تبلیغات سایت خدمات كارگزاري مشاوره در امور سرمايه گذاري و مالي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات كارگزاري مشاوره در امور سرمايه گذاري و مالي کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

3 دی ساعت 13:00 الی 14:30 آنلاین مشاوره برای شروع افتتاح حساب مرکز تماس کارگزاری مفید در سالروز تاسیس این کارگزاری فعالیت خود را به 24 ساعت در شبانه روز در 7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل، افزایش داد.

فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS)، کارگزاری مفید را به عنوان برترین کارگزار بورس در رقابتی بین شرکت کنندگان از کشورهای اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۰ برگزید.

در سال‌های گذشته، سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار سرمایه باید صرفا با تکیه بر دانش و تحلیل خود، اقدام به سرمایه‌گذاری در بورس می‌کردند اما در حال حاضر خدمات مشاوره‌ای برای معرفی ابزارهای جدید اهمیت فراوانی دارد.

آیا می‌ دانستید چقدر ساده و سریع می توان از طریق بورس اوراق بهادار کسب درآمد کرد؟ ما پیشنهادهای ویژه‌ای برای شما داریم.

کافی است عضوی از خانواده ۸ میلیون نفری کارگزاری مفید شوید تا بهترین سامانه های معاملات آنلاین و پرسودترین صندوق های سرمایه گذاری کشور را در اختیارتان بگذاریم.

سرمایه گذاری در بورس می تواند آسان و مطمئن و البته بی رقیب باشد.

فقط کافی است مسیر درست را انتخاب کنید.

به عنوان اولین سرویس دهنده معاملات آنلاین با بیشترین تعداد مشتری و متنوع ترین ابزارهای معاملاتی ما خودمان را بهترین همراه برای شما می دانیم.

وزارت اقتصاد و دارایی سازمان بورس بورس اوراق بهادار تهران بورس کالا فرابورس کانون کارگزاران انجمن مالی اسلامی ۲۶ سال نگاه حرفه‌ای به بازار سرمایه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map