تبلیغات سایت انبارداري و نگهداري محصولات كشاورزي و غذايي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت انبارداري و نگهداري محصولات كشاورزي و غذايي شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این بخش به معرفی طرح توجیهی انبار نگهداری محصولات کشاورزی به روش آی کیو اف خواهیم پرداخت .

میوه ها و سبزیجات محصولاتی هستند که بدن انسان برای تامین ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز خود به آن ها وابسته است .

پزشکان نیز مصرف میوه ها و سبزیجات را بر گوشت ها ترجیح می دهند .

بعضی از میوه ها و سبزیجات به عنوان غذای اصلی ، برخی از ان ها به عنوان مکمل های غذایی و برخی دیگر به عنوان تنقلات استفاده می شوند .

اما مسئله این است که هر نوع از میوه ها و سبزیجات معمولا در فصول مشخصی از سال کشت می شوند .

حال برای نگهداری میوه ها و سبزیجات با روش های گوناگونی وجود دارد .

با استفاده از روش IQF میوه ها و سبزیجات با بهترین کیفیت که تفاوت چندانی با میوه تازه نداشته باشند نگهداری می شوند .

با اجرایی کردن طرح توجیهی انبار نگهداری محصولات کشاورزی به روش آی کیو اف ، مواد غذایی و سبزیجات منجمد شده و در شرایطی نگهداری می شوند ، که کاملا سالم مانده و در تمام فصل های سال امکان دسترسی به آن ها فراهم می شود .

با این روش بافت های مواد غذایی سالم مانده و ویتامین های آن ها حفظ خواهد شد .

مزیت اصلی که اجرایی کردن طرح توجیهی انبار نگهداری محصولات کشاورزی به روش آی کیو اف خواهد داشت این است که ، با منجمد کردن مواد غذایی به صورت خانگی ، ویتامین های مواد غذایی کاملا حفظ نخواهد شد اما در روش IQF تمام ویتامین های مواد غذایی حفظ خواهد شد .

همچنین استفاده از میوه های نوبرانه و تازه مانند چغاله بادام ، گوجه و .

.

.

در تمام فصل های سال امکانپذیر خواهد شد .

روش انجماد آی کیو اف دارای کد آیسیک مستقلی نمی باشد و از کد آیسیک مرتبط با انجماد معمولی سبزی و میوه برای این محصولات استفاده می شود .

شماره تعرفه های گمرکی ذکر شده در طرح توجیهی انبار نگهداری محصولات کشاورزی به روش آی کیو اف عبارتند از : مواد اولیه اشاره شده در طرح توجیهی انبار نگهداری محصولات کشاورزی به روش آی کیو اف در ذیل آمده است : ماشین آلات اشاره شده در طرح توجیهی انبار نگهداری محصولات کشاورزی به روش آی کیو اف در ذیل آمده است : نیروی انسانی مورد نیاز به منظور اجرای طرح توجیهی انبار نگهداری محصولات کشاورزی به روش آی کیو اف شامل موارد زیر است : ساختمان ها و محوطه سازی مورد نیاز که در طرح توجیهی انبار نگهداری محصولات کشاورزی به روش آی کیو اف دیده شده به شرح زیر است : :: این مطالب هم ممکن است برای شما جذاب باشند : :: نگارش طرح توجیهی اختصاصی با کامفار برای اخذ وام و مجوز :: دانلود هزاران طرح توجیهی تیپ صنعتی و معدنی :: دانلود طرح های توجیهی سال 96 و 97 و 98 :: دانلود طرح های توجیهی تیپ کشاورزی و دامپروری :: دانلود طرح های توجیهی گردشگری و بوم گردی و خدماتی :: جهت عضویت در سایت کلیک نمایید .

:: جهت ورود به سایت کلیک نمایید .

دانلود فایل طرح توجیهی انبار نگهداری محصولات کشاورزی به روش آی کیو اف

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map