تبلیغات سایت برنامه نویسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات سایت برنامه نویسی شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وقتی که صحبت از تبلیغات در قرن حاضر می‌شود، نمی‌توان نامی از تبلیغات اینترنتی نیاورد.

تبلیغاتی که مزایای بسیاری در خود دارد: ارزان است، فراگیر است، ماندگار است، هوشمندانه‌است، شبانه روزی است، هر زمان که شما بخواهید، قابل تغییر است و… کارکرد این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکتها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملا پر رنگ تر می‌شود.

شاهد این امر بررسی رشد تبلیغات اینترنتی در بحران مالی کنونی است.

[wikipedia] سایت سورس ایران با بیش از 4 سال سابقه فعالیت در زمینه برنامه نویسی و آموزش میتواند یک سایت هدف عالی برای فعالان عرصه اینترنت ، فروشگاه اینترنتی ، طراحی وب ، مارکتینگ ، برنامه نویسی ، آموزشگاه ها و کلیه فعالیت های مربوط به مدیران وبسایت ها و شرکت ها و طراحان وب است ! مکان های تبلیغاتی در بخش دانلود (صفحه نخست و ادامه مطالب) به شرح تصویر می باشد.

برای مشاهده اینجا کلیک کنید همچنین تعرفه های آگهی در این بخش به شرح ذیل می باشد.

تمام قیمت ها به تومان می باشد.

نکته: تعرفه فعلی برای سایت های همکار ۱۵ درصد اضافه تر حساب می شود.

شماره کارت جهت واریز هزینه : شماره کارت بانک ملت : 09121442355 به اسم : رضا همتی پس از واریز هزینه شماره فیش یا شماره ارجا به همراه بنر و آدرس سایت خود به ایمیل زیر ارسال فرمایید تا تبلیغ شما فعال گردد.

———————————————————— این سایت هیچگونه مسولیتی در قبال محتوای سایت های تبلیغ شده ندارد و مسولیت بر عهده خود مدیر سایت می باشد شماره های 09121442355 ایمیل : info@sourceiran.

com آدرس : ایران - ایران - خیابان سلمان فارسی جهت اطلاع از جدیدترین رویدادها در خبرنامه عضو شوید ارتباط با مدیران سایت و پاسخ به هرگونه سوالات خود از طریق یکی از لینک های زیر © 2016 sourceiran.

com iVahid Specialized and Professional Web Design & Development Company, Developed by Dornaweb ™ همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت لطفا جهت فعال شدن اشتراک ویژه خود اقدام به پرداخت فاکتور مربوطه نمایید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map