تبلیغات ساعت هوشمند سامسونگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات ساعت هوشمند سامسونگ شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یک دیدگاه ارسال شده توسط: دانیال حجاری ۱۶ مرداد ۹۸ ساعت ۰۱:۱۰ اولین سری ویدیوهای تبلیغاتی ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ (Samsung Galaxy Watch Active 2) دو روز بعد از رونمایی آن منتشر شد.

روی چوی (Roy Choi) آشپز معروف کره‌ای – آمریکایی، ستاره ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی واچ اکتیو ۲ است.

روی چوی در ساخت ویدیوهای تبلیغاتی ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ با این شرکت کره‌ای همکاری داشته است.

وی تنها یک آشپز حرفه‌ای نیست، بلکه پنج کسب و کار را به صورت همزمان اداره می‌کند.

نکته مهم درباره سبک مدیریت روی چوی که ارتباط وی با ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ را مشخص می‌کند، تلاش این مدیر برای کنترل کسب و کارهای خود با استفاده از گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند، به جای رفتن به اداره است.

این موضوع سبب شده روی چوی، یک از علاقه‌مندان شدید تکنولوژی باشد.

او جدیدترین و بهترین گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند معرفی شده را خریداری می‌کند تا بلکه بتواند در مدیریت امور مربوط به کسب و کارهای خود موفق‌تر ظاهر شود.

او بعد از معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو حدود شش ماه قبل آن را خریداری کرد و اکنون با معرفی مدل جدید، به فکر ارتقا افتاده است.

ویدیوهای تبلیغاتی ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ نشان می‌دهند روی چوی چگونه با استفاده از این ساعت هوشمند، به اداره امور روزانه‌اش می‌پردازد.

نسل جدید گلکسی واچ اکتیو اکنون از سیم کارت LTE نیز پشتیبانی می‌کند، اما برقراری تماس و استفاده از ساعت برای یادآوری امور،‌ تنها استفاده وی از ساعت هوشمندش نیست.

این گجت پوشیدنی به مدیر پنج کسب و کار یادآوری می‌کند بیش از حد درگیر امور کاری شده و برای مدت زمانی طولانی، در حالت نشسته به سر برده است.

همچنین بخوانید: سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ معرفی شد؛ با حاشیه‌ دیجیتال و سنسور نوار قلب روی چوی دویدن را به منظور حفظ سلامتی فراموش نمی‌کند و می‌دانیم گلکسی واچ اکتیو ۲، همانند نسل قبلی، شدیدا دوست‌دار ورزشکاران است.

امکان تعویض بند ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ برای روی چوی بسیار کاربری است، به طوری که حین رفتن از محل کار به محل آشپزی، آن را تعویض می‌کند.

برچسب ها : ساعت سامسونگ ساعت هوشمند سامسونگ سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map