تبلیغات سایت بسته بندی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت بسته بندی کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به سایت نیازمندی‌های چاپ و تبلیغات و بسته‌بندی خوش‌آمدید! با درود و خوش آمد گویی خدمت شما بازدید کننده‌ی گرامی، به آگاهی می‌رساند سایت پک سنتر با گردآوری اطلاعاتی فراگیر و کارآمد از صنایع پیوسته با صنعت چاپ و بسته‌بندی با آرمان و انگیزه‌ی از میان برداشتن نیازهای شما، همانند : شناساندن خدمات، خرید و فروش ماشین آلات چاپ و بسته‌بندی، مواد اولیه و.

.

.

آماده‌سازی گردیده است.

امید است با یاری خـداونـد بـزرگ بتوانیم گامی نو در سوی خدمت‌رسانی بهتر برداشته و با تمرکز شاخه‌های گوناگون این صنعت، در این سایت آسانی و سادگی را در، از میان برداشتن نیازهای شما فراهم سازیم.

بازدیدکننده گرامی، چنانچه کسب و کار شما پیوسته با فهرست بالا و صنعت چاپ و بسته‌بندی می‌باشد میتوانید بصورت کاملا رایگان خدمات خود را در بزرگترین مرکز اطلاعات چاپ و بسته‌بندی به ثبت برسانـیـد.

افزودن رایگان کسب و کار شما با ما دیده شوید دستگاه پرس ضایعات کارتن سازی دستگاه تنها سه ماه کارکرد دارد، کاملا در حد نو ظرفیت ۱۰۰۰ كیلو تا ۲۰۰۰ كیلو عرض شاخک قابل تنظیم ۳۳ تا ۷۴ سانتیمتر ارتفاع ۰ ۱/۶ و ۲ و ۳ متر بالابری ورق ۶ تقویپ شده سرعت پایین آمدن قابل كنترل دو زمانه دارای پدال دستی و پایی و ترمز پایی تحت لیسانس ce اروپا یكسال گارانتی تمام ده سال خدمات پس از فروش بسیار سالم، سرویس شده، مشغول به کار فقط مصرف کننده فروش دستگاه برش رول به رول فروش دستگاه چسب زن کارتن سازی فروش دستگاه چاپ چهار رنگ کارتن سازی دستگاه طلاکوب SBB هایدلبرگ مدل 1967 کلیه ماشین آلات چاپ و صحافی موجود در انبار شرکت واقع در کشور آلمان می باشد و همچنین امکان بازدید به مشتریان و چاپخانه داران محترم محیا می باشد و تحویل کلیه دستگاه ها 25 روز از زمان عقد قرارداد می باشد و همچنین کلیه دستگاه ها به صورت Over hall شده و نصب در چاپخانه توسط متخصصین کارخانه سازنده به صورت استاندارد کارخانه تحویل خواهد شد با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در خدمت مشتریان محترم می باشیم جهت بسته بندی خشکبار، حبوبات، غلات، چای، تافی، سبزی خشک، چیپس، قند و شکر، ماکارونی فرم، مواد دارویی و شیمیایی و… سیستم کنترل: تاچ اسکرین با مانیتور 7 اینچ رنگی سرعت بسته بندی: 30-50 حداکثر وزن بسته: 20-1200 وزن: 700 kg برق مورد نیاز: 220 ولت لمینیتور gmp اصل کره عرض 110 کاملا سالم به همراه 2 رول لمینیت مات و براق کاملا سالم از این مدل داخل بازار با این کیفیت به هیچ عنوان پیدا نخواهید کرد نام کاربری یا نشانی ایمیل رمز عبور تازه‌های چاپ و بسته بندی را در ایمیل خود داشته باشید! نمایش رایگان قیمت ورق کارتن در ترکیب‌های مختلف نمایش رایگان قیمت سینگل فیس در ترکیب‌های مختلف با درود فراوان یکی از آیتم‌های خدماتی در سایت پ سایت پک سنتر با گذشت دو سال از فعالیت خود درصدد ار در جهت تکامل خدمات سایت پک سنتر به عنوان یکی از مت ضمن عرض خوش آمد حضور شما بازدیدکننده گرامی به استح مجموعه پک سنتر در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ پک سنتر در سال 1392 با آرمان و انگیزه‌ی ارایه خدماتی متفاوت و شایسته‌ی کاربران ایرانی در زمینه صنعت چاپ و بسته بندی، فعالیت خود را آغاز نمود که با گذشت زمان اندکی، این سایت به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های نیازمندی و اطلاع‌رسانی در این حوزه شناخته شد.

پک سنتر - بزرگترین مرکز چاپ و بسته بندی © 1398 - پک سنتر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map