تبلیغات سایت انواع پرده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات سایت انواع پرده شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه باخبر شوید: پرده بازار یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع پرده های مدرن خانگی و اداری از جمله پرده زبرا، پرده دابل شید، پرده شید، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است.

محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پرده بازار بصورت مستقیم از کارخانه ارسال می گردد از اینرو سعی شده است تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت ممکن، تحویل سریع و به موقع و خدمات قبل و پس از فروش برای مشتریان فراهم گردد تا آنان با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارش های خود را در کمترین زمان ممکن در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

پرده بازار در محصولات تولیدی خود از مواد اولیه مرغوب و پارچه های تولید شده بنام بین المللی استفاده می کند و با تکیه بر این اصل کلیه محصولات خود را از پارچه گرفته تا قطعات استفاده شده در پرده را به مدت 18 ماه ضمانت می کند.

همچنین فروشگاه اینترنتی پرده بازار با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، درگاه های پرداخت اینترنتی از بانک های ملت و ملی و نیز فعال سازی گواهینامه امنیتی بر روی سایت سعی کرده است حس خوب اعتماد و اطمینان به خرید اینترنتی را فراهم آورد.

© Copyright PardeBazar.

com.

All Rights Reserved شماره موبایل یا آدرس ایمیل: رمز عبور: (فراموشی رمز عبور)

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map