تبلیغات سایت خدمات فتوکپی، زیراکس و اوزاليد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات فتوکپی، زیراکس و اوزاليد شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارائه خدمات کپی و پرینت ارزان با بالاترین کیفیت و مناسبترین هزینه در کوتاهترین مدت زمان.

دریافت سفارش چاپ ست اداری،کارت ویزیت ، تراکت ، لیبل ، کاتالوگ ، استند بنر ، رول آپ و … ثبت سفارش سررسید تبلیغاتی ، ساعت دیواری ، لیوان ، تیشرت ساک فلش مموری و … ارائه خدمات طراحی سایت ، بهینه سازی سایت (سئو)، تبلیغات در گوگل ، تبلیغات کلیکی.

هدایای تبلیغاتی جدید و متنوع ترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه و نمایشگاهی برای سازمان ها و شرکت ها سررسید تبلیغاتی ۹۸ | چاپ سررسید اختصاصی ۹۸ | تقویم دیواری ۹۸ | تقویم رومیزی گروه طراحان اطلس با بیش از ۱۴ سال سابقه ، فعالیت مستمر خود را در عرصه صنعت چاپ و تبلیغات ، مشاوره و پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی آغــــــاز کرده است.

سوابق درخشان و همکاری با موسسات و کمپانــی هـــــای بزرگ ما را مصمم کرد تا امروز با نیرویی تازه و انرژی مضاعف پاسخگــــوی شما دوستـــان گرامی باشیم .

همچنین با تلاش کارشناسان طراحان اطلس تمام سعی خود را به کار گرفته ایم تا شما عزیزان با استفاده از ثبت سفارش به صورت آنلاین بتوانید سفارشات خود را در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

خدمات چاپ و تبلیغات در تهران گروه طراحان اطلس مجری خدمات چاپ انواع اوراق اداری و تبلیغاتی ست اداری در واقع اوراق اداری هستند که در امور اداری و دفتری یا مکاتبات شرکت یا سازمانی در زمینه فعالیت های خود بصورت هماهنگ و با طراحی ست اداری زیبا و شیک جهت فعالیت هایی چون نامه نگاری های شرکت و یا تبلیغات استفاده می شود.

چاپ ست اداری همچنین برای معرفی شرکت یا موسسه یا مراکز مختلف کاربرد دارد و جنبه تبلیغات ست اداری بنا بر نوع فعالیت شما کم یا زیاد میشود، اما به هیچ عنوان نباید از طراحی ست اداری و اوراق اداری که در شرکت ها و سازمان های مختلف دیده میشود قافل شد.

چاپ کارت ویزیت را به هیچ عنوان دست کم نگیرید.

کارت ویزیت به عنوان کوچکترین عضو عرصه چاپ و تبلیغات است.

چاپ کارت ویزیت از اولین گام های شکل گیری هر تجارتی است، به عبارت دیگر کارت ویزیت شناسنامه ی کسب و کار شماست.

بنابراین طراحی و چاپ کارت ویزیت از جمله مواردی است که باید به متخصص سپرده شود و کیفیت در چاپ و طراحی کارت ویزیت اولین گام موفقیت و مطرحکردن خود بوسیله چاپ اوراق اداری می باشد.

چاپ تراکت با توجه به قیمت مناسب چاپ اوراق تبلیغاتی و همچنین امکان چاپ تراکت در سایزها و ابعاد مختلف برای تبلیغات و توضیحات محصولات برای تمامی مشاغل و تجارت ها به صرفه ترین و معمول ترین اقلام چاپ و تبلیغات محسوب میشود.

انواع متداول جنس تراکت در ورق های گلاسه و تحریر میباشد.

تمام چاپ ها به صورت تمام رنگی و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین های چاپ تراکت افست انجام میگردد.

اگر شما تولید کننده یک محصول آرایشی و بهداشتی هستید، کاتالوگ شما برای داروخانه ها، مغازه دارها و یا واسطه های پخش این محصولات تهیه و طراحی می گردد و حاوی اطلاعاتی در مورد محصولات شما به صورت کلی یا جزئی است.

مثلا کاتالوگ شما می تواند شامل کلیه تولیداتتان از قبیل صابون، شامپو، کرم و … باشد که آنها نیز به نوبه خود ریزتر شده و شامل انواع شامپو و انواع کرم باشد، یا می توانید کاتالوگ جداگانه های برای هر کدام از محصولات خود مثلا مجموعه شامپوها یا کرم ها، تهیه کنید.

فاکتور فروش (قبض) یکی از مهمترین ابزارها برای کار اداری، حسابداری موسسه، شرکت یا سازمان شما می باشد.

که کیفیت، طراحی و چاپ فاکتور فروش نقش بسزای در ارائه خدمات و هویت شرکت شما را دارد.

به طور معمول در طراحی فاکتور فروش (قبض) آرم و نام کمپانی شما در سمت راست یا وسط و تاریخ و شماره سریال ملخی قرمز در سمت چپ آن قرار می گیرد.

اطلاعات رسمی شرکت مانند جزئیات تماس، شماره تلفن، شناسه های مهم شرکتی شامل: شماره ملی، نام شرکت، آدرس و کد پستی در سربرگ فاکتور درج می شود.

که باعث به رسمیت شناختن شرکت شما می شود.

چاپ لیبل پشت چسبدار طراحان اطلس، تولید کننده انواع لیبل و چاپ برچسب : لیبل شیشه ای، ترانسپرنت، برچسب و لیبل شفاف، ترنسپرنت، لیبل پی وی سی (PVC)، لیبل خورد شونده، پلی کربنات، متال، چاپ لیبل کاغذی پشت چسبدار چاپ انواع : لیبل های تبلیغاتی، محصولات مواد غذایی، صنعتی، بهداشتی، لیبل کاغذی و برچسب گارانتی آماده دریافت سفارش طراحی، چاپ لیبل و برچسب پشت چسبدار کاغذی و پی وی سی در سراسر ایران و بدون واسطه می باشد.

چاپ استند یکی دیگر از روش های تبلیغاتی است، استند پایه ای است که در سازه های نمایشگاهی و برای ساختن و غرفه آرایی نمایشگاه کاربرد دارد.

استندهای نمایشگاهی امروزه در بسیاری از معابر، فروشگاهها، داروخانه ها، سالنهای همایش، نمایشگاهها و حتی دفاتر و شرگتها کاملاً قابل مشاهده هستند.

همچنین استند نمایشگاهی پایه ای است که در سازه های نمایشگاهی و برای ساختن و غرفه آرایی نمایشگاه کاربرد دارد.

چاپ استند پلات و لمینیت به این صورت است که اول طراحی استند انجام میگیرد، سپس با دستگاه پلاتر چاپ استند و با دستگاه لمینیتور روکش دهی و سپس کنار استند چاپ شده گانچ و رو ی میله های استند قرار میگیرند.

چاپ استند بنر نیز یکی دیگر از موارد است که از لحاظ قیمتی قیمت پایین تری نسبت به قیمت چاپ استند پلات و لمینیت دارد و فقط با دستگاه چاپ بنر چاپ شده و روی پایه قرار میگیرد و کیفیت پایین تری برخوردار می باشد.

شرکت چاپ و تبلیغات اطلس برای سلیقه‌های مختلف طراحی‌های زیبا و جذابی را با موضوعات بنر حجاج، بنر عتبات، بنر کربلا، بنر تسلیت آماده نموده است.

شرکت چاپ و تبلیغات اطلس جهت رفاه حال مشتریان گرامی امکان ارسال و نصب بنرهای خیر مقدم و تسلیت را در محل دلخواه شما فراهم نموده است.

فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

شرکت چاپ و تبلیغات اطلس ارائه کننده خدمات طراحی و چاپ رول آپ در انواع مختلف می باشد.

بهترین ها را از ما بخواهید.

و … .

مشاوره تبلیغاتی | مشاوره برندینگ | اصول طراحی تراکت | ست اداری | چاپ تراکت و بروشور | تبلیغات مجازی | تبلیغ اینترنتی شعبه شرق : تهرانپارس ، بین فلکه دوم و سوم ، خیابان 182 شرقی ، بین خیابان مظفری و بلوار شاهد (پروین ) ، پلاک 3 شماره تماس : 021-09121442355 09121442355 شعبه غرب : صادقیه ، خیابان آیت الله کاشانی ، خیابان اعتمادیان شرقی شماره تماس : 021-09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map