تبلیغات سایت باراني و كاپشن دوزي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت باراني و كاپشن دوزي شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کسب و کار خود را گرم کنید ژیله کاپشن 3 لایه بارانی طراحی و تولید پوشاک مجموعه های ورزشی لوگو و رنگ اختصاصی محصولات زمستانی هد بند کلاه شال طراحی اختصاصی با رنگ سازمانی و مفاهیم شرکت رایگان توسط متخصصین مجرب طراحی لباس و رنگ بصورت انحصاری جهت بیزینس شما ما افتخار می کنیم که تعداد کثیری از مشتریان ما از بزرگترین و بهترین های رشته کاری و صنفی خود هستند و با توجه به اعتمادشان ، با ما روابط بلند مدت دارند با توجه به داشتن با کیفیت ترین پارچه های کارخانجات نساجی و دوزنده های با تجربه و حرفه ای با خیال راحت در کنار محصول تولید شده هستیم .

به خود می بالیم که  به این شهرت داریم، تیشرت های با کیفیتی ارائه می کنیم ، که شامل تیشرت های سفارشی و تی شرت های پیش تولید شده آماده میباشد و با دارا بودن امکانات پیشرفته نساجی و دوخت قادر به پشتیبانی ۵۰۰۰۰ قطعه تیشرت در ماه هستیم .

در ابتدا با توجه به رنگ سازمانی و درخواستی مشتری ، پارچه رنگ شده و از روی طراحی های اختصاصی صورت گرفته شده نمونه دوزی های اولیه انجام می شود و برای مشتری ارسال می شود و بعد از تایید و یا اعمال تغییرات ، به چرخه تولید وارد شده و درج لوگو و بسته بندی و حمل و نقل صورت می پذیرد، حداقل سفارش در این روش ۵۰ عدد می باشد .

یک گزینه آماده برای کسانی که نیاز به یک جایگزین سریع و دارند.

ما یک سری از تیشرت ها را در رنگ ها و طرح های مختلف در مجموعه خود آماده داریم و مشتری می تواند با استفاده از موجودی انبار آماده، در کمترین زمان تیشرت های خود را انتخاب و آرم و لوگو شرکت خود را بر روی آنها چاپ کند .

مشاهده محصولات ما به کسب و کارها کمک می کنیم پیام های خود را از طریق طرح هایی زیبایی که الهام گرفته از هویت و اهداف تجاری کسب کار است به مخاطبان منتقل کنیم.

بسیاری از شرکت ها و کسب و کار ها نشان خود را از طریق طراحی ما خلق کرده اند.

پیام خود را تقویت کنید! طرح خود را با روش های چاپی مدرن یا گلدوزی های حرفه ای و کلاسیک تکمیل کنید و زیبایی حرفه ای به آن ببخشید .

سابلیمیشن پلاستیزول مخملی (فلوک) دیجیتال تکه دوزی گلدوزی عکسبرگردان حرارتی ژلاتین پلاستیک برجسته سیلک پفکی (puff) عکسبرگردان حرارتی دیسکو برجسته چروک متالیک اورینت بعضی از مشتریان ما درباره ما بدانید : ما سالها در حوزه نساجی و تولید و فروش پارچه های گردباف با برند مطرح و شناخته شده ایران پارچه فعالیت داشته و داریم ، از آنجا که اصلی ترین مورد در زمینه پوشاک جنس و کیفیت پارچه آن میباشد و این موضوع تخصص اصلی ماست و در این مسیر با داشتن ارتباط میان صدها تولید کننده پوشاک ، و در نهایت با بهره گیری از تیمی متشکل از خبرگان حوزه تولید پوشاک و صنعت نساجی در راستای تحقق اهداف بالا، خدمات طراحی و تولید پوشاک فرم سازمانی را در قالب شرکت یکپارچه پوشان ایرانیان به شماره ثبت ۵۲۸۵۶۴ ارائه می کنیم .

محصولات و خدمات ما شامل … طراحی و تولید انواع لباس های اشپزی و قنادی برای مجموعه رستوران ها و قنادی ها با طراحی انحصاری و استفاده از رنگ و لوگو مجموعه در طراحی لباس تولید انواع پوشاک تبلیغاتی مخصوص استفاده در نانوایی ها و رستوران ها با لوگو شرکت های آرد و مواد غذایی و غیره … در تیراژبالا و قیمت مناسب برای مشاهده تمام نمونه های جدید jacob و خرید تکی میتوانید با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید طراحی و دوخت پوشاک باشگاه های ورزشی با مرغوب ترین پارچه های الیاف طبیعی و مقاوم با بالاترین کیفیت دوخت با لگو اختصاصی باشگاه تولید پوشاک تبلیغاتی برای باشگاه های بدن سازی ( بلوز ، شلوار ، لگ ، شورت ، حوله ، کلاه و غیره ) تخصیص درست هزینه های مالی شرکت ها از نکات مهم در مدیریت هر مجموعه ای می باشد و با انجام اقدامات تبلیغاتی نادرست نه تنها هزینه هایی بر بار شرکت افزوده می شود از طرفی بازدهی و برگشت سرمایه ای را نیز به همراه نخواهد داشت .

ما برای تمامی مجموعه ها اعم از کارخانه جات تولیدی ، مجموعه های غذایی ، ورزشی و … متناسب با اهداف کاری مورد نظرشان پوشاک را طراحی نموده و ارایه می کنیم پوشاک تبلیغاتی و اشانتیونی با حداقل هزینه در کنار کیفیتی مطلوب و بهترین گزینه برای هزینه تخصیص داده شده و پوشاک فرم و پرسنلی را با بالاترین کیفیت و کارایی برای استفاده هر روز شرایط کاری .

شرکت های طرف قرارداد ما بسیار سختگیر و مشکل پسند بوده اند که همین موضوع ما را در ارتقای محصول و پایین آوردن قیمت ها یاری نموده و از این جهت به خود می بالیم .

همچنین حساسیت طراحان ما در زمینه طراحی پوشاک بسیار بالا بوده و گاها برای لباسی جزئیات ریز را هم (ماننده دکمه و زیپ ) اختصاصی برای طرح مورد نظر سفارش تولید می دهیم تا هر بیننده ای بدون ارتباط کلامی بتواند اهداف شرکت را از پوشاک آن مجموعه متوجه شود .

و در نهایت با انجام سالها کار تولید و توزیع و بودن در بازار های کلان به این باور مطلق رسیده ایم که تنها راه پایداری ما کیفیت و رضایت مشتریان خواهد بود .

      تهران شهرقدس ، میدان قدس ، جنب بانک انصار پلاک 531

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map