تبلیغات سایت خدمات ثبت شركت ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات ثبت شركت ها حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

راهنمای جامع انتخاب نام شرکت به همراه پیشنهاد نام اخذ کارت بازرگانی در کمترین زمان، جزو کارهای روتین وکلای ماست راهنمایی جهت ثبت علامت تجاری و همراهی تا زمان ثبت و بعد از آن با خیالی آسوده ثبت طرح صنعتی تان را به متخصصین ما بسپارید ارائه بهترین راهکار حقوقی برای ثبت تغییرات و تهیه صورتجلسات مورد نیاز راهنمای جامع انتخاب نام شرکت به همراه پیشنهاد نام اخذ کارت بازرگانی در کمترین زمان، جزو کارهای روتین وکلای ماست راهنمایی جهت ثبت علامت تجاری و همراهی تا زمان ثبت و بعد از آن با خیالی آسوده ثبت طرح صنعتی تان را به متخصصین ما بسپارید ارائه بهترین راهکار حقوقی برای ثبت تغییرات و تهیه صورتجلسات مورد نیاز شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر شریک یا سهامدار و یا موسس با اهداف مشترک (معمولا تجاری) تشکیل می شود که بر اساس نوع آن اعضا یا شرکا سود حاصله را بین خود طبق اساسنامه تقسیم می کنند.

در ایران 7 نوع شرکت داریم که در این بین بیشتر شرکتهایی که اداره ثبت اسناد در املاک کشور به ثبت می رسند شرکت سهامی عام و خاص و م سئو لیت محدود و تضامنی می باشند.

برای ثبت شرکت در تهران و ایران ابتدا باید هدف و موضوع فعالیت خود را مشخص کنید تا ببینید چه شرکتی مناسب کسب و کار شما می باشد.

هر شرکتی برای ثبت نیاز به نام دارد ، نام شرکت باید شرایط زیر را داشته باشد: یک نکته مهم اینکه نام های انتخاب شده حتی با سند رسمی قابل انتقال به غیر نمی باشد.

با ثبت شرکت در کانادا میتوانید از مزایای استفاده از حساب بانکی و تاسیس شعبه و تجارت و تعامل با تمام دنیا بدون محدودیت برخوردار شوید.

برای اطلاعات دقیق و کامل اینجا را کلیک کنید.

اگر خواستار ثبت شرکت و ثبت برند در عمان (سوئیس خاورمیانه) هستید برای کسب اطلاعات دقیق و کامل اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده توضیحات کاملتر در مورد انتخاب نام شرکت، به صفحه راهنمای نام شرکت مراجعه بفرمایید.

همچنین جهت انتخاب نام مناسب و معنادار می توانید از لیست اسامی تهیه شده در موسسه حقوقی فردا بهره برده و بهترین گزینه را از بین موارد پیشنهاد شده انتخاب نمایید.

لیست حاضر به مرور زمان تکمیل تر خواهد شد.

مشاهده کامل لیست مشاهده کامل لیست دریاچه‌های ایران شامل فهرست زیر است.

ثبت شرکت حدودا 10 روز زمان می برد.

آدرس اداره ثبت شرکتها در خیابان میرداماد  تقاطع مدرس می باشد.

البته در ابتدای راه نیازی به مراجعه حضوری نیست ولی در نهایت باید مدارکتان را به این نشانی ارسال کنید و برای درج آگهی حضورا به دفتر روزنامه رسمی در خیابان بهشت مراجعه نمایید.

ما همیشه در کنار شما هستیم، چه زمانیکه خودتان از طریق سامانه ثبت شرکت ها اقدام به ثبت شرکت نمایید، چه زمانیکه کلیه امور را از صفر تا صد به وکلای پایه یک موسسه حقوقی فردا بسپارید.

پس با ما راحت باشید و همین الان از مشاوره رایگان بهره ببرید.

اگر سوالی در زمینه ثبت شرکت در ایران و یا امور ثبتی و حقوقی دارید، میتوانید در بخش سوالات متداول ثبت شرکت مطرح بفرمایید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان به شما پاسخ بدهند.

پلمپ دفاتر شرکت : فرم آنلاین سفارش خرید دفاتر پلمپ شرکت.

کلیه امور مربوط به پلمپ دفاتر بصورت ویژه (vip) انجام می شود.

انتخاب نام شرکت : راهنمای انتخاب نام شرکت و فرم سفارش انتخاب نام شرکت توسط کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی فردا تعدادی از تندیس ها و تاییدیه هاگواهینامه های بین المللی اخذ شده شرکتی که از حداقل 3 سهامدار(موسس) به صورت حقیقی یا حقوقی می باشد تشکیل میشود.

در این نوع شرکت اعضای هیئت مدیره اجبارا باید از سهامداران باشند و این نوع شرکت دارای بار تعهدی و مسئولیتی بالاتری نسبت به شرکت مسئولیت محدود می باشد.

شرکت سهامی خاص بیشتر مناسب برای حضور در مناقصات و مزایدات و پیمان ها می باشد.

چرا که دارای بار مسئولیتی بالایی می باشدبه طور مثال بار تعهدی به میزان درصد سهام هریک از سهامداران می باشد که این موضوع برای کارفرمایان مناقصه گذار و ارگان های دولتی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

پس در نتیجه شرکت سهامی خاص از اعتبار بیشتری برای شرکت در مناقصات و مزایدات همچنین بانک های دولتی و خصوصی برای اخذ وام و تسهیلات و اخذ ضمانت نامه بانکی برخوردار می باشد.

*برای ثبت شرکت های سهامی خاص نیاز به بازکردن حساب و واریز 35 % از سرمایه اعلامی در هنگام تاسیس می باشد.

*درمورد ثبت شرکت چند نکته تکمیلی که قابل توجه می باشد به صورت خلاصه در ذیل آورده شده است.

1)برای ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها و انتخاب نام حتما باید از اسامی ثبت نشده استفاده و انتخاب کرد که درتعداد سیلاب برای انتخاب نام ملاک نیست اما تعداد سیلاب بیشتر نداشتن شباهت بیشتر کمک خواهد کرد پس حتی نام تک سیلاب به شرط نبودن در اداره تعیین نام قابل ثبت خواهد بود2- سمت های مورد استفاده در ثبت شرکت از قبیل مدیرعامل- رئیس هیئت مدیره- نائب رئیس عضو هیئت مدیره – بازرس اصلی- بازرس علی البدل می باشد- درنظر داشته باشید برای ثبت هرنوع شرکت استفاده از این سمت ها به شرط تکراری نبودن قابل اعمال استدرشرکتهای سهامی و تعاونی وجود بازرس اصلی وعلی البدل اجباری می باشد اما در شرکتهای دیگراختیاری می باشد 3- مدیرعامل نبایددرچند شرکت دیگر به طور همزمان سمت مدیرعامل داشته باشد4- اشخاص دولتی نمی توانند درای سمت درشرکتهای خصوصی باشند5- اشخاص دولتی می توانند سهام دار شرکت های خصوصی باشند6- برای ثبت شرکت فنی و مهندسی حتما باید یکی از اعضای سمت دار شرکت مهندسی مرتبط می باشد7- ملاک ثبت یک شرکت در اداره ثبت شرکتها صدور آگهی در اداره ثبت شرکتها و امضای ذیل دفاترثبت شرکتها و اخذ گواهی روزنامه رسمی جهت درج در روزنامه رسمی کشور می باشد8- حداقل سرمایه اعلامی برای ثبت شرکت 1.

000.

000 ریال می باشد *نهایتاً با توجه به حقوقی شدن کلیه امور و مکانیزه شدن سیستم امور مالیاتی کشور داشتن و یا ثبت شرکت به قانونی شدن و اصولی شدن پرداخت مالیات درسیستم اقتصادی کشور کمک خواهد کرد شرکت ثبت فردا آماده ارائه هرگونه خدمات و مشاوره درتمام زمینه های حقوقی و ثبتی و دعاوی حقوقی از قبیل ثبت شرکت، ثبت برند،دعاوی شرکتی و برند می باشد شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که پس از تولید خدمات (دانش بنیان) ، دانش و ارائه راه کار تولید آن می توانند از مزایا و تسهیلات قانونی برای مدت معین تا تولید اصل استفاده کنند .

شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) حداقل درآمد را برای یک مدت کوتاه کسب نمایند دراین صورت می توانند شاخص های اختصاصی را از طریق این روش را برای اخذ تسهیلات و مزایا استفاده کنند.

درنظر داشته باشید در ثبت شرکت دانش بنیان شرکتهای دولتی- موسسات و نهادهای عمومی وغیردولتی و نیز شرکتها و موسساتی که بیش از 50 % مالکیت آنها برای بخش دولتی می باشد نمی توانند در شرکتهای دانش بنیان قرارداد و از مزایا وحمایت های قانون دانش بنیان استفاده کنند .

برای ثبت شرکت دانش بنیان باید کلیه اطلاعات مربوط به سهامداران و اعضای هیئت مدیره و رزومه شرکت و اطلاعات افراد درون سازمان مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا شامل شرکت دانش بنیان می شوند یا خیر شرکتهایی که در پارک علم و حق آوری مستقر می باشند باز هم باید درمراحل ارزیابی قرارگیرند.

حضور اعضای هیات علمی درشرکتها می تواند کمک شایانی برای ارزیابی شرکت دانش بنیان کند .

1-استفاده از حمایت های مربوطه منوط به استعلام دستگاه اجرا کننده حمایت از دبیرخانه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان و نظارت براجرا و تأیید از سوی این دبیرخانه می باشد.

2- درصورت تخلف و استفاده غیرمجاز از تسهیلات استفاده نکردن درراستای تولید فناوری مطابق مجازات های ماده 11 قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان برخوردار خواهد شد .

3-در نظر داشته باشید به شرکتهای تأیید شده مجوز و یا گواهی خاصی اعطا نمی شود.

شرکتی است تجاری که از حداقل 2 شریک یا بیشتر ثبت می شود که از بار مسئولیتی کمتری نسبت به شرکت های دیگر برخوردار میباشد.

از خاصیت های ثبت شرکت مسئولیت محدود بار مسئولیتی و تعهدی پایین تر(همانطور که از نام آن بر می آید)و همچنین استفاده تجاری به صورت بازرگانی برای موضوع هایی نظیر آرایشی بهداشتی ، آشامیدنی ، موادغذایی، خرید، فروش، صادرات، واردات، و به طور کلی کلیه موضوعاتی که نیاز به شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی ندارند مناسب تر می باشد از خاصیت های شرکت مسئولیت محدود ، داشتن هیئت مدیره (تصمیم گیرنده ) خارج از شرکاء می باشد که برای سرمایه گذاری افراد دیگر قابل استفاده می باشد.

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود نیاز واریز سرمایه در حساب بانکی و یا بازکردن حساب بانکی در هنگام تاسیس نمی باشد.

موسسه غیرتجاری شرکتی است که درآن امورتجاری خرید، فروش، صادرات و واردات صورت نمی گیرد صرفا جهت انجام امور خدماتی از آن درقانون تجارت یاد می شود از مثال های این نوع موسسات نظیرموسسات حقوقی- موسسات خدماتی و فرهنگی و هنری بدون انجام امور تجاری می باشد ثبت موسسه حقوقی و ثبت موسسه خدماتی در اداره ثبت شرکتها برطبق قانون تجارت انجام می پذیرد توجه داشته باشید که سرمایه ثبتی موسسات غیرتجاری از 10.

000.

000 ریال به بالا می باشد و برای ثبت موسسه یا به نوعی ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها به جز موارد استثنا نیاز به اخذ مجوز از ثبت نمی باشد شرکت تضامنی شرکتی است که دارای بار تعهدی ومسئولیتی بسیار بالایی می باشد این نوع شرکت ها مناسب برای امور ارزی- ریالی-صرافی-خرید –فروش سکه و اخذ جواز صرافی نوع 1 و نوع 2 می باشد بارتعهدی درشرکتهای تضامنی برعهده شرکا یا نفراتی می باشد که درنام شرکت اسم آن ذکر شده است درنظرداشته باشید میزان کل تعهد برای هرسرمایه ای دراین نوع شرکت برعهده تک تک شرکا می باشددرشرکت تضامنی معمولا از نام اشخاص به همراه شرکاء آنها درنام شرکت استفاده می شود برای ثبت شرکت تضامنی درابتدای ثبت نیازی به اخذ مجور قبل از تاسیس نمی باشد شرکت تعاونی شرکتی که از حداقل 7 نفر سهام دار تشکیل می گردد که به2 صورت تعاونی تولید و تعاونی مصرف در اداره ثبت شرکتها به ثبت می رسد.

درنظر داشته باشید برای ثبت شرکت تعاونی ابتدا باید هیئت مؤسس پس از تشکیل جلسه موسسین صورتجلسه مربوطه را به اداره تعاون ارجاع و مجوز لازم جهت ثبت شرک تعاونی دراداره ثبت شرکتها رااخذ نماید *برای ثبت شرکت سهامی عام – ثبت شرکت مختلط سهامی –مختلط غیرسهامی و شرکت نسبی باموسسه حقوقی فردا تماس و از مشاوره لازم جهت آگاهی از نحوه ثبت این نوع شرکتها اطلاع حاصل نمایید درنظر داشته باشید که برای ثبت شرکت تعاونی کلیه سهام داران باید درهنگام ثبت شرکت دارای تعداد سهام مساوی باشند.

تمامی افراد حقیقی و اشخاص حقوقی می توانند توانایی های خود مانند سرمایه و دارایی، تخصص و ارتباطات را در کنار یکدیگر قرار داده و جهت دستیابی به سود و منفعت به کار گیرند.

این توانایی ها و دارایی ها باید در قالب قراردادی بین بین افراد شرکت کننده تعریف شود.

شرکت ها یک نوع خاص از این دست قراردادها هستند که انواع مختلفی از قبیل مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، تضامنی و غیره هستند که هر کدام از این انواع شرکت ها دارای چهارچوب و تعاریفی از سهامداران و ارتباطات مابین سهامداران و شرکا و در بعضی موارد مابین شرکا و اشخاص خارج از شرکت هستند.

در بسیاری از موارد برای شروع کسب و کاری جدید اولین اقدام ثبت شرکت می باشد.

شرکت سهامی یکی از انواع شرکت است که در آن سرمایه شرکت به سهم هایی متساوی القیمه تقسیم شده و هر یک از شرکا دارای میزان مشخصی از سهام شرکت می باشند.

بدیهی است که میزان مسئولیت هر یک از سهامداران شرکت به اندازه مقدار اسمی سهم آنهاست.

در این نوع از شرکت تجزیه سهم به اینصورت است که هر سهم ممکن است به چند قطعه سهم و یا در اصطلاح پاره سهم تقسیم شود.

هر کدام از پاره سهم ها به تنهایی فاقد حقوق یک سهم می باشند اما ارزش معینی دارند.

موسسه چیست؟موسسه غیر تجارتی نوعی از اشخاص حقوقی است که فقط در زمینه ارائه خدمات فعالیت دارد و مانند شرکت در زمینه تجارتی فعالیت نمی کند.

موسسات غیر تجارتی به دو نوع 1.

انتفاعی و 2.

غیر انتفاعی تقسیم می شوند.

موسسات انتفاعی از اشخاص حقوقی ای شکل گرفته است که هدف آنها از تشکیل موسسه کسب منافع و درآمد و تقسیم سود بین اعضا می باشد.

ولی موسسات غیر انتفاعی مانند اتحادیه ها، سندیکاها،دسته جات سیاسی و انجمنها و احزاب و NGO ها جهت کسب سود و تقسیم منافع تشکیل نشده اند.

ثبت برند می تواند خدمات یا کالایی را که شرکت شما عرضه می نماید از خدمات و کالاهی شرکت های دیگر متمایز نماید.

ما در شرکت ثبت فردا خدمات ثبت برند های تجاری در ایران و ثبت برند بین المللی (مادرید) را ارائه می دهیم.

ثبت شرکت بازرگانی در کمترین زمان به همراه ارائه مشاوره رایگان توسط مشاورین مجرب موسسه حقوقی ثبت فردا.

ثبت شرکت سرمایه گذاری به همراه کلیه خدمات حقوقی اعم از افزایش سرمایه، کاهش سرمایه و غیره با کمک مجرب ترین کادر حقوقی ثبت شرکت تبلیغاتی یا کانون تبلیغاتی ، اخذ مجوز های تبلیغاتی توسط کارشناس متخصص، راهنمایی های لازم جهت شرکت در آزمون تاسیس شرکت تبلیغاتی اخذ کارت بازرگانی برای انجام کلیه امور بازرگانی و تجارت خارجی شما توسط تیم تخصصی ثبت فردا در کوتاه ترین زمان ممکن.

تعداد اندکی از مشتریان ما sharifi2020-10-31T14:48:42+03:30اکتبر 31st, 2020| آشنایی با تمام قوانین ثبت شرکت در انگلیس : اگر در حال مطالعه این نوشته هستید احتمالا می دانید که کشور انگلیس یکی از قطب های اقتصادی جهان به شمار sharifi2020-10-31T14:41:15+03:30اکتبر 31st, 2020| راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس 2020 : شرکت ها اغلب با اهداف تجاری و اقتصادی و کسب سود و منفعت بیشتر به ثبت می رسند.

بسیاری از صاحبان سرمایه sharifi2020-10-31T12:47:49+03:30اکتبر 31st, 2020| با ریز هزینه ثبت شرکت در انگلیس آشنا شوید! اشخاصی که مایل به ثبت شرکت یا کسب و کار خود در کشور های خارجی از جمله انگلیس هستند باید از ديدگاه ها غيرفعال! ثبت فردا تلفن: 43933 021 سامانه پیامکی: 09121442355 ایمیل: ایمیل وبسایت: ثبت فردا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map