تبلیغات سایت آموزشگاه هنرهای تجسمی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت آموزشگاه هنرهای تجسمی کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جدیدترین اخبار و نوشته‌های ایده را از اینجا دنبال کنید! info[at]ideaschool[dot]ir موسسه ایده با بیش از 10 سال سابقه آموزش در حوزه های هنر و کسب و کار توانسته دانشجویان بسیـاری را برای حضور در جامـعه کاری آماده سازد.

آموزشگاه ایده با ایجـاد مدرسه کسب و کار به آموزش دوره های تخصصی تبلیغات، مارکتینگ، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی پرداختـه است.

هـم چنـیـن مدرسه هنری ایده با آمـوزش دوره هـای جامع گرافیک، نقاشی، طراحی وب، طراحـی طلا و جواهر، انیمیشن، فیلم سازی، عکاسی، تصویرسازی، مد و لباس و طراحـی بازی توانستـه هنرجویان حـرفه ای را برای ورود به بـازار کار و درآمدزایی تربیت کند.

‌تمامی حقوق این سایت متعلق به ‌موسسه فرهنگی و هنری ایده می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map