تبلیغات سایت تلفن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت تلفن شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات اینترنتی از اولین روزهای پیدایش اینترنت روز به روز با اشکال مختلف به تعدادشان اضافه شده تا جایی که هم اکنون سایتی در بین وب سایت و سرویس های مطرح نیست که حداقل یک تبلیغ چشمک زن در آن وجود نداشته باشد!از این رو از چند سال قبل برای حل این معضل در وب فارسی دست به کار شدم.

طرح مشکل: حدود ۵ سال قبل برای حل مشکل حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی که عمدتا چشمک زن و پاپ آپ بودند اقدام به بررسی روش های مسدودسازی تبلیغات کردم که با توجه به منابع و مطالب آن زمان متوجه شدم که می توان با استفاده از پلاگین هایی که روی مرورگرها نصب می شود تبلیغات را به صورت ریشه ای برای همیشه حذف کرد تا جلوی نمایش و لود شدنشان گرفته شود.

از مزایای مسدود شدن تبلیغات اینترنتی می توان به افزایش محسوس لود شدن سایت ها در کلیه سیستم ها و گوشی های هوشمند اشاره نمود، اگر در حین وب گردی در گوشی های هوشمندتان دقت کرده باشید در برخی از سایت ها علاوه بر سرعت پایین لود سایت بدنه گوشی تان در برخی از وب سایت ها داغ تر می شود که دلیل اصلی آن درگیر شدن پردازشگر گوشی جهت لود کردن تک تک عناصر موجود در سایت می باشد که این عناصر شامل تبلیغات موجود در سایت هم می شوند این دسته از تبلیغات عمدتا دارای حجم زیادی هستند در نتیجه با افزایش استهلاک گوشی و افزایش میزان مصرف بسته اینترنت، به ضرر و زیان شما خواهد بود.

میزان مصرف بسته های اینترنتی با توجه به دستورالعملی که وزارت ارتباطات به اپراتورهای تلفن همراه و شرکت های ارائه دهنده اینترنت ADSL  ارسال نموده از اهمیت زیادی برخوردار است که با توجه به افزایش هزینه های پهنای باند سایت های خبری مانند تابناک،زومیت نیاز به استفاده از تبلیغات جهت پوشش هزینه های جانبی ضروری تر از قبل می باشد لذا در صورت استفاده از مسدودکننده تبلیغات می توانید از نظر مالی صرفه جویی مناسبی در هزینه های روزانه خود داشته باشید زیرا با مسدود شدن تبلیغات حجم دیتای مصرفی تان کمتر خواهد شد.

اما بحثی که اینجا پیش می آید و به آن باید دقت دشته باشید این است که سایت های فوق الذکر که به صورت رایگان در حال انتشار مطالب جدید هستند برای جبران هزینه های خود نیاز به نمایش تبلیغات دارند و با مسدودسازی تبلیغات قطعا به ضررشان تمام خواهد شد.

تا قبل از سال ۲۰۱۸ افزونه Adblock Plus را می توانستیم بهترین افزونه در این زمینه بدانیم اما بعد از تغییرات بنیادی که برای مرورگر فایرفاکس در این سال رخ داد طبیعتا افزونه هایی مانند Adblock Plus هم دچار تغییراتی شدند و میزان دسترسی شان به مرورگرها کمتر از گذشته شد از این رو بسیاری از امکانات نسخه های قبلی در نسخه جدید به صورت کامل حذف شده اند اما خوشبختانه افزونه های جایگزین دیگری وجود دارد که عملکردی به مراتب بهتر از Adblock Plus دارند.

افزونه دیگری که دارای امکانات بسیار خوب و رابط کاربری چشم نوازتری نسبت به ادبلاک پلاس است افزونه AdGuard AdBlocker می باشد که این افزونه را هم می توان جزء اولین های این حوزه دانست.

بنده با استفاده از AdGuard AdBlocker اقدام به تهیه لیستی از آدرس وب سایت های دارای تبلیغات مزاحم و چشمک زن در بین وب سایت های فارسی زبان نمودم که خوشبختانه فعالیت هایم در طی این سالها کاملا اثر بخش بوده و می توانم با اطمینان کامل این ادعا را داشته باشم که در وب سایت های مطرحی مانند فیس نما،زومیت،دیجیاتو و.

.

.

.

با استفاده از این لیست هیچ گونه تبلیغی را در این سایت ها مشاهده نخواهید کرد.

در صورتی که کد نویس حرفه ای نباشید استفاده از قابلیت block element در AdGuard آسان تر می باشد زیرا به سادگی می توانید با راست کلیک روی تبلیغ و انتخاب روش های مسدودسازی از طریق رابط گرافیکی زیبا اقدام به مسدودسازی تبلیغ مورد نظر کنید اما این روش یک عیب دارد و آن این است که اگر تعداد سایت های موجود زیاد باشند امکان انتخاب تک تک عناصر تبلیغاتی و مسدودکردنشان کار سخت و طاقت فرساییست از این رو باید کد طوری نوشته شود که با یک خط کد عناصر زیادی را در برگیرد و از طرفی باعث مسدودشدن عناصر اصلی هیچ سایتی نشود.

پیدا کردن تداخل کدها در افزونه های مسدودسازی تبلیغات کار سخت و زمان بریست که فکر نمی کنم هر شخصی حوصله این کار را داشته باشد.

با استفاده از Adgaurd می توانید متوجه شوید که چه عناصری از یک سایت یا صفحه مسدود شده اند و جلوی نمایش شان گرفته شده است، این قابلیت زمانی برایتان کاربردی خواهد بود که بخشی از قابلیت یک سرویس پس از چندین بار لود ناقص نمایش داده می شوند برای مثال ممکن است یک خط از کدهای نوشته شده در لیست مسدودسازی،فرم های لاگین یک سرویس را مسدود کرده باشند اینجاست که قابلیت مذکور کاربردی خواهد بود و نیازی نیست که در انبوه کدهای نوشته شده برای پیدا کردن یک خط کد جستجو کنید.

یکی دیگر از نکات مثبت افزونه adguard اینجاست که برای کلیه سیستم عامل ها و گجت های هوشمند نسخه مخصوص هر یک را داراست و به سادگی می توانید لیست مسدودسازی تهیه شده توسط ما را به آن بدهید تا دیگر هیچ تبلیغی در گوشی یا کامپیوتر و لپ تاپ خود نبینید.

این لیست شامل کلیه iframe سایت های مطرح مانند دیوار،شیپور و دیجی کالا و تبلیغات کلیه سایت های تخفیف یاب مانند کالاگرد،سایت ها و پلتفرم های تبلیغات کلیکی مانند ادپرشیا،ای نتورک،مگنت،وی کلیک،آپانت،ویرلن،ادنگاه،کلیک یاب،فست کلیک،صباویژن،کاپریلا،یکتانت،کلیکس،سیماگر،سیماگر،adskyo و رصدکننده های آنلاین ،سایت های نمایش پنجره های پاپ آپ،سایت های استخراج ارز مجازی می باشد.

پس از بررسی بیش از 2000 سایت مطرح فارسی زبان در موضوعات مختلف و تست روش های گوناگون به لیستی دست پیدا کردم که بدون کاهش سرعت سیستم یا گوشی و درگیر شدن مرورگر به سادگی کلیه تبلیغات را در زمان وبگردی تان حذف خواهد کررد.

این لیست پس از چندین بار بازبینی و بازنویسی کلی توانسته تبدیل به تنهاترین لیست مسدودکننده سایت های فارسی زبان شود که به صورت مستمر به صورت ماهانه در حال به روزرسانی می باشد و مشکل بسیاری از کاربران را حل نماید.

تغییرات جدید فیلتر مسدودسازی تبلیغات با عنوان Persian Advertisement Filter به صورت خودکار روی مرورگر شما اعمال خواهد شد زیرا برای این کار فضا و پهنای باندی روی هاست شخصی در نظر گرفتم تا پاسخگوی نیاز کاربران باشد و مشکلی بابت از دسترس خارج شدن یا حذف فایل ها نداشته باشیم.

در ادامه نمونه ویدئویی از عملکرد این لیست تهیه کردیم که می توانید در بین چند وب سایت پرطرفدار ایرانی مشاهده کنید.

برای دوستانی که با افزونه های مسدودکننده تبلیغات آشنایی ندارند پکیج ویدئویی با عنوان آموزش تصویری حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی با افزونه AdGuard AdBlocker تهیه کردم که همراه با این آموزش آدرس فایل مسدودسازی تبلیغات در وب سایت های فارسی زبان در سرور شخصی تقدیم تان خواهد شد که می توانید از لینک فوق پکیج مورد نظر را دانلود کنید.

چرا باید از نرم افزار مسدودکننده تبلیغات اینترنتی استفاده کنیم؟ چگونه تبلیغات اینترنتی را از مرورگرهای تحت ویندوز و اندروید و آیفون حذف کنیم؟ با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map