تبلیغات سایت جلدسازي پلاستيكي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت جلدسازي پلاستيكي شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جهت آشنایی و سفارش چاپ پلاستیک تبلیغاتی با ما همراه باشید؛ روزانه با پلاستیک های زیادی در منزل و محل کار از جمله نایلون و نایلکس سروکار داریم، جایی نیست که در آن نایلون پلاستیکی یافت نوشت، با توجه به این که همیشه و همه جا در دسترس هستند و البته کاربرد هم دارند، بسیاری از مشاغل و کسب و کارها از این فرصت استفاده کرده و از جنبه تبلیغاتی آن برای محصولات خود غافل نشدند، به همین دلیل است که اکثرا کسب و کارها دنبال چاپ پلاستیک تبلیغاتی در انواع رنگ ها و مدل ها هستند تا از رقبای خود در زمینه تبلیغ عقب نمانند.

پلاستیک تبلیغاتی در واقع همان پلاستیکی است که روزمره ما با آن سروکار داریم ولی تفاوت آن با پلاستیک معمولی این است که بر روی آن تبلیغ خاصی که متعلق به شغل خاصی است حک شده است، پلاستیک های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که پرکاربردترین آن ها نایلون و نایلکس می باشد که بسیار هم به هم شباهت دارند، امروزه از نایلون و نایلکس تبلیغاتی استفاده فراوان می شود، بسیاری از مغازه ها، بوتیک ها، فروشندگان لوازم خانگی و وسایل کامپیوتر، سوپرمارکت ها، فست فودها و.

.

.

جهت دادن کالای خود به مشتری از پلاستیک های تبلیغاتی استفاده می کنند، مشتریان با حمل و انتقال این محصولات تبلیغاتی در واقع یک تبلیغات رایگان را برای صاحبان مغازه و مشاغل انجام می دهند، به همین دلیل است که چاپ پلاستیک تبلیغاتی به یک موضوع مهم تبدیل شده است.

یقیناً یکی از در دسترس ترین و آسان ترین روش های تبلیغات بهره گیری از پلاستیک های تبلیغاتی است که به راحتی لوگو، آدرس و شماره تماس خود را در اختیار مشتریان قرار می دهید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما سفارش هدایای تبلیغاتی خود را از جمله پلاستیک تبلیغاتی را تثبیت کرده و در کمترین زمان در محل مورد نظرتان سفارشات خود را تحویل بگیرید.

در سایت ما لیست قیمت انواع پلاستیک و نایلکس‌های تبلیغاتی موجود می‌باشد.

چاپ تبلیغات بر روی پلاستیک‌ها به دو صورت ماشینی و سیلک (دستی) انجام می‌شود.

چاپ ماشینی بسیار مناسب برای سازمان‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای می‌باشد؛ زیرا حجم سفارش در این سازمان‌ها بسیار بالا می‌باشد اما اگر تعداد سفارشات شما کم است، بهتر است از چاپ سیلک استفاده کنید.

چاپ سیلک مناسب فروشگاه‌های کوچک، رستوران‌ها، فست فود ها و سوپر مارکت ها است که مقدار تیراژ آن ها زیاد نیست.

همانطور که گفته شده از انواع مهم پلاستیک های تبلیغاتی نایلکس و نایلون هستند، در کشور ما نایلکس ها همان فیلم پلی اتیلن سنگین را شامل می شوند که بیشتر به شکل پلاستیک های رکابی برای مصارف فروشگاهی به کار برده می شوند، البته این تقسیم بندی از نظر علمی درست نمی باشد و مختص کشور ماست، مواد تشکیل دهنده نایلکس فقط از پلی اتیلن سنگین نیست بلکه 80 درصد از پلی اتیلن سنگین می باشد و 20 درصد هم از پلی اتیلن سبک تشکیل شده است تا به راحتی دوخته و تا شود.

در چاپ پلاستیک تبلیغاتی مهم ترین چیزی که به آن توجه می شود نوع سفارش و طرح مورد نظر شما است، در این صورت چاپ دونوع خواهد بود، یا چاپعمومی است یا چاپ اختصاصی.

 چاپ پلاستیک تبلیغاتی به صورت سیلک دستی و تک تک انجام می گیرد و نایلون در اندازه های استاندارد چاپ می شود که این اندازه ها عبارت اند از: 70*60، 65*55، 60*50، 55*45، 50*35، 45*35، 35*25، 30*20 در این نوع چاپ پلاستیک تبلیغاتی لوگو و مشخصات مشتری درج خواهد شد، از آنجا که طرح اختصاصی است باید قبل از دوختن نایلون ها یا بعد از آماده سازی، کلیشه و شابلون اختصاصی تهیه شود، در چاپ پلاستیک تبلیغاتی اختصاصی، مشتری می تواند، رنگ، ضخامت و اندازه دلخواه را انتخاب کند که چاپ پلاستیک تبلیغاتی به صورت کیسه ای یا رول شده انجام می پذیرد.

سایت ما این افتخار را دارد که چاپ انواع پلاستیک تبلیغاتی را در چاپ های عمومی و یا چاپ های اختصاصی با طرح و اندازه و رنگ های مدنظر شما انجام دهد، شما به راحتی می توانید در سایت ما سفارش خود را ثبت کنید و در کم ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن پلاستیک های تبلیغاتی خود را دریافت کنید، توجه داشته باشید که پذیرش و انجام سفارش پلاستیک تبلیغاتی ارزان از جمله برنامه های مهم ما در راستای مشتری مداری است.

تحویل سریع ضمانت کیفیت محصول پشتیبانی ۲۴ ساعته پرداخت آسان ضمانت بازگشت محصول

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map