تبلیغات در Eua تونگا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در Eua تونگا شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کشور پادشاهی تونگا کشوری است واقع در قاره اقیانوسیه که در جنوب ساموآ و در شرق فیجی واقع شده و قسمتی از پلی نزی به شمار می آید.

این کشور جزیره ای در حدود یک سوم راه از نیوزیلند به هاوایی قرار گرفته است و تنها کشور پادشاهی در اقیانوس آرام می باشد.

این کشور مجموعه ای از 170 جزیره است و جذابیت های بکر و دست نخورده آن باعث شده اند تا ماجراجویان و گردشگران بسیاری جهت کاوش بدان سفر کنند.

تونگا از سال 1900 به صورت تحت الحمایهٔ بریتانیا درآمد.

این کشور در 4 ژوئن 1970 از بریتانیا اعلام استقلال کرد و روز ملی تونگا چهارم ژوئیه یعنی زادروز پادشاه این کشور است.

پایتخت و بزرگترین شهر این کشور نوکوآلوفا نام دارد.

این شهر محل اقامت پادشاه کشور و خانواده سلطنتی است و به عنوان بهشت اقیانوس آرام نیز شناخته می شود.

در این شهر بازارهای عالی، رستوران ها و مکان های فوق العاده بومی و هیجان انگیز برای تست نوشیدنی های خوب وجود دارد که می تواند تمام سلیقه ها را پوشش دهد.

قایق سواری در شهر را فراموش نکنید.

شهر بندری نیافو Neiafu که مطمئنا از جذاب ترین بندرگاه های جهان است از مهم ترین های تونگا می باشد و جذابیت بی نظیری دارد.

در این بندرگاه رستوران ها و کافه های فوق العاده ای وجود دارد که می تواند مسافرانش را شگفت زده کند.

گردش با قایق نیز از دیگر جذابیت های این شهر بندری شناخته می شود.

در تور ماجراجویی فتای کایاک شرکت کنید Fatai Kayak Adventures فتای در روستای هولونگا در شرق تونگاتاپو واقع شده است که تورهای کایاک را در تمام روز ارائه می دهد.

همین طور فتای کایاک را نیز به تنهایی اجاره می دهد که می تواند برای علاقه مندانش جذاب و سرگرم کننده باشد.

اگر به دنبال سرگرمی های ماجراجویانه هستید حتما در این تورها شرکت کنید.

هزینه تورها نیز از 25 ، 40 و 60 دلار متغیر است و این تغییرات به مدت زمان و نوع تور بستگی دارد.

گردش در جزیره بهشتی ’Eua این جزیره بهشتی و زیبا که به عنوان جزیره فراموش شده شناخته می شود از قدیمی ترین و زیباترین جزایر اقیانوس آرام است و با داشتن تپه های شیب دار، دشت های صخره ای، غارهای پنهان، گونه های گیاهی و جنگل های هیجان انگیز و حیات وحش منحصر به فرد ماجراجویان و افراد کنجکاو بسیار را درگیر و جذب خود می کند.

تاریخ این جزیره نیز بسیار شگفت انگیز است.

بازدید از سایت باستانی Ha’amonga ‘a Maui Trilithon مجسمه ای سنگی که از بناهای تاریخی جذاب و دیدنی مربوط به پلی نزی است که باستان شناسان تاریخ ساخت آن را به قرن 11 تخمین زدند.

سری دیگر از گروه باستان شناسان نیز ساخت آن را به کاوشگران چینی اختصاص دادند در هر صورت این بنا که ساختاری متشکل از سه سنگ بزرگ است و هر کدام حدود 40 تن وزن دارند تبدیل به دروازه ای زیبا شدند و ماجراجویان بساری را به سمت خود جذب می کنند.

فروشگاه های صنایع دستی نیز در اطراف این دروازه موجود است که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

به جزیره اولوا خوش آمدید Welcome to Uoleva اگر به دنبال آرامش مطلق می گردید ما به شما اقامتی چند روزه در این جزیره زیبا را پیشنهاد می دهیم.

در این جزیره به غیر از تفریحاتی چون شنا، خوردن ماهی های تازه ، قایق سواری ، ریلکس کردن روی شن و ماسه های روان و خواندن کتاب وجود ندارد.

البته کشف مسیرهای ناشناخته نیز هیجان انگیز است.

دیدن مهاجرت نهنگ ها که نزدیک ساحل شنا می کنند نیز از جذابیت های منحصر به فرد جزیره شناخته می شود.

البته این رخداد تنها در ماه های ژوئن تا اکتبر قابل دیدن است.

جزیره کاپا Kapa island و بازدید از غار پرستو Swallows’ Cave مهم ترین جاذبه کاپا غاری دریایی است زیبا و دیدنی که تنها توسط قایق دسترسی دارد و از جذابیت های مهم کشور شناخته می شود.

برای بازدید از این غار باید تورها را همراهی کنید.

تورها به صورت منظم و روزانه برگزار می شوند.

این کشور آب و هوایی معتدل دارد و گاهی اوقات خنک است و میزان رطوبت هوای آن از اغلب کشورهای استوایی پایین تر است.

میانگین دمای هوا در ماه های مه تا سپتامبر معمولا بین 18 تا 25 درجه است و در ماه های اکتبر تا آوریل بین 24 تا 32 در جه سانتیگراد متغیر است.

در تمام طول سال نیز بادهای شدیدی می وزد.

هنگام شنا مراقب مرجان های سمی نزدیک ساحل باشید و حتما در مکان های مورد تایید شنا کنید.

مراقب عروس های دریایی نیز باشید تا خطری تهدیدتان نکند.

شرکت سامانه سفیران مهر همگردی با سایت همگردی؛ به عنوان اولین سایت گردشگری ایران با قابلیت های مشارکت کاربران خود، دارای اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایرانگردی و جهانگردی است.

همگردی شامل اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری است.

همگردی به شما این امکان را می دهد تا اوقات فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به خوبی برنامه ریزی کنید، برای سفر خود بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تهیه کنید، هتل رزرو کنید و یک راهنمای سفر کاربردی داشته باشید.

اطلاعات همگردی توسط گردشگران و مخاطبان سایت تهیه می شود و شما نیز این امکان را دارید تا به عنوان یک گردشگر حرفه ای یا غیر حرفه ای تجربیات، رویدادها و مکان های دیدنی شهر و مقاصد سفرتان را به دیگر گردشگران معرفی کنید و به گسترش فرهنگ گردشگری کمک کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map