تبلیغات سایت انبارداري و نگهداري كالاهاي عمومي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت انبارداري و نگهداري كالاهاي عمومي شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ دسته‌بندی‌ها : آموزش حسابداری برچسب‌ها : سپیدار نویسنده: سپیدار سیستم انبار و انبارداری از مهم‌ترین بخش‌های یک سازمان و یا شرکت هستند، زیرا بخش بزرگی از دارایی‌های سازمان‌ها در موجودی‌های انبار آنها انباشته شده است.

موجودی کالاهای انبار باید در محل‌های امن و به صورت منظم نگهداری شود و به نحوی باشد که دسترسی به آن در مواقع لزوم به آسانی امکان پذیر باشد.

نوع و مقدار مواد و حداقل و حداکثر موجودی هر یک از اقلام و همچنین نقطه سفارش مواد به طور مستمر باید مورد توجه انباردار قرار گیرد.

البته اداره انبارها سخت و هزینه‌بر است و هر شرکت یا سازمانی به دنبال کاهش هزینه‌های انبارداری است تا بتواند کارایی و سود شرکت را بالا ببرد.

برای آشنایی بیشتر با این بخش مهم از سازمان به توضیح برخی از موارد مهم در انبارداری می‌پردازیم.

این امر باعث سهولت در تحویل دادن (صدور) و تحویل گرفتن (ورود) با کمترین وقت و نیروی مورد نیاز می‌باشد.

همچنین رسانیدن اجناس و کالاهای مورد نیاز بخش‌های مختلف و یا خریداران به آنها در کمترین زمان ممکن براساس مدارک و ضوابط قانونی از وظایف انباردار می‌باشد.

فرآیندها در انبارداری مجموعه از عملیات‌هایی هستند که در کلیه انبارها رایج می‌باشند.

شرکت‌های حمل و نقل یا صاحبان کالا که دارای انبار هستند، با توجه به قوانین موجود می‌توانند مجوزهای مورد نیاز برای ورود کالا به انبار را صادر کنند.

این مجوزها شامل درخواست تحویل کالا به انبار و مدارک مربوط به آن کالا است.

با ورود کالا به انبار باید کنترل‌های نگهبانی و امنیتی صورت بپذیرد و پس از آن کالا وارد محوطه پذیرش شود.

در محوطه پذیرش م سئو لین انبار به بررسی کالاها می‌پردازند و آنها را از لحاظ شکل و تعداد با اطلاعات اظهار شده کنترل می‌نمایند.

پس از بررسی در صورتی که مغایرت وجود داشته باشد، باید صورت جلسه‌ای تنظیم شود و اطلاعات مورد نیاز ارائه شود.

در این قسمت در صورتی که مغایرتی وجود نداشته باشد، با توجه به نوع و وضعیت کالا و امکانات انبار کالاها دسته بندی می‌شوند و به انباری که برای کالا مناسب باشد ارسال می‌شوند.

پس از ورود کالا به انبار با توجه به استانداردهای موجود در خصوص نحوه ذخیره سازی کالا، لازم است مکان مناسبی برای هر کالا در نظر گرفته و کالا در محل تعین شده جاگذاری شود.

محل نگهداری دقیق کالا در انبار باید در اسناد کاغذی و یا سامانه‌ مدیریت انبار ثبت شود.

پس از تکمیل فرآیند تحویل، صاحب کالا یا نماینده قانونی وی (که ممکن است شرکت حمل و نقل باشد) رسید یا قبض انبار را دریافت می‌کند.

صاحب کالا از کالاهای تحویل داده شده به انبارهای عمومی می‌تواند به عنوان تضمین برای دریافت اعتبار و وام از بانک‌ها و موسسه مالی و اعتباری استفاده کند.

البته برای این کار، انبارهای عمومی رسمی که اساسنامه آنها بر اساس تصویب نامه قانونی انبارهای عمومی مصوب 1340 به تایید هیئت نظارت بر انبارهای عمومی رسیده باشد، امکان صدور برگه وثیقه برای صاحب کالا را خواهند داشت.

در صورت درخواست صاحب کالا برای خروج کالا از انبار، پس از انجام تشریفات خروج کالا، کالا از انبار خارج شده و به نقطه تحویل حمل می‌شود.

با توجه به موضوعی که در بالا ذکر شد، در صورتی که برای کالایی برگه وثیقه صادر شده باشد و هنوز در وثیقه بانک یا موسسه دیگر باشد اجازه خروج از انبار داده نخواهد شد.

پس از صدور مجوز خروج کالا، با دریافت اطلاعات مربوط به تحویل کالا و وسیله‌ی نقلیه، منابع لازم برای انجام بارگیری کالا تخصیص داده می‌شود و در صورتیکه صاحب کالا درخواست بسته‌بندی داشته باشد، کالاهای مورد نظر بسته‌بندی و بارگیری می‌شوند.

درصورت نیاز بایستی فهرست اقلام بارگیری شده و مشخصات آن‌ها در قالب مستندات خاصی (مانیفست، فاکتور، بارنامه و…) تهیه و ارائه شود.

هدف از تشکیل و ایجاد انبارها چه در بخش خصوصی و چه در سازمان‌های دولتی، نگهداری و در دسترس قرار دادن مجموعه وسایل مورد نیاز آنها است، اگر مواد و لوازم مورد نیاز به موقع تهیه نشود و در دسترس واحد مصرف کننده قرار نگیرد، در فعالیت‌های موسسه مشکل ایجاد می‌شود.

از جمله مهم‌ترین وظایف انبارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: اجرای وظایف فوق مطابق با اصول و ضوابط صحیح انبارداری باعث سرعت بخشیدن در انجام امور سازمان می‌شود و درنهایت صرفه جویی حاصل شده باعث تقویت وضعیت مالی سازمان می‌شود.

برای نحوه محاسبه فضای انبار باید موارد زیر بررسی گردد:   با توجه به مطالبی که تا کنون گفته شد بهتر است یک بار دیگر تعریف انبار را مرور کنیم: به محل و فضایی که یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه و یا فراورده‌های مختلف که بر اساس یک سیستم صحیح طبقه بندی و تنظیم می‌گردد، انبار گفته می‌شود.

انبارهای شرکت‌های مختلف از لحاظ ساختمان به ۳ گروه تقسیم می‌شوند: انبار پوشیده: بعضی از اجناس به علت حساسیت و مواد خاصی که در ساختمانشان به کار رفته باید در انباری که همه اطراف آن بسته و دارای سقف است، نگهداری شوند.

انبار سرپوشیده: نوعی انبار که سقف دارد ولی چهار طرف آن باز و فاقد حفاظ جانبی است اقلام و یا اجناسی که در مقابل نور مستقیم آفتاب و برف و باران خاصیت خود را از دست می‌دهند ، در این انبارها نگهداری می‌شوند.

انبار باز: این انبار به صورت محوطه است و معمولاً اجناسی که در مقابل نور آفتاب و برف و باران خاصیت اولیه خود را از دست نمی‌دهند با رعایت اصول انبارداری در آن نگهداری می‌شوند.

  از این مواد برای تولید کالا استفاده می‌شود.

مواد و لوازم مصرفی به موادی گفته می‌شود که به طور غیرمستقیم در تولید کالا دخالت دارد و یا در سازمان‌های تولیدی برای انجام خدمات جانبی مورد استفاده قرار داده می‌شود.

این مواد بر اثر مصرف از بین می‌رود مانند کاغذ و مداد و یا وسایل بسته بندی در سازمان‌های تولیدی.

به موادی که مقداری تغییرات در مواد اولیه‌ی آن داده شده ولی هنوز به صورت کامل ساخته نشده است، مواد و لوازم در جریان ساخت گویند.

به کالاهایی گفته می‌شود که از نظر ساخت به مرحله‌ی تکمیلی رسیده و قابل عرضه به بازار باشد.

این سری از اجناس شامل اجناسی هستند که بدون هیچ گونه تغییری در آنها به بازار جهت فروش عرضه می‌گردد و به طور موقت در انبار نگاهداری می‌شود.

مانند انبار فروشگاه‌ها و موسسات بازرگانی.

    دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها است.

سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، با محاسبه فرآیند ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان، مدیریت انبار را برای شما تسهیل می‌بخشد.

برای آشنایی رایگان با نرم افزار فرم روبرو را تکمیل نمایید تا همکاران ما جلسه هماهنگی را تنظیم کنند.

  این صفحه را به اشتراک بگذارید به این مطلب امتیاز دهید مطالب مرتبط: سلام .

برای واحد تولیدی یک سیستم انبارداری (فقط انبارداری مستقل از مالی) که پیچیدگی های تخصصی نداشته باشد و برای انباردار معمولی کار با آن سهل و آسان باشد نیاز دارم .

لطفا” راهنمایی بفرمایید .

.

.

سپاسگزارم سلام سیستم انبارداری سپیدار به دلیل یکپارچگی با سیستم مالی ارتباط دارد پیشنهاد می کنیم با واحد فروش سپیدار به شماره 09121442355 تماس بگیرید و در این زمینه مشاوره به صورت رایگان دریافت نمایید خیلی خوب بود .

عالی ممنون از همراهی شما با سلام یه سوال داشتم اگر یک جنس در انبار باشد که از سه تامین کننده خریداری شده باشد چطور بفهمم جنس مورد نظر که بعد ماه ها مورد استفاده میخواهد قرار بگیرد و مشکل دارد برای کدام تامین کننده است یعنی در واقع پیشنهاد شما برای ورود یک جنس در انبار از چند تامین کننده چیست سلام.

روز بخیر تنها راه پیگیری این موضوع زیر سیستم ردیابی است.

زمانیکه اطلاعات را در ردیابی کالا ثبت می کنید،تامین کننده را حتما قید کنید.

با سلام.

در حال حاضر بر روی اکثر کالاها بارکد یاایران کد ثبت می‌شود.

بهتر است در زمان خرید بارکد یا ایران کد در رسید ثبت شود تا زمان مرجوعی دسترسی به کالا آسان‌تر گردد.

همچنین اگر فاکتور به انبار وارد می‌گردد بهتر است شماره.

فاکتور نیز در رسید انبار قید گردد.

باسلام از سیستم ردیابی محصول استفاده کنید.

سلام در جواب خانم کاظمی هنگام تحویل کالا در سندی که به عنوان حواله صادر میکنید در قسمت توضیحات که در کاردکس میاد شماره رسید قید کنید در اینده اگر به مشکل بخورید میتونید به اون رجوع کنید با سلام هنگام ثبت یک کالا از چند تامین کننده، در زمان ثبت کالا نام تامین کننده را در ورود کالا ثبت کنید که مشخص شود که چه تاریخی به چه مقدار و از چه تامین کننده ایی کالا در انبار ثبت شده است در ضمن بستگی به سیستم انبار هم وجود دارد.

نمیدونم تونستم جوابتون رو بدم یا خیر.

با سپاس سلام من میخواستم بدونم که وقتی داخل سپیدار برای یه شرکت تولیدی میخوایم رسید انبار بزنیم چطوری باید بدون داشتن فاکتور خرید این کارو انجام بدیم چون تولید کننده خودمون هستیم و توی سپیدار وقتی میریم داخل رسید انبار باید شماره فاکتور خرید رو بیاریم در حالیکه محصول واسه خودمونه و ما خریدی ثبت نکردیم بابتش سلام.

در صورتی که سفارش کار داشته باشید میتوانید از روی سفارش کار اقدام به صدور رسید انبار تولید کنید در غیر اینصورت رسید انبار جدید را انتخاب و نوع تولید را انتخاب نمائید بهترین کار ثبت هر کالا با تاریخ بنام همون شخص یا شرکت مورد نظر است .

سلام سلام.

در یک شرکت تولیدی آیا انبار مستقیم با مدیر عامل کار میکند یا زیر مجموعه تولید است یا طور دیگریست لطفن توضیح دهید.

با سپاس سلام.

این موضوع بستگی به ضوابط داخلی شما دارد.

اینکه چه کسی با چه محدودیتی با نرم افزار کار کند، توی تنظیمات کاربر قابل تنظیم هست.

سلام من از روی قبض خروج با کیک راست فاکتور صادر کرده ام،شماره فاکتور اشتباه درج کردم زمان ویرایش سند را خذف میکنم اما امکان حدف قبض خروج نیست چون پیغام میدهد برای این قبض خروج فاکتور صادر شده است و کلا امکان اصلاح شماره فاکتور نمیدهد چه کار کنم؟ بعضی شماره فاکتور اشتباه شده است سلام.

چون فاکتور از روی خروج انبار صادر شده امکان ویرایش ندارد.

باید از فهرست اقدام به حذف فاکتور نماییم و مجدد آن را ثبت کنیم.

باسلام انبار داری از زیرشاخه های برنامه ریزی تولید و لجستیک میباشد و بسته به چارت سازمانی و وسعت شرکت شما در صورت نبود معاونت برنامه ریزی ، مدیر انبارها میتواند بصورت مستقیم با مدیرعامل یا مشاوران مدیر عامل کار کند البته باز متذکر میشوم بسته به چارت سازمانی و وسعت هر شرکت دارد.

اصولا در مجموعه های بزرگ انبار یک واحد مستقل است و اداره‌ای به نام اداره امور انبارها بر روی این ماجرا نظارت دارد.

ولی در بعضی از شرکت‌ها انبار زیر گروه برنامه ریزی و یا واحد مالی می باشد.

انبار زیر نظر واحد برنامه ریزی باشد بهتر مورد قبول است تا واحد مالی.

چون واحد مالی یک واحد مقابل انبار از نظر کنترل است و وقتی این دو واحد با هم باشد خیلی از مشکلات انبار خود را نشان نمی‌دهد و در انبار گردانی مشکلات زیادی به وجود می آید که منجر به اخراج یا کنار گذاشتن انباردار در اکثر شرکت‌ها می‌گردد.

با سلام این موضوع اول به چارت سازمانی هر شرکت بر میگردد ولی هیچ وقت انبار زیر مجموعه تولید نمیتواند باشد چون تولید مشتری انبار می باشد که اگر در غیر این صورت باشد شاخص تولید یک شرکت درست از آب در نمی آید.

در شرکتهای بزرگ بالای 2000 نیرو شخصی با سمت مدیر انبارها مستقیم زیر نظر مدیر عامل می باشد.

در سازمانهای متوسط سرپرست انبار زیر مجموعه واحد برنامه ریزی می باشد و در سازمانهای کوچک زیر نظر واحد اداری یا مالی می باشد.

سلام مرسی از مطلبتون ، فقط می خواستم بپرسم بحث انبار در سپیدار خودش یک سیستم جدا هست و اگه آره انبار تولیدی هم داره؟ ممنون سلام.

بله در سپیدار ما دو نوع انبار تولیدی و بازرگانی داریم که به همراه سیستم حسابداری می توانید تهیه کنید.

سلام برای پیش فروش یا فروش امانی چه سندی را پیشنهاد میکنید .

ممنون میشم راهنمایی کنید در فرم رسید انبار تیک گزینه “سایر” را فعال کرده، سپس انبار مورد نظر را مشخص و تحویل دهنده را نیز از انواع تفصیلی (به طور مثال مرکز هزینه، سایر، طرف مقابل و …) انتخاب کرده و حساب معین را “کالای امانی دیگران نزد ما” قرار دهید.

در انتها با گزینه «مثبت» پایین صفحه سطر جدید ایجاد کرده و کالا ها را با فی حداقل 10 ریال وارد کرده و فرم را ذخیره نمائید.

در فرم رسید انبار تیک گزینه “سایر” را فعال کرده، سپس انبار مورد نظر را مشخص و تحویل دهنده را نیز از انواع تفصیلی (به طور مثال مرکز هزینه، سایر، طرف مقابل و …) انتخاب کرده و حساب معین را “کالای امانی دیگران نزد ما” قرار دهید.

در انتها با گزینه «مثبت» پایین صفحه سطر جدید ایجاد کرده و کالا ها را با فی حداقل 10 ریال وارد کرده و فرم را ذخیره نمائید.

سلام و خسته نباشید بنده هیچ تجربه و سابقه ای در امور انبارداری نداشته و ندارم و در حال حاضر یکی از دوستان شرکتی داره و میخواد من ب عنوان انباردار براش کار کنم ولی همون‌طور ک گفتم در واقع هیچی از انبارداری نمیدونم البته فروشندگی صندوقداری زیاد کردم.

میخام بدونم برا اینکه سریع راه بیفتم و یجوری واضح و رسا یاد بگیرم اصول انبارداریو چیکار کنم؟! سلام.

در زمینه انبارداری مطالب متفاوتی وجود دارد اما رویه هر شرکتی تا حد زیادی متفاوت است.

سلام در سیستم سپیدار عامل کنترل موجودی یا سریال از قبل چجوری تعریف میشود و در خروج کالا آیا فراخوان برای سریال یا کنترل موجودی وجود دارد .

یا بصورت دستی وارد میشود و اگر وارد نشود ارور نمیدهد سلام.

اگر در تنظیمات انبار تیک کنترل موجودی را فعال کرده باشید موجودی انبار در زمان ثبت کنترل میشود و اجازه خروج کالا از انبار در صورت کسری موجودی داده نمیشود اما در مورد کنترل موجودی کالا با سریال این کنترل در سپیدار وجود ندارد.

خیلی ممنون از راهنماییتون خدا نگهدارتون سلام .

چگونه کالایی که به طریقی در انبار مخدوش شده است و قابل استفاده نباشه رو از انبار خروج کنیم ؟ سلام.

باید خروج انبار سایر به معین ضایعات بزنید.

سلام.

برای کالای دارایی ثابت مثل مخزن آب یا هواکش و… که وارد انبار شده و هنگام لزوم به مرکز هزینه ارسال میشه چون نمیشه دارایی ثابت رو در موجودی کالا ثبت کرد چه کاری باید انجام داد؟؟ سپاس سلام.

دارایی ثابتی که مدتی استفاده نمی شود را بهتر است به جای اینکه در انبار ثبت کنید به عنوان دارایی بلااستفاده ثبت کنید و بعد از استفاده در مرکز هزینه مربوطه استفاده مجدد کنید.

سلام.

برای شرکتی که تعداد فاکتور های زیادی دارند .

.

خروج از انبار(سیستمی) به صورت تک به تک خیلی زمانبر هستش .

.

آیا راهی وجود داره بشه همش رو یک جا خروجی زد؟ از فهرست خروج انبار از پایین فرم انتخاب چندگانه رو بزنید.

خروج هایی که قراره با هم یک سند برای آن صادر بشود انتخاب و از بالا گزینه صدور سند حسابداری رو انتخاب میکنیم.

در نهایت با نمایش صدور سند تجمیعی و انتخاب گزینه بله، سندهای تجمیعی صادر میگردد.

در ارگانهای دولتی وقتی میخواهند کالایی را از انبار به کارمندی بدهند یک برگه A5به عنوان حواله انبار دارند که آن کارمندی که تقاضای کالایی کرده است امضا میگیرند.

ودر هر اتاق هم امین اموال امضای آن کالا را دریک برگه A4دوباره میگیرد.

سوال من این است اگر مسوول انباری در اثر سهل انگاری حواله انبار را گم کرده باشد .

چکار باید بکند؟ سلام.

راهی به جزء چاپ مجدد حواله وجود ندارد.

با توجه به اینکه حواله انبار که در آن نام کالایی که به کارمندی داده اند شماره میکنند توسط انباردار و از آن کپی میگیرند و به تهران جهت بررسی اموال ارگان دولتی میفرستند تا چک شود.

سوال من این است اگر انباردار حواله را گم کرده باشد و کپی راهم نداشته باشد باید چه اقدامی انجام دهد؟ سلام.

اطلاعات کالای شما همچنان در سیستم وجود دارد و براحتی می شود حواله ی دیگری چاپ کرد.

کلا درسیستم مالی ارگانهای دولتی وانبار دویا سه سه نسخه ای است حواله هاا.

علت چیست؟ سلام.

در ارتباط با سه نسخه بودن این حواله، الصاق یک نسخه از آن در محل ، نسخه دوم جهت درج در پرونده اموال واحد و ارسال نسخه سوم به اداره حسابداری کالا ،اموال و خدمات انجام می شود.

سلام.

کلا درارگانهای دولتی ودرسیستمهای تدارکات وانبار حواله ورود وخروج ها دونسخه ای یا سه نسخه ای در ورود وخروج و تحویل است.

این دونسخه یا سه نسخه ای شبیه اصل برای چیست درسازمانهای دولتی اداری.

سلام.

در ارتباط با سه نسخه بودن این حواله، الصاق یک نسخه از آن در محل ، نسخه دوم جهت درج در پرونده اموال واحد و ارسال نسخه سوم به اداره حسابداری کالا ،اموال و خدمات انجام می شود.

سلام چطور میتونم برای خدمات پس از فروش و گارانتی اطلاعات سریال های یک کالا را داشته باشم تا در صورت مراجعه راحت بتونم چک کنم که مهلت گارانتی تموم شده یا نه تشکر سلام.

می توانید از زیر سیستم ردیابی استفاده کنید و تاریخ انقضا بزنید.

سلام.

اکسل رو بلد باشی تو انبارداری چقدر موثره؟ کارایی داره یا نه؟ اکسل تو چه زمینه ای کاربرد داره و می شه کار پیدا کرد؟ سلام.

دانش در مورد اکسل در تمامی رشته ها و شاخه های مختلف موثر است و هر صنعتی به شکلی خاص از ویژگی های اکسل استفاده می کنند.

سلام واقعا سوالاتی که پرسیده شده مسخره و در حد فوق ابتدایی هست و به نظر بنده اصلا از یه انبار دار بعیده که این سوالات رو بپرسه.

سوالات بالا در حد کسیه که اصلا داخل انبار کار نکرده.

فقط دلم برای سپیدار مسوزه که وقت مزاره و به این سوالات الکی، جواب مده.

من به عنوان یک انباردار از طرح این سوالات خجالت کشیدم.

واقعاکه از اینکه همراه ما هستید، خوشحالیم.

با سلام پیرو صحبت های آقا محسن واقع وقتی داشتم سوالات دوستان حرفه ای انباردار !!!! رو میخوندم فقط میخندیدم تعجب میکردم که همچین سوالاتی رو میکردم سپیدار سیستم یکی از بهترین سیستم های ایران میباشد من دارم باهاش کار میکنم خیلی ازش راضی ام نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمامی حقوق مالکیت معنوی این ‌سایت برای شرکت سپیدار سیستم آسیا محفوظ است.

© Copyright 2020 Sepidar System Asia.

All rights reserved.

تلفن: ۰۲۱-09121442355 فروش: ۰۲۱-09121442355 پشتیبانی: ۰۲۱-09121442355 آموزش: ۰۲۱-09121442355 واحد دشت: ۰۲۱-09121442355 برای دسترسی به نمایندگی‌های سپیدار سیستم، به این صفحه مراجعه کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map