تبلیغات سایت توليد شطرنج و مهره چوبي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت توليد شطرنج و مهره چوبي حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آرسین دکور: 09121442355 ماکت دو بعدی مهره شطرنج در گروه صنعتی آرسین در مدت زمان یک روز کاری طراحی و ساخته شده است.

ابعاد ماکت های شطرنج در حدود یک و نیم متر ارتفاع و ضخامت بیست سانتی متر می باشد.

جنس کلیه ماکت های مهره های شطرنج فوم خام می باشد.

وزن تقریبی هر یک از مهره های شطرنج کمتر از یک کیلوگرم می باشد.

در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

ماکت ماکت دو بعدی آرسین دکور تهران > تهران 09121442355 آدرس: شهران - بالاتر از فلکه دوم - پاساژ مهدی - طبقه 3 اداری همه تصاویر آگهی تعداد بازدید: ۶۲۷ به روز رسانی: ۹ ماه پیش شناسه آگهی: ۹۷۶۰۷۷ ساخت و تولید جعبه شطرنج لاکچری و نفیس جهت صادرات تولید باکس چوبی شطرنج با استفاده از متریال های چوب و ام دی اف بازی تخته هم در بین جوانان و هم در بین افراد مسن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این.

.

.

شطرنج و تخته نرد طراحی و ساخته شده.

در وسط آن لولایی وجود دارد که پس از استفاده شما می.

.

.

شطرنج 40 سانتی متری طرح خاتم می تواند هم زینت بخش دکورهای منازل شما باشد و هم دلیلی برای.

.

.

شطرنج طرح خاتم وجود دارد که به شما امکان بازی فروش مهره و صفحه شطرنج فدراسیونی استاندارد مسابقاتی مهره شطرنج توپر اعلا مسابقاتی صفحه شطرنج اعلا مسابقاتی فروش یه قیمت سال گذشته در ضمن میز شطرنج مسابقاتی تمام ام دی اف نیز موجود میباشد.

فروش میز شطرنج فدراسیونی تمام ام دی اف جهت برگزاری مسابقات رسمی شطرنج میز شطرنج استاندارد جهت فروش به قیمت سال گذشته در ضمن مهره و صفحه شطرنج فدراسیونی نیز موجود میباشد.

آموزش شطرنج برای سن 4 سال به بالا برگزاری کلاس های خصوصی و عمومی حضوری یا آنلاین هزینه کلاس های عمومی مقدماتی برای.

.

.

تولید و عرضه مستقیم انواع صنایع چوبی فاخر شامل تخته نرد و شطرنج های چوبی دست ساز شللف و جاگلدانی های تخته روسی انواع عروسک های روسی جعبه های کادویی و چوبی لوازم دکوری جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تخته نرد خاتم و شطرنج خاتم بزرگ به همراه کیف و مهره زیر قیمت بازار آموزش شطرنج برای کودکان و نوجوانان در محل شما و با روشی جدید و کاربردی تولید کننده انواع و اقسام سازه های فومی مناسب خانه بازی ، شهربازی ، مهدکودک ، مینی پارک ، اتاق کودک و .

.

.

مشاوره تخصصی رایگان جهت تجهیز و راه اندازی صفر تا صد خانه بازی همراه با فروش محصولات با تضمین قیمت و کیفیت شروینو تولیدکننده برترقلک مقوایی ، فلزی ، پازل ، وایت برد ، دفتر ، رنگ آمیزی، شطرنج ، منچ ولگو پازل شروینودر3سایزبابهترین کیفیت و ارزانترین قیمت ودردونوع بسته بندی تولیدپازل.

.

.

شطرنج،منچ ولگوی شروینوبابسته بندی منحصربفرد و کیفیت عالی ویژه بنکدارها،عمده فروشی هاومدارس Instagram:shervino.

top

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map