تبلیغات سایت خدمات مربوط به برگزاري نمايشگاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات مربوط به برگزاري نمايشگاه شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای اطلاع از قیمت تور مسافرتی نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M)، روی لینک زیر، کلیک نمایید.

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M) از ۰۵ الی ۰۸ دی ۱۳۹۹ در شهر تهران کشور ایران برگزار می گردد.

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M) با هدف حمایت از صنعت تبلیغات، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و فروش، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد و توسعه صادرات غیرنفتی برگزار می‌شود.

امروزه، مدیران بخش های مختلف شاهد پدیده هایی عینی و قابل درکی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها در بازار را تغییر داده و دگرگون می‌ نماید.

از سوی دیگر، فقدان ساز و کارهای رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارتهای بازاریابی در سازمان‌های کشور شده است.

بی‌ تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی می‌ باشد.

تعامل در دهكده جهانی و در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفه ای و تخصصی می خواهد.

نیاز به وجود شرکت‌‌های قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روش‌‌های مختلف‌‌ بازاریابی و تبلیغات، توجه به وجوه تبلیغ و تمایز آن برای ارائه در بازارهای مختلف‌‌، تبلیغات مستمر، لحاظ تبلیغات در بودجه بندی و ارائه تبلیغ متفاوت در چرخه عمر محصول از نکاتی است که در بازاریابی و تبلیغات مد نظر قرار می گیرد.

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M) یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم.

.

.

بیش از 30000 رویداد تجاری، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری در ilikevents ثبت شده است.

اگر برگزارکننده رویدادی هستید با مدیریت صفحه خود قادر خواهید بود تا : شرایط و مقررات مربوط به تصاحب یک رویداد در ilikevents را مطالعه کرده‌ام و آن را می‌پذیرم.

سلام وقت بخير اول لازم ميدونم كه تشكر كنم از تيم حرفه اي و منظمتون كه همه برنامه ها سر وقت و به طور منظم يكي پس از ديگري انجام شد دوم اينكه از تيم پشتيباني سفر كه از ساعت و روز حركت تيم ما به مالزي تنها نذاشتن گروه مارو و پيگير تمامي مراحل سفر بودن و تشكرم از خانم حاجي زاده و خانم رومينا كه علاوه بر برنامه هاي قرار داد مدام پيگير بودن كه به تيم ما در مالزي خوش بگذره و علاوه بر يه سفر تجاري يه سفر تفريحي هم براي تيم ما رقم خورد حس ميشه در هر صورت از همكاري باشما لذت برديم حتما شمارو به همكاران و دوستان معرفي ميكنيم و در آينده با هم بيشتر همكاري خواهيم كرد متشكرم از شما كاميار مهرگان, نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور ضمن عرض سلام و خسته نباشیدبه مجموعه بزرگتون،همچنین تشکر ویژه از واحد فروش خانم حاجی زاده که بابت تهیه بلیط و رزرو هتل نمایشگاه بولونیا و همچنین تشکر ویژه از واحد رسیدگی به امور مشتریان سرکار خانم رومینا که انصافا در این سفر که اتفاقی چمدانهایمان مفقود شدن ‌اگر زحمت‌ها و پشتیبانی ایشان نبود شاید پیدا نمیشدن واینکه همیشه با متانت و آرامش خاصی ما را در طول سفر از طریق فضای مجازی راهنمایی میکردن و همچنین تشکر از مدیر مجموعه جناب آقای مهندس قاضی ‌تبریک بخاطر گرد آوری همچین مجموعه منظمی .

احساس رضایت از این مجموعه بزرگ باعث شده که ایشااله در سفرهای آینده باز هم به این مجموعه مراجعه کنیم و در حد توان به دوستان و نزدیکانم معرفی کنم با تشکر شرکت گیتی آذراوراسیا ساینا-رستمی نیا برزو رستمی نیا, نمایشگاه بسته بندی لوازم آرایشی بولونیا (Cosmopack) خواستم تشكر كنم ازتون واقعا همه چيز عالى بود از پرواز گرفته تا هتل و ليدرهاى عزيز، خانم حاجى زاده عزيز خيلى زحمت كشيدن همچنين در طول سفر خانم رومينا هرروز يه برنامه بهم دادن از مراكز ديدنى تا مركز خريد و سوغاتى ، در كل سفر فوق العاده اى بود ممنون از جناب قاضى عزيز،انشاالله در سفر هاى بعد همراه باشيم با اين تيم عزيز ستایش برادران, نمایشگاه نساجی بارسلون (ITMA) متاسفانه هتل در حد 4 ستاره نبود و مشکلاتی داشت که پشتیبانی اطلاع دادم و فکر می کنم فروش باید دقت بیشتری داشته باشد.

ولی پشتیبانی خانم رومینا لحظه به لحظه پی گیری می کردند و این نقطه قوتی است.

باتشکر ابراهیمیان مصطفی ابراهیمی, نمایشگاه اتومکانیکا دبی (Automechanika Dubai) درود فراوان سپاسگزارم از همکاری صمیمانه شما در امر تور رزرو به سرعت انجام شد هیچگونه مشکلی بابت چک این و چک اوت نداشتم همکاران شما در امر رزرو بسیار پیگیر و دقیق همکاری کردند سرکار خانم رومینا هم در امر رزرواسیون و هم در معرفی مکان های توریستی بسیار اطلاعات جامعی ارایه کردند .

به امید سفر های آینده حسن رستمی نیا, نمایشگاه بسته بندی لوازم آرایشی بولونیا (Cosmopack) درود بر شما، ممنون از لطفتون ، همه چی بسیار عالی بود خانم حاجی زاده و خانم رومینا و تمام کسانی که خدمت کردن و بنده اسامیشون رو در خاطرم نیست.

سفر بسیار خوبی و پرباری بود گرچه سفر بیزنسی بود ولی بسیار ساعات خوشی رو تجربه کردیم و در آخر بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی با ارزوی موفقیت برای تمام آی لایکی های عزیز عباس کمالان, نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شانگهای (CBE) همه ی دوستان از پیگیری مستمر پشتیبانی کمال تشکر را داشته و پرواز و .

.

.

و در کل راضی می باشند ممنون از شما و همکاران محترمتان مسعود پرگر, نمایشگاه کشاورزی باکو (Caspian Agro) سلام.

خسته نباشید.

برنامه سفر به قطر خوب بود و همه چی خوب پیش رفت.

بخش فروش خانم حاجی زاده همکاری خوبی داشتند.

بخش پشتیبانی خانم رومینا عالی بودند و پیگیری خوبی داشتند.

امیدواریم دوباره با شما همکاری کنیم.

احسان شاه بیگ, نمایشگاه پروژه قطر سلام.

تشکر از خدمات حرفه ایی ارائه شده از سوی مجموعه شما جهت تور نمایشگاهی.

حمایت های بی دریغ و دل گرمی های مداوم از سوی پشتیبانان ان مجموعه امید بخش ما در طول سفر بود.

بهداد آهنگری, نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی (Intersec) سلام ظهرتون بخير خواستم تشكر كنم از پكيج خوبي كه براي ما بسته بوديد همه چيز عالي بود مخصوصا هتل كه واقعا واقعا نزديك به مترو و مراكز ديدني شهر بود .

ممنون ارزو اولادی, نمایشگاه صنایع غذایی مسکو (WorldFood Moscow) سلام دكتر اقايي هستم وظيفه اژانس تهيه بليط كارت نما يشگاه ورزرو هتل بود كه همگي به نحوه احسن انجام شده بود با هز ينه كمتر از انچه اگر خودم مي خواستم انجام بدهم پروازم با هواپيماي امارات بود هتلم شرا يتون ضمنا از پشتيباني اژانس كه در طول سفر با ما بود خيلي راضي هستم .

دکتر احمد رضا آقایی, نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (عرب هلث) سلام وقت شما بخیر بابت کلیه خدمات هم فروش هم پی گیری و پشتیبانی بسیار ممنونم و از همه مهم تر سایت پر محتوای شما با اطلاعات کامل و دقیق به ما کمک کرد تا نمایشگاه مرتبط با کار خودمان را پیدا کنیم من و دو‌همسفرم از تمام زحمات شما تشکر میکنیم و‌قطعا به دوستان شما را پیشنهاد خواهیم کرد در ضمن باکمال میل مشتاقانه از خدمات شما در اینده مجدد استفاده خواهیم کرد درخشانی نیا, نمایشگاه اتومکانیکا شانگهای (Automechanika) اولا که بازم خیلیییی ممنون از تورتون سفر عالی بود هم ترانسفر دقیق و به موقع بود هم جای هتل از نظر مکان نزدیکی به جایگاه نمایشگاه و کلا هیچ مشکلی نبود اما تشکر ویژه و از همه مهم تر اینکه خانم رومینا و شرکت و آقای قاضی تقریبا میتونم بگم ۲۴ ساعت آنلاین بودن و اونجا من دائما با شما ها در ارتباط بودم سر هر مسئله کوچیک حتی، مشکلی که در کل نبود اما خب من خودم یه کم حساسم و سوال زیاد دارم و این و به جد میگم که هم خودم هم همسفرم تصمیم گرفتیم که از این به بعد هر تور نمایشگاهی یا حتی اگه سفر تفریحی بود با آژانس شما کار کنیم چون واقعا این حس آرامش و پشتیبانی از همه چیز بیشتر لذت بخشه چون حتی اگر اونجا مشکلی برای آدم پیش بیاد بدون ایران کسی جوابش رو‌ میده در اصل آدم دیگه نگران و استرس مشکلی رو نداره بی شک میدونه این مشکل گذرا است و حل شدنی بازم تشکر زیاد میکنم از شما و همه همکاراتون و جناب آقای قاضی روز خوبی داشته باشید .

دکتر تارا محرابی, نمایشگاه و کنفرانس دندانپزشکی دبی (AEEDC) با سلام من قبلا از تورهاي مختلفي براي حضور در نمايشگاه هاي بين المللي بوك كردم ولي اينبار با پيشنهاد يكي از دوستان Ilikeevent رو انتخاب كردم.

هماهنگي و برنامه ريزي فوق العاده، پيشنهاد هتل در بهترين نقاط شهر به لحاظ دسترسي، پشتيباني فوق العاده و پاسخگويي كارشناسان از مهمترين ويژگي هاي اين شركت مي باشد.

اميدوارم شماهم با سپردن سفرتان به اين شركت سهم عظيمي از دغدغه هايتان را كاهش دهيد.

مهدي روزبهانی, نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی چین (CIPPE) بسیار عالی بودید چه در زمینه ی فروش و چه در زمینه خدمات پس از فروش به خصوصو اینکه به من در مقصد خدماتی ارائه دادند که هیچ مجموعه ی دیگری تا به حال این کار را انجام نداده بود.

به همه توصیه می کنم از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

مهدی عزتی, نمایشگاه تنباکو و دخانیات دبی سلام، مایلم که از مجموعه I like events، به خاطر سرویس خوب و حرفه ای که برای نمایشگاه beauty world دوبی ارائه دادن تشکر کنم، من اولین تجربه سفر نمایشگاهی را با این مجموعه داشتم، و تمام برنامه ریزی ها و مدارک مربوط به سفر در اسرع فقط آماده و به دستم رسید، همچنین در تمام طول سفر هم کاملا پیگیر بودن و اگر در جایی به مشکلی بر میخوردم سریع پیگیری و راهنمایی میکردن، بنابراین با رضایت کامل این مجموعه رو به همه دوستانی که برنامه سفر مربوط به نمایشگاههای تخصصی رو دارن پیشنهاد میکنم.

نازنین اسماعیلی, نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی سلام وقتتون بخیر .

میخواستم تشکر کنم بابت انجام کارهای سفرم به دبی از ابتدا تا انتهای سفر ، همراه من بودید ممنون از اینکه همه ی اطلاعاتتون کافی و به موقع بود از خانم جهان مرد و خانم رومینا و اقای قاضی کمال تشکر رو دارم روشنک شیروانی مقدم , نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی جمعه ۱۰/۰۵ ٠° / -٥ ° شنبه ۱۰/۰۶ ٣° / -٢ ° یکشنبه ۱۰/۰۷ ٣° / -١ ° دوشنبه ۱۰/۰۸ ٥° / ٠ ° {{item.

description}} {{item.

reply}}

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map