تبلیغات در Hedmark نروژ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در Hedmark نروژ کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مردمی در شمالی‌ترین نقطه‌ی نروژ، سوئد، فنلاند و شمال غربی روسیه زندگی می‌کنند که به مدت هزاران سال با گله‌داری گوزن‌های شمالی، شکار و ماهی‌گیری زندگی کرده‌اند و در عین حال، هیچ ارتباطی با همسایگان خود نداشته‌اند و از یکی شدن با آن‌ها خودداری کرده‌اند.

در این مطلب قصد داریم تا این قوم عجیب را بهتر بشناسیم.

شواهد نشان می‌دهد که مردم سامی (Sámi People) بومیان اصیل این منطقه هستند و از زمان عصر حجر در کشورهای نوردیک یا فنواسکاندیا (Fennoscandian) حضور داشته‌اند.

زبان‌ آن‌ها به گروه زبان‌های اورالیک (Uralic) تعلق دارد و تاریخچه‌ی آن‌ به زبان‌های فنلاندی، استونی و مجارستانی برمی‌گردد.

از طرف دیگر فرهنگ آن‌‌ها کاملاً متعلق به همان منطقه است، زیرا همیشه در حاشیه‌ی کشورهایی زندگی‌ می‌کردند که در آن ساکن بوده‌اند.

  یک سامی دریایی، عکس از پرینس رونالد بوناپارت، 1884   سه زن سامی   فینرگوت از وادوس   یک خانواده‌ی لنپلندر و سگ سورتمه‌شان در بیرون خانه‌ای تابستانی   پسر سامی و خرس یخی.

تصویر کارت پستال   یک کارت پستال متعلق به سال 1939   شیردوشی لپندرها از گوزن‌های شمالی   بخش بزرگی از جمعیت مردم سامی که – با عنوان سامی دریایی (The Sea Sámi) شناخته می‌شوند - در سواحل شمالی نروژ زندگی می‌کردند و اغلب ماهی‌گیر بودند و برای تأمین مواد غذایی و درآمد به این کار متکی بودند.

آن‌ها بخاطر موقعیت جغرافیایی خاص و انعطاف‌پذیری در مقابل هوای بسیار سرد قطبی، در طی قرون وسطی دوره‌ی باروری را از سر گذراندند، زمانی که شیوع اپیدمی طاعون در سال 1349 به نروژ رسیده بود.

با توجه به میزان بالای مرگ و میر ناشی از این اپیدمی در میان نروژی‌ها، ماهی‌گیران سامی از معافیت‌های مالیاتی برخوردار شده بودند و انگیزه‌های اقتصادی پیدا کردند زیرا نقش مهمی در تأمین غذای قلمرو پادشاهی پیدا کرده بودند.

از طرف دیگر، سامی‌های کوه نشین (The Mountain Sámi) به صورت سنّتی گله‌های گوزن داشتند، و همین امر باعث شده بود زندگی عشایری داشته باشند و با گوزن‌ها مهاجرت کنند.

در قرن نوزدهم، جمعیت قابل توجهی از مردم سامی مذهب مسیحی را پذیرفتند و به همین دلیل باورهای چند خدایی سنّتی و آنیمیستی (animist) خود را انکار کردند.

  میکل میکلسن، یکی از مردان سامی نروژ   دختر سامی و بُزاش در اطراف دریاچه‌ی سَتیهوره   زن سامی و یک گوزن شمالی سفید.

  هرچند آن‌ها برای مدت زیادی با عنوان لَپلَندرها (مردم اهل شمال اسکاندیناوی) (Laplanders) و لَپس (Lapps) شناخته می‌شدند، این اسامی طبق استانداردهای امروز تحقیرآمیز و اهانت‌آور تلقی می‌شوند.

رفتارهای تبعیض‌آمیزی که در سرتاسر تاریخ همیشه با مردم سامی روا داشته شده است – آن هم در سرزمین‌های خودشان – تأثیر عمیقی به جای گذاشته است.

قانون، زبان آن‌ها را در سرتاسر اسکاندیناوی ممنوع اعلام کرد، و در نروژ چندین سیاست همانندسازی را بر آن‌ها اعمال نمودند.

نروژی‌سازی (Norweginization) مردم سامی حتی در دهه‌ی 1950 ادامه یافت، و این افراد را از آموزش و استفاده از زبانشان محروم ساخت، و تبعیض‌های بسیاری را بر آن‌ها اعمال کرد.

  یک خانواده سامی در نروژه، در حدود سال 1900   قبال عشایر سامی، لاوو، 1900     سامی‌های کوه نشین   امروزه، گروه کوچکی از مردم سامی که تعداد آن‌ها به 80،000 نفر می‌رسد هنوز هم در تلاش هستند تا رسم و رسوم، زبان و فرهنگ خود را زنده نگاه دارند.

طبق گزارش‌ها حدود 10 درصد از این مردم، هنوز هم به شغل گله‌داری گوزن‌های شمالی مشغول هستند.

باوجود این، جوامع سامی هنوز هم در قسمت‌‎های شمالی اروپا در جوامع خود به زندگی مشغولند و لباس‌های سنّتی خودشان را می‌پوشند و به شیوه‌ی باستانی خودشان زندگی می‌کنند و به این موضوع افتخار می‌کنند که توانسته‌اند از تأثیر مدرنیته به دور بمانند.

آیا در ایران هم چنین زبانی هست که مهجور مانده باشد یا به دست فراموشی سپرده شده باشد؟ آیا شما از آن باخبر هستید؟ منبع: thevintagenews.

com در صنعت گردشگری، حمل‌ و نقل همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و مؤلفه‌هایی مانند هزینه و سرعتِ رسیدن به مقصد اجزای اصلی تشکیل‌ دهنده این بخش از صنعت.

.

.

  اگرچه زندگی انسان ها در این کره خاکی میلیون‌ها سال پیش آغاز شده است، پیدایش تمدن قدمتی بسیار کمتری نسبت به آن دارد.

نخستین آثار تمدن بشریت در 6500.

.

.

همیشه در طول تاریخ بشر رویدادهای عجیب‌وغریب و شگفت‌انگیزی اتفاق افتاده‌اند که به دلیل برخی از آن‌ها پی برده‌ایم و برخی نیز قابل کشف نبوده‌اند.

اینجا درباره شش راز هیجان‌انگیز.

.

.

شاید اینطور بنظر برسد که در دنیای امروزی عکس گرفتن از مناظر مختلف، موزه‌ها، پارک‌ها و .

.

.

محدودیتی نداشته باشد و بتوان به راحتی هر تصویری را از هرکجا در.

.

.

مردم بومی آنانگو (Anangu) و سازمان پارک‌های استرالیا صخرهٔ آیرز Ayers Rock را برای کاوشگران مجازی ممنوع کرده‌اند و هم‌اکنون این مکان در گوگل موجود نیست.

"تصاویر 360 درجه از.

.

.

سرتاسر جهان، قلعه‌های متروکه و مخروبه فراوانی وجود دارند، ولی تاریخ هیچ‌کدام به‌اندازه قلعه گوریچ در ولز شمالی جالب نیست.

این قلعه که در اوایل قرن نوزدهم میلادی ساخته شد،.

.

.

× در حال پاسخ به: داداش من خودم آموزگارم پدرم درمیاد تا همین زبان فارسی به این بچه های سربه هوا یاد بدم.

.

.

.

.

سلام، مطلب مربوط به سامی های نروژ را مطالعه کردم، جالب بود،،، بله در کشور ما هم بعضی زبانها مهجور مانده، ازجمله زبان لری، که عده ای در کشور ما آن را گويش و لهجه می دانند درصورتی که این طور نیست، زبان (لری، کردی)و شاید هم بلوچی ریشه در تاریخ ایران باستان و زبان قدیمی ایران دارند، که در اثر ورود زبان عربی به ایران وآمیخته شدن با زبان قدیمی ایرانی، زبان فارسی فعلی حاصل شده است،، در حقیقت زبان لری با زبان تاجیکستان و افغانی قرابت زیادی دارد،،،،، سلام.

زبانی بنام هرزنی که سابقه چندین هزارساله در آذربایجان و شمال غرب ایران داشت اکنون به سبب زبانهای توده وار مرکزی و تحت حمایت آموزش و پرورش دولت و نیز عدم استفاده از آن در شرف نابودی است و این زبان که موضوع پایان نامه دکتری یکی از دوستان بود فقط در برخی روستاهای بخش ورزقان آذربایجان شرقی نفسهای آخرش را میکشد.

این زبان بسیار شیوا و عمیق بوده و از تنوع لغات بسیار بالایی برخوردار است.

زبان هرزنی تور ارمنستان دی و بهمن 99 آرمنیا ایرویز قیمت از: 7,270,000 تومان 46 دلار تور کیش دی 99 وارش قیمت از: 1,830,000 تومان تور کیش دی 99 وارش قیمت از: 1,830,000 تومان آخرین محصول ایکیا: خانه‌ای سازگار با محیط زیست پل خواجو، عروس پل‌های ایران در اصفهان 7 کشور کوچک امّا دیدنی در اروپا هواپیمایی لوفت‌هانزا خدمات جدیدی به مسافران بخش اکونومی ارائه می‌دهد سفر به چین: گذر از دروازه ی بهشت (سفرنامه چین) اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم بزرگترین رستوران زیر دریایی با غذاهایی به زیبایی طبیعت! لست سکند شفق قطبی ، زیباترین پدیده در شمالی ترین نقطه زمین لست سکند هیجان انگیزترین خیابانها و جاده‌ها در جهان لست سکند 5 شهر با معماری شگفت انگیز در دنیا لست سکند در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map