تبلیغات در یاروسلاول روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در یاروسلاول روسیه شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات و بازاریابی در روسیه : بعلت آن که روسیه بازار بزرگی است، تجار ایرانی علاقه زیادی به صادرات به روسیه دارند، اما این امر به سادگی ممکن نیست.

زیرا حضور فیزیکی ، هزینه ی بالا و عدم دسترسی به اطلاعات دقیق ، مانع از حضور آسان و موفق تجار ایرانی می شود.

در امر صادرات به روسیه ، برقراری ارتباط با روس ها کار آسانی نیست ، زیرا شرکت های روسی ترجیح می دهند تا با شرکت های خود کشور روسیه معامله داشته باشند.

بخش عمده ای از صادرات به روسیه از طریق آذربایجانی ها ، ارمنی ها ، قزاق ها ، افغان ها ، ترک ها ، مصری ها و … صورت می گیرد.

در این میان تجار ایرانی می توانند با رعایت موارد استاندارد و بسته بندی، سهم زیادی در صادرات به روسیه داشته باشند.

امر صادرات کالا ی ایرانی به روسیه ، نیازمند اطلاع از قانون و مقررات روسیه نیز می باشد.

برای مطالعه مطالب در خصوص آموزش و تحلیل “بازاریابی در کشور روسیه ” به بخش زیر مراجعه کنید.

قانون اساسی روسیه     قانون اساسی روسیه مهم ترین سند حقوقی در فدراسیون روسیه است که نباید با قانون اساسی اتحاد جماهیر شوروی اشتباه گرفته شود .

قانون اساسی فعلی فدراسیون روسیه ( روسی : قانون اساسی فدراسیون روسیه ، Konstitutsiya Rossiyskoy Federatsii ؛ تلفظ [ kənsʲtʲɪˈtutsɨjə rɐˈsʲijskəj fʲɪdʲɪˈratsɨɪ ]) با رفراندوم ملی در […] مهمترین بانک های روسیه لیست بانک های مهم کشور روسیه را در جداول زیر بررسی نمایید .

برای ورود به وب سایت هر بانک میتوانید با کلیک بر روی هر لینک به صورت مستقیم وارد سایت بانک موردنظرتان شوید .

ردیف نام بانک سایت اینترنتی ۱ Sberbank www.

sbrf.

ru ۲ VTB Bank www.

vtb.

ru ۳ Gasport […] وبسایت های سازمان های دولتی و وزارتخانه های روسیه آدرس سایت سازمان های دولتی روسیه و وزارتخانه های مهم کشور روسیه : لیستی که در ذیل مشاهده می کنید شامل لینک های وب سایت های دولتی و همچنین مهم ترین وزارتخانه ها و سازمان های کشور روسیه می باشد.

با کلیک بر روی لینک های […] منابع اطلاعاتی کشور روسیه منابع اطلاعاتی کشور روسیه وب سایت های سازمان های دولتی روسیه و وزارتخانه ها در این بخش لیستی از وب سایت های دولتی ، وزارتخانه ها و سازمان های کشور روسیه می باشد که شما را به صورت مستقیم به وب سایت‌های رسمی دولت روسیه هدایت می کند .

وب […] تحلیل فرهنگ و اجتماع کشور روسیه تحلیل فرهنگ و اجتماع کشور روسیه فرهنگ و اجتماع کشور روسیه را می توانید در این بخش از سایت سیماگر بررسی نمایید .

با ما همراه باشید.

دانستنی های مهم کشور روسیه فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه فرهنگ روس‌ ها ریشه در فرهنگ اسلاو های شرقی دارد […] تحلیل محیط سیاسی و اقتصادی کشور روسیه سیاست و اقتصاد روسیه در این بخش از سایت به مطالعه و بررسی محیط سیاسی و اقتصادی کشور روسیه می پردازیم.

با ما همراه باشید.

————- سیاست و اقتصاد روسیه ————- محیط اقتصادی روسیه از نظر همکاری تجاری و اقتصادی ، کشورهای حوزه ” منا […] واردات از روسیه واردات از روسیه در این بخش از سایت به مطالعه و بررسی کالاهای وارداتی و همچنین کشورهای واردکننده کالا از روسیه می پردازیم.

با ما همراه باشید.

واردات از کشور روسیه مجموع صادرات کشور روسیه در سال ۲۰۱۷ ، ۳۴۱ میلیارد دلار بود که همین امر این کشور را به ۱۴ مین […] آموزش صادرات به روسیه صادرات به روسیه در این بخش از سایت به مطالعه و بررسی کالاهای صادراتی و همچنین کشورهای صادرکننده کالا به روسیه می پردازیم.

با ما همراه باشید.

واردات کشور روسیه مجموع واردات کشور روسیه در سال ۲۰۱۷ ، ۲۲۱ میلیارد دلار بود که همین امر این کشور را به ۱۹ […] بررسی کلی کشور روسیه بررسی کلی کشور روسیه فیلم آموزش راهنمای جامع تجارت با روسیه ( بخش بررسی کلی کشور روسیه ) برای مشاهده ویدیوهای آموزشی بیشتر در خصوص تجارت با کشور روسیه به لینک های زیر مراجعه کنید: … پرچم روسیه ساعت جهانی به وقت مسکو نقشه کشور روسیه ————- […] قانون تجارت با روسیه قانون و مقررات روسیه در فعالیتهای اقتصادی و تجاری را به صورت کامل در مقاله زیر بررسی نمایید : قانون اساسی روسیه ثبت برند در روسیه ———— قانون و مقررات روسیه در فعالیتهای اقتصادی و تجاری ———— قانون اساسی روسیه قانون اساسی کشور روسیه مهم ترین سند […]

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map