تبلیغات در Meknes-Tafilalet مراکش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات در Meknes-Tafilalet مراکش شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بسیاری از افراد به شهر مکناس ‏‎(Meknes)‎‏ می روند تا یکی از مشهورترین و متفاوت ترین جاذبه های کشور مراکش را ببینند.

‏ولیلی (‏Volubilis‏ ) که یکی از سازه های رومی موجود در این شهر است به شهرت شهر مکناس افزوده است و یکی از اصلی ‏ترین دلایل سفر گردشگران به این شهر می باشد.

مکناس ششمین شهر پرجمعیت مراکش است که جاذبه های دیدنی آن نیز کمتر ‏از سایر شهرهای مراکش نیست.

با لست سکند همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری شهر مکناس در مراکش بیشتر آشنا شوید.

‏‏ ‏‏ ‏ ‏‏‏ ‏‏‏‏ ‏‏ ‏‏‏‏ ویرانه هایی رومی وشهر باستانی ولیلی ، اصلی ترین جاذبه شهر مکناس هستند.

این سازه های رومی ، مشهورترین آثار به ‏سبک رومی در مراکش هستند و در میان ساختمان های باستانی با معماری مراکشی که در شهرهای دیگر مراکش می بینید کاملا ‏چهره ای جدید را در مکناس به نمایش می گذارند.

ولیلی به روی یک تپه ساخته شده است و در سطحی پایین تر از آن حیاط آن ‏قرار گرفته است که امروزه در کنار ستون ها و طراحی های موزاییکی باقی مانده از گذشته دیده می شوند.

بسیاری از آثار یافت ‏شده در این منطقه در موزه باستان شناسی رباط به نمایش گذاشته می شوند.

قدمت ولیلی به قرن سوم پیش از میلاد باز می گردد.

‏‏‏ ‏‏ ‏ ‏ مولای ادریس شهری قدیمی و مقدس در 27 کیلومتری شمال مکناس است که به روی تپه های سنگی واقع شده است.

این شهر ‏خیلی کوچک و در هم فشرده ساخته شده است و خیابان های باریکی دارد که خود از جذابیت های آن به شمار می رود.

کوههای ‏اطراف این شهر نیز مکانی مناسب برای کوهنوردی و عکاسی هستند.

مولای ادریس در مسیر شهر مکناس به ولیلی قرار گرفته ‏است و می توان از هر دو در یک روز دیدن کرد.

‏‏ ‏ ‏ ‏ باب المنصور دروازه اصلی بین شهرقدیمی (مدینه) مکناس و منطقه ایست که به آن شهر شاهنشاهی گفته می شود.

این دروازه از ‏ایمنی بالایی برخوردار است و چهره ای دیدنی نیز دارد ، بسیاری آن را بهترین نمونه در بین دروازه های آفریقای شمالی می ‏دانند.

ساخت این دروازه در سال 1732 به اتمام رسید و دیواره های آن با ظرافت و دقت خاصی طراحی شده اند.

امروزه این ‏دروازه باز یا بسته نمی شود و ورود و خروج به مدینه شهر مکناس از دروازه ای در کنار آن صورت می گیرد که یک ورودی ‏کوچک تر است.

‏ ‏ ‏ ‏ مولای اسماعیل کسیست که در قرن 17 ، شهر مکناس را پایتخت امپراطوری خود اعلام کرد و مقبره وی در این آرامگاه قرار ‏دارد.

دیواره ها و حتی کفپوش های این آرامگاه بسیار زیبا و باشکوه طراحی شده اند و هنر و معماری زیبا و دقیق مذهبی ‏مراکشی ها را نشان می دهد.

فقط مسلمان ها می توانند به مسجد اصلی وارد شوند و برای این کار نیز حتما لباس مناسب باید به ‏تن داشته باشند و کفش هایشان را از پا در بیاورند.

‏ ‏‏‏ ‏ مکناس نیز همانند سایر شهرهای مراکش دارای یک مدینه است که به قسمت قدیمی باقی مانده از شهر گفته می شود.

مدینه ‏مکناسب نیز مملو از بازارهای دستفروش های محلی ست و بسیاری از علاقه مندان به خرید به بازار مدینه می روند تا لوازم ‏دست ساز و سنتی را از محلی ها خریداری کنند.

در مدینه علاوه بر فروشگاههای محلی یک مسجد نیز قرار دارد که مربوط به ‏قرن 12 است .

مناره سبز رنگ آن به خوبی از مرکز مدینه مشخص است و علاقه مندان می توانند از این مسجد قدیمی که مسجد ‏بزرگ یا ‏Grand Mosque‏ نام دارد دیدن کنند.

این مسجد نیز در دوران سلطان مولای اسماعیل ساخته شده است.

‏ ‏ ‏ ‏ مطنقه ای که به آن شهر شاهنشاهی مکناس گفته می شود جاییست که سازه های قدیمی مربوط به دوران سلطنت مولای اسماعیل ‏در آن دیده می شود.

ساختمان قدیمی سفارت خانه شهر نیز در این منطقه قرار دارد که امروزه بخش هایی از آن برای بازدید عموم ‏باز هستند.

آرامگاه مولای اسماعیل نیز در این قسمت از شهر واقع شده است و در کنار آن نیز می توان از کاخ مولای اسماعیل ، ‏که مربوط به قرن 17 است و به آن دارالکبیر گفته می شود ، بازدید کرد.

‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ساختمان این موزه در سال 1882 ساخته شد و زمانی محل سکونت یکی از خانواده های سلطنتی بود که در سال 1920 به موزه ‏هنر مراکشی تبدیل شد.

در این موزه می توان دکور های سنتی و طرح های چوبی رنگارنگ ، مجسمه های دست ساز و بسیاری ‏دیگر از آثار هنری مربوط به قرن 19 مراکش را دید.

‏‏‏ ‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ این مدرسه زیبا در مکناس در گذشته مکانی برای آموزش های دینی بوده است.

مدرسه ابو عنان در خیابان های سوق پنهان شده ‏است و قدمت آن به قرن 14 باز می گردد.

این مدرسه به خوبی طی دوره های مختلف محافظت شده است و هیچ آسیبی ندیده ‏است.

علاوه بر طراحی های داخل مدرسه که شاید خیلی شبیه به مدارس شهرهای دیگر مراکش باشد ، بام هایی که با کاشی های ‏سبز تزیین شده اند نیز بسیار چشمگیر و زیبا هستند.

بازدیدکنندگان می توانن به پشت بام مدرسه بروند تا هم از این بام های زیبا ‏دیدن کنند هم مدینه شهر را از بالای بام این مدرسه ببینند.

‏‏‏‏ ‏ ‏ ‏ در مکناس دو ایستگاه قطار وجود دارد که ایستگاه کوچکتر آن که در نقطه مرکزی تر و در شهر جدید (‏Ville Nouvelle‏ ) قرار ‏گرفته است ‏El-Emir Abdelkader‏ نام دارد ولی ایستگاه دیگر در نقطه شرقی تری در شهر مکناس قرار گرفته است.

مکناس از ‏طریق خط قطار به بسیاری از شهرهای اصلی مراکش متصل است.

سفر با قطار به مکناس از شهرهای اصلی مراکش به شرح ‏زیر است : ‏ مراکش – 6.

5 ساعت ‏ طنجه – 3.

5 ساعت ‏ رباط – 2.

5 ساعت ‏ کازابلانکا – 3.

5 ساعت ‏ فاس – 1 ساعت ‏ ‏‏ اگر بخواهید با اتوبوس به این شهر بروید نیز ایستگاه اصلی اتوبوس شهر مکناس در غرب مدینه واقع شده است.

اگر از مراکش ‏می خواهید به مکناس بروید این را در نظر داشته باشید که شاید روی نقشه مسیر کوتاهتری را ببینید اما چون بخشی از این ‏مسیر کوهستانی است در حقیقت مسیر طولانی تری را طی خواهید کرد.

‏ در کنار ایستگاههای اتوبوس و همچنین قطاراین شهرها و همچنین مکناس نیز تاکسی ها برای رفت و برگشت به این شهر ایستاده ‏اند.

اما ایده آل ترین روش رفتن به شهر مکناس استفاده از قطار است.

‏ منبع : Planetware‏ ‏ این استخرهای تماشایی و بسیار دیدنی دارای مناظر حماسی، طراحی‌های بی‌نظیر و ویژگی‌هایی از این قبیل هستند.

این هتل‌ها امکاناتی رویایی از قبیل استخرهای آبگرم، رستوران‌های پنج ستاره و سالن‌های.

.

.

استان ماندران علاوه بر جاذبه های طبیعی خود که اکثر گردشگران را به خود جذب می کند دارای جاذبه های دیگری نیز می باشد که بسیار مهم مورد توجه خواهد.

.

.

اگر زندگی این روزهای جوانان تغییر کرده اما هنوز زورخانه‌ها کارکرد سابق خود را از دست نداده‌اند.

زورخانه هژبر که یکی از قدیمی‌ترین زورخانه‌های ایران و شهر تهران محسوب می‌شود،.

.

.

وزارت خارجه ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد تعلیق موقت سفر بدون روادید میان ارمنستان و ایران در ۳۱ مه (۱۱ خرداد) به پایان رسید.

  به گزارش رادیو ارمنستان، هم اکنون شهروندان.

.

.

برای بعضی از افراد و سلیقه‌ها تفریح و آرامش از طریق ریلکس کردن و آرامش محیطی بدست می‌آید و برای بعضی دیگر نیز رو به رو شدن و حل یک.

.

.

هنرمندی ژاپنی به نام آیومی شیباتا هنر کاغذی ژاپن را برای ایجاد مجسمه‌های لایه‌ای و سه‌بعدی به کار می‌گیرد.

او با استفاده از ده‌ها (‏ گاهی اوقات بیش از ۱۰۰).

.

.

× در حال پاسخ به: اولین نفری که نظر می دهد شما باشید تور ارمنستان دی و بهمن 99 آرمنیا ایرویز قیمت از: 7,270,000 تومان 46 دلار تور کیش دی 99 وارش قیمت از: 1,830,000 تومان تور کیش دی 99 وارش قیمت از: 1,830,000 تومان آخرین محصول ایکیا: خانه‌ای سازگار با محیط زیست پل خواجو، عروس پل‌های ایران در اصفهان 7 کشور کوچک امّا دیدنی در اروپا هواپیمایی لوفت‌هانزا خدمات جدیدی به مسافران بخش اکونومی ارائه می‌دهد سفر به چین: گذر از دروازه ی بهشت (سفرنامه چین) اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم رقابت عجیب و جدید مسی و رونالدو در صنعت هتلداری آغاز شد! لست سکند مراکش، زیباترین کشور مغرب آفریقا لست سکند سفر باور نکردنی خانوادگی به 38 کشور دنیا همراه با ۳ فرزند لست سکند با این ویدئو عاشق مراکش خواهید شد لست سکند در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map