تبلیغات سایت خدمات كاريابي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات كاريابي مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در حال حاضر پیدا کردن کار برای کارجویان از راه های مختلف امکان پذیر است که متداول ترین آنها استفاده از آگهی های استخدامی است که در روزنامه یا سایت های اینترنتی درج می شود.

وب سایت های گوناگونی وجود دارند که برای در زمینه ی استخدام چه با درج آگهی چه مشاوره یا دریافت رزومه شما و پیدا کردن کار مورد نظر خدماتی را به کارجویان ارائه میدهند.

حتی شرکتهایی هم وجود دارند که در زمینه ی استخدام به صورت آنلاین به کارجویان مشاوره میدهند.

بنابراین از روش های سنتی گرفته تا استفاده از اینترنت میتوانید برای پیدا کردن کار مورد نظرتان اقدام کنید.

برخی از موسسات کاریابی با دریافت اطلاعات یا همان رزومه شما با توجه به مهارتهایی که دارید فرصت هایی را که مناسب با موقعیت شما باشند را معرفی کرده و دیگر نیازی نیست که خودتان به دنبال کار باشید در واقع این به شما کمک میکند که از این خدمات استفاده کنید و آنها برای شما پیشنهادهای کاری را به صورت پیامک یا ایمیل ارسال میکنند.

آگهی های تبلیغات برای استخدام معمولا از عناوینی جذاب برای جلب توجه کارجویان استفاده میکنند.

آنها معمولا از درآمد بالا و حقوق و مزایا نوشته یا عباراتی را به کار میبرند که کارجویان را به خود جذب کنند.

هر زمان که خواستید از موسسات مشاوره بگیرید یا رزومه خود را برای سایت هایی که استخدامی بوده و فرصت های شغلی را برای شما پیدا می کنند رزومه بفرستید پیش از پرداخت پول باید اطمینان حاصل کنید که رزومه شما در دست افراد غیر از کارمندان یا پرسنل مربوط به استخدام قرار نگیرد چون رزومه دارای اطلاعات شخصی است بنابراین حتما قبل از همه چیز از نوع کار آن موسسه یا وب سایت استخدامی آگاهی یابید.

تبلیغات فراوانی در زمینه های آگهی استخدامی وجود دارد این تبلیغات گاهی شبیه به شرایط و موقعیت شماست اما زمانی که رزومه میفرستید یا برای مصاحبه می روید استخدام نمیشوید این به دلیل ناهمگون بودن آن شرایط کاری با شرایط شماست بنابراین موسسات کاریابی ابتدا مشاوره را پیشنهاد میدهند تا روحیات و علایق شما را هم در پیدا کردن کار در نظر داشته باشند.

برای ثبت نمودن رزومه در کاریابی تماس میتوانید : 1- رزومه خود را به صورت فایل ، به آدرس ایمیل ذیل ارسال بفرمائید.

karyabi@tamasco.

ir 2-اگر رزومه آماده ندارید، میتوانید در لینک ذیل رزومه تکمیل بفرمائید : https://survey.

porsline.

ir/s/16PyOml در این مرحله کار شما تمام میشود! کافی است منتظر بمانید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

هرگونه تبلیغ یا آگهی ممکن است مناسب با شرایط شما نباشد بنابراین در مصاحبه های تلفنی همیشه از کار و نوع شغلی که میخواهید انتخاب کنید بپرسید تا اگر چیزی مغایر با آنچه که در ذهن دارید وجود داشت برای مصاحبه ی حضوری وقت خود را هدر ندهید.

رسانه های اجتماعی نیز میتوانند برای درج آگهی یا فرصت های شغلی مناسب باشند البته استفاده از فضای اینترنت کار را برای همه آسان کرده است اما رسانه های اجتماعی خودشان یک بازار کار جدید هستند بنابراین کارفرمایان راحت تر میتوانند به پروفایل شما دسترسی داشته و از مهارتها و تجربیات تان استفاده کنند مثل لینکدین که یک رسانه ی اجتماعی محسوب شما و شما میتوانید اطلاعات شغلی و تحصیلی تان را در آنجا قرار دهید.

اگر از رسانه ای اجتماعی برای کاریابی استفاده میکنید دقت کنید باز هم همان بحث امنیت و حفظ اطلاعات شخصی شما مهم است.

اثربخشی و کارایی منابع انسانی آیا وزارت کار می تواند از قبول نمودن وکلای کارگر و کارفرما خودداری کند؟ رسالت مدیران منابع انسانی در اطمینان از صحت شایسته گزینی پیش نیاز های مدیریت عملکرد منابع انسانی مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا : تعیین تکلیف کارکنان شرکت های خصوصی در شهرهای قرمز در جدید ترین رای دیوان عدالت اداری ، به کارگران اخراجی ( به دلایل انضباطی ) نیز بیمه بیکاری تعلق می گیرد .

پس گرفتن شکایت از کارفرما در اداره کار کار کردن بازنشسته ها تمامیت (Integrity) و نقش توسعه منابع انسانی   امروزه بسیاری از سازمان‌ها از کلمه تمامیت در لیست ارزش ه.

.

.

آیا قرارداد سفید امضاء باطل است؟ We provide the best value to our customers by continuously refining our

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map