تبلیغات سایت خدمات مشاوره اي مديريت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات مشاوره اي مديريت مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همکاری با مدیران ، اساتید دانشگاهی داخلی، بین المللی حوزه مدیریت فرایند ارائه مشاوره مدیریت توسط تیم مشاوران مدیریت ایران تحت لیسانس گروه مشاوران مدیریت کالیفرنیای آمریکا برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ورکشاپ در حوزه مدیریت شرکت مشاوره مدیریت IranMCT ، تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکا با بهره گیری از تجربیات و دانش اساتید و دانش آموختگان مدیریت داخل و خارج کشور ، مجموعه‌ای از خدمات مشاوره و آموزش مدیریت را ارائه می‌نماید.

عمده خدمات عبارتند از: مشاوره تهیه طرح کسب‌وکار ( بیزینس پلن , طرح توجیهی ) با هدف دفاع از طرح پیشنهادی نزد هیئت مدیره , دریافت وام , جذب سرمایه‌گذار و شریک تجاری , دریافت نمایندگی فروش انحصاری از برندهای معتبر بین‌المللی و یا اخذ ویزای سرمایه گذاری ، استارتاپ ، خود اشتغالی .

طرح کسب‌وکار تجاری ( طرح توجیهی ) ابزار بسیار مفیدی در اختیار صاحبان کسب‌وکار است، چه این کسب‌وکار در نقطه شروع به تاسیس ( کارآفرینان ) باشد و یا در سازمانی باسابقه که اکنون در پی توسعه بازار یا محصول خویش است.

مشاور تهیه طرح توجیهی ، در تهیه بیزینس پلن به گونه‌ای عمل می‌نمایی که حتما فرد مخاطب آن با مطالعه اطلاعات مندرج در سند، قانع گردد.

ما علاقه ، تعهد و اعتمادبه‌نفس سازمان را به قالب مطالب تشریحی، نمودار، جداول و تصاویر، به خواننده سند، منتقل می‌نماییم.

نحوه نگارش در تدوین سند طرح توجیهی بر اساس تخصص و فرهنگ مخاطب متفاوت خواهد بود ( استفاده از ادبیات و لغات تخصصی ) ولی ازنظر عوامل و عناصر مندرج در سند با یکدیگر یکسان و استاندارد می‌باشند.

طرح توجیهی حتما پویا است و این قدرت را به کارفرما می‌دهد که در طول زمان با ایجاد تغییراتی، آن را به‌روزرسانی نماید.

طرح توجیهی برای شرکتی در حال تاسیس، به تبدیل ایده و سرمایه کارفرما به کسب‌ و کاری با ارزش می‌انجامد.

ریسک مالی سرمایه‌گذار و وام‌ دهندگان را کاهش می‌دهد.

نقاط قوت ، ضعف ، تهدید و فرصت سازمان را معرفی می‌نماید.

طرح توجیهی برای شرکتی با سابقه، چشم‌انداز سازمان را به کارکنان و ذینفعان سازمان معرفی می‌نماید.

پیش‌بینی مالی دقیقی را ارائه می‌نماید.

توانایی مقایسه بین برنامه‌ریزی انجام‌شده با عملیات انجام‌شده را می‌دهد.

مشاوره شناخت مشکلات فروش , مشاوره برنامه‌ریزی فروش , شناخت نقاط ضعف و قوت رقبا در فروش ، طراحی و برنامه ریزی سیستم توزیع و پخش , طراحی خدمات پس از فروش , تعیین پاداش/پورسانت فروشنده ، آموزش فروشندگی حرفه‌ای ( تکنیک فروش حرفه‌ای ).

هر سازمانی که فروشنده کالا یا خدماتی باشد، حتما به دنبال افزایش سهم بازار، گردش وجوه نقد و میزان فروش است تا سود خود را به حداکثر رساند.

مشاور فروش به دنبال ارائه ایده و راهکاری با هدف افزایش فروش است.

مشاوره فروش با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، نوع محصولات و خدمات قابل فروش، تقاضای بازار و از همه مهم‌تر، توان و تمایل نیروی فروشنده سازمان به دنبال ارائه بهترین، منطقی‌ترین و کاربردی‌ترین راه‌حل افزایش فروش است.

مشاوره فروش به همراه آموزش فروش یک پکیج حرفه‌ای خواهد بود که یک مشاور فروش حرفه‌ای باید به سازمان ارائه دهد.

دوره "آموزشی فروش حرفه‌ای" به نیروی فروش کمک می‌نماید تا کارایی و اثربخشی فروشنده از طریق شناخت صحیح محصولات و خدمات، نیاز مشتری و وضعیت بازار افزایش یابد.

آموزشی که شامل اصول فنون مذاکره فروشنده با مشتری ، تکنیک‌های فروش ، تکنیک‌های کاهش زمان مکالمه ، شخصیت شناسی مشتری، خودشناسی فروشنده ، مدیریت زمان فروش و کاربرد زبان بدن در فروش حرفه‌ای می‌باشد.

مشاور فروش پس از بررسی مشکلات گذشته واحد فروش و شناخت مناسب از محصولات و خدمات سازمان و رقبا و تقاضا بازار، استراتژی مناسب را تدوین می‌نماید.

همچنین کشف عارضه فروش (نقاط ضعف فروش) و مزیت رقابتی کالا و خدمات نیز صورت می‌پذیرد.

وب برندینگ مفهومی جامع برای گسترش یک برند در دنیای وب بر اساس استفاده از کلیه ابزارهای موجود و یا خلق ابزار جدید برای انتشار پیام برند است.

مشاوره ساخت برند در فضای وب, مشاوره تولید محتوا، مشاوره ویدیو مارکتینگ, مشاوره بازاریابی آنلاین، مشاوره طراحی سایت , مشاوره کسب و کار آنلاین, مشاوره سئو ی طبیعی و رایگان سایت ( بهینه نمودن وب‌سایت برای موتور جستجو Search Engine Optimization ), مشاوره بازاریابی شبکه اجتماعی.

سئو SEO وب‌سایت بخشی از وب برندینگ است.

به‌ طور کلی هدف برندینگ اینترنتی بر افزایش آگاهی از برند نزد مخاطبان, تقویت ارزش پیشنهادی برند به مشتری, بیان داستان برند, شناسایی و تهیه فهرستی از پروفایل مشتریان, برقراری ارتباط دوطرفه یا مشتریان کنونی و مشتریان بالقوه است.

وب برندینگ به شما کمک می‌نماید تا هاله اعتبار و اعتماد را پیرامون برند تحت وب خود ایجاد نمایید.

مشاوره تولید محتوا (ویدیویی، تصویری، صوتی و نوشتاری) در حوزه فعالیت سازمان و انتخاب کلمات کلیدی و پیام محتوا، منطق با استراتژی برند، مدل کسب‌وکار سازمان و ارتقا رتبه/جایگاه وب‌سایت در رنکینگ گوگل.

برنامه‌ریزی ارتباط مناسب با مخاطب و پاسخگویی مناسب به درخواست‌ها و سوالات مخاطبان.

پخش محتوای تولیدشده در سطح اینترنت به هدف جذب مخاطب و توسعه برند.

ایجاد یک هویت منحصربه‌فرد به‌ مثابه یک مهر بر محتوای تولیدشده درون و بیرون وب‌سایت.

برنامه‌ریزی شبکه اجتماعی فارسی و انگلیسی‌زبان با هدف جذب مخاطب داخلی، داخلی و افزایش مخاطب شبکه‌های اجتماعی.

تولید نرم‌افزار موبایل (اندروید، آی.

او.

اس) وب‌سایت.

مشاوره برندینگ سازمانی Corporate Branding , مشاوره برندینگ فردی Personal Branding , مشاوره برندینگ مکانی Regional Branding , مشاوره انتخاب نام تجاری Brand Name (انتخاب نام محصول، انتخاب نام شرکت) - مشاوره هویت بصری برند، مشاوره هویت شنیداری برند , مشاوره تعریف شخصیت برند , مشاوره طراحی و انتخاب لوگو.

اگر هنوز برندی را پایه‌گذار ننموده‌اید، ما کمک می‌نماییم که داستان سازمان و کسب‌وکار خویش را با مخاطبان محصول یا خدمات خود به اشتراک‌گذارید، مشتریان را برانگیخته و احساسات محصول یا خدماتتان را به آنان منتقل سازید، هویت، نشان و علائم بصری ایجاد و رنگ، فونت و نوشته‌های، کلمات کلیدی و حتی اصوات مورد استفاده درون و بیرون سازمانتان را استاندارد و مطابق با استراتژی، گروه مشتریان مخاطب و مدل کسب‌وکار سازمانتان خواهیم نمود.

با همکاری با طراحان حرفه‌ای، لوگو(نشان‌واره)، اسناد اداری، مطالب بازاریابی، وب‌سایت سازمان طراحی و ایجاد می‌نماییم، اطمینان خاطر حاصل می‌نماییم که تمام عناصر با یکدیگر همخوان بوده و توانایی انتقال داستان برند سازمان را در خود داشته باشند.

اگر برندتان را پیش‌تر پایه‌گذاری نموده‌اید، ما کمک می‌نماییم که از صحت، قوام و انسجام پیام‌های در حال انتقال به مشتری اطمینان خاطر حاصل نمایید، طراحی و تدوین اهداف استراتژیک (چشم انداز برند ، بیانیه ماموریت برند ، اهداف بلندمندت و کوتاه مدت برند ) و طراحی نقشه جایگاه برند در بازار و نیز برندسازی مجدد ReBranding و ایجاد برندهای زیرمجموعه SubBrand به شما کمک می‌نماییم.

درمجموع تمام عناصر مختلف هویت کسب‌وکار شما ( تصویری ، کلامی ، سبک ،اخلاقی ، تاکتیکی و استراتژیک ) را در جهت دست‌یابی به اهداف، همسو می‌نماییم.

هدف گذاری صحیح و اجرای مناسب "برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت برند" موجب تقویت تصویر برند، ترویج فرهنگ برند و افزایش ارزش برند خواهد شد.

مدیریت برند ( برندسازی محیطی - وب برندینگ ), مدیریت فروش , مدیریت تبلیغات محیطی , تبلیغات آنلاین , مدیریت روابط عمومی, مدیریت R&D تحقیق و توسعه , مشاوره مارکتینگ , تعیین پاداش مشتری, روش مشتری‌یابی , مشاوره وفادارسازی مشتری و مشاوره خرید مجدد مشتری.

آموزش مدیریت بازاریابی آموزش تحقیقات بازار ( روش جمع‌آوری اطلاعات بازار ) مشاوره طراحی کمپین تبلیغاتی ATL , BTL & TTL ارائه مشاوره تبلیغاتی بر اساس نوع محصول ، خدمت ، مخاطب و بودجه ، مشاوره تبلیغات برای شرکتهایی که بودجه تبلیغاتی کافی ندارند.

مشاوره تبلیغات باید توسط فردی صورت پذیرد که تسلط همه‌جانبه و تخصصی بر بازاریابی و برندینگ داشته ، دارای ذهنی خلاق و در برقراری ارتباط موثر با دیگر، بسیار حرفه‌ای عمل نماید.

مشاور مدیریت تبلیغات با بهره‌گیری از توانایی علمی و عملی سند استراتژی تبلیغاتی را بر اساس برنامه‌ریزی استراتژیک سازمان، نقشه بازاریابی و سند برنامه‌ریزی استراتژیک برند، تدوین می‌نماید و درنهایت با مدنظر قراردادن بودجه تبلیغاتی و نوع پیام، به طراحی کمپین تبلیغاتی خواهد پرداخت.

مشاوره تبلیغاتی می‌تواند از جانب کارفرما با مدیر رسانه ( تلویزیون، رادیو، بیلبورد، چاپخانه ،اینترنت.

.

.

) مذاکره نموده و بر اساس نیاز کمپین تبلیغاتی طراحی‌شده، بهترین رسانه را با منطقی‌ترین قیمت به کارفرما محیا نماید.

از تبلیغات موبایلی/ تبلیغاتی اپی Appvertisng (تبلیغات روی نرم افزار تلفن موبایل) نیز از دیگر مواردی است که به کارفرمایانمان پیشنهاد خواهیم داد.

مشاور تبلیغات جهت جمع‌آوری اطلاعات موردنیاز و شناخت نوع نگاه و محل حضور مخاطب, با مشتریان جلسه گذاشته, تحقیقات بازاریابی انجام خواهد داد.

یکی از مهم‌ترین نکات طراحی یک کمپین تبلیغاتی و یا یک تبلیغ ساده، انتخاب صحیح رسانه است.

مشاوره تبلیغاتی باید علم و اشراف کاری بر انواع رسانه داشته باشد.

رسانه‌های دیداری هرروز پیچیده‌تر می‌شوند، اما تعامل بیشتری با مخاطب خود برقرار می‌سازند.

در برنامه‌ریزی تبلیغاتی، ما حتما تبلیغات آنلاین / تبلیغات تحت وب / تبلیغات اینترنتی Online Advertising را با در نظر داشتن برنامه برندسازی سازمان و به‌خصوص برنامه وب برندینگ در دستور کار خود خواهیم داشت.

به یاد داشته باشید : سازمانی که بودجه تبلیغاتی آن بسیار کم و یا تقریبا صفر است نیز  قادر است تا از خدمات مشاوره تبلیغاتی ما برای طراحی یک برنامه تبلیغاتی منحصر به فرد و با اثر بخشی مناسب، بهره‌مند گردد.

مشاوره تهیه طرح بازاریابی ( طرح توجیهی بازاریابی ).

تیم مشاوران مدیریت ایران بر اساس یک استاندارد حرفه‌ای 32 مرحله‌ای اقدام به تهیه برنامه بازاریابی مینماید.

برنامه بازاریابی تجاری دارای تحلیل‌های کیفی و کمی بسیار گسترده‌تری نسبت به سند کسب‌و‌کار Business Plan میباشد.

ابعاد بازاریابی, تبلیغات, برندینگ و .

.

.

را در بر میگیرد.

طرح بازاریابی یا برنامه بازاریابی، برنامه‌ هدایت سازمان به‌سوی ارتقا کمی و کیفی و رشد کسب‌وکار است.

اگر مشاور، برنامه بازاریابی را به‌درستی تهیه نموده باشد، برنامه قادر است به سوالات کلیدی سازمان، پاسخی مناسب دهد.

ما در مشاوره طرح بازاریابی، پاسخ‌هایی عملی به این سوالات می‌دهیم: شرکت چه جایگاهی را باید برای خود متصور باشد.

چگونه از رقبا باید متمایز باشید.

چگونه مشتریان خود را باید بیابید.

اهداف فروش ، تبلیغات ، برندسازی و منابع انسانی سازمان در این مسیر چیست.

چه میزان بودجه‌ بازاریابی نیاز است.

کجا باید تبلیغات نمود.

یک مارکتینگ‌ پلن حرفه‌ای و دقیق، ابزاری مناسبی جهت اطمینان از استفاده مناسب و موثر از امکانات و منابع در دسترس است.

یک طرح بازاریابی تجاری می‌تواند برای ایجاد وب‌سایت و یا یک کارخانه تولیدی تهیه گردد.

درنهایت هدف سند بازاریابی هماهنگی و هم سویی بین تمام اقدامات است.

در برنامه بازاریابی عناصری کلیدی مانند تحلیل موقعیت کنونی، تحلیل بازار هدف ، استراتژی بازاریابی ، اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت ، فروش ، بودجه‌بندی ، تعریف مشتری مخاطب ، تعریف بازار ، روش توسعه بازار ، روش توسعه محصول ، روش بازاریابی آنلاین و تبلیغات .

.

.

.

بر اساس یک استاندارد بین‌المللی مشخص و نه‌فقط بر اساس مباحث دانشگاهی و یا سلیقه‌ای، ارائه می‌گردد.

یک طرح بازاریابی خوب باید شامل برنامه عمل Action Plan ( روش اجرا ) باشد که نشانی از تجربه مشاور و عملی بودن برنامه بازاریابی است.

اگر مشاور برنامه بازاریابی دارای تجربه مناسب نباشد، شاید قادر به تشریح واقعیت‌های موجود سازمان و بازار باشد، اما قادر به ارائه راهکاری عملی و منطبق با بودجه و امکانات شرکت نیست.

شرکت مشاوره مدیریت آموزش مدیریت Market oriented management strategy product and service مشاوره فروشندگی حرفه‌ای " آموزش فروشندگی حرفه‌ای " طرح توجیهی شرکت مشاوره مدیریتشرکت مشاوره بازاریابی و فروش مشاوره مارکتینگ بازاریابی مشاوره تبلیغ مشاور تبلیغات مشاور بازاریابی مشاوره بازاریابی بازاریابی کالا مشاوره بازاریابی خدمات Service Marketing Product مشاوره بازاریابی شرکت صنعتی خدمات تولیدی بیمه بازرگانی بازارسازی تحقیقات بازاریابی Research Marketing بازاریابی چریکی بازاریابی پارتیزانی Guerrilla Marketing مشاوره مدیریت " بازارداری بازارگردی" مشاوره مارکتینگ طرح بازاریابی مشاوره فروش حرفه‌ای مدیریت فروش آموزش فروشنده " آموزش فروشندگی حرفه‌ای " مشاوره مدیریت فروش برندینگ برندسازی مدیران شرکت های فروش محورمشاوره فروش مدیریت فروش.

برنامه بازاریابی انتخاب نام برند شرکت مشاوره فروش بازاریابی مشاوره مارکتینگ خدمات مشاوره برندسازی مشاور نام‌نما فروش برند ایجاد کمپین برندینگ مدیریت برندسازی نام تجاری BrandName مشاوره منابع انسانی مشاور منابع انسانی Human Resource Management Consultant اصول فنون مذاکره استخدام جذب نیروی انسانی استخدام مدیریت مدیر متخصص مشاوره خلاقیت نوآوری راه حل نوآورانه خلاقانه TRIZ روش تریز اختراع مشاوره مدیریت مالی Financial Management مشاوره مالی حسابداری بودجه بندی حسابرسی پول سرمایه مشاوره مدیریت مشاوره برندینگ انتخاب نام تجاری مشاوره برندسازی مدیریت برند Brand Management برندسازی سازمانی برندسازی فردی شرکت مشاوره مدیریت طرح توجیهی آموزش اصول فنون تکنیک مذاکره مدیریت مشاوره مارکتینگ برندینگ مشاوره تبلیغات طراحی کمپین تبلیغاتی مشاوره مدیریت تبلیغات اینترنتی Internet Advertising آموزش اصول فنون تکنیک مذاکره مشاوره تجاری غیرتجاری سیاسی Negotiating Techniques مدیریت مذاکره مشاور برندینگ Personal Branding تبلیغاتی مشاوره تبلیغات آنلاین تبلیغات محیطی تبلیغ Ads Advertisement وب برندینگ کسب و کار آنلاین شرکت مشاوره بازاریابی " آموزش مدیریت " فروش مشاوره بازاریابی طرح کسب‌وکار تجاری ایران تهران انتخاب نام محصول هویت برند corporate Branding مشاور خدمات باکیفیت به مشتری برندسازی شخصی شرکت مشاوره دهنده خدمت به مشتری آموزش خدمت به مشتری Customer service بازارسازی بازارداری بازارگرمی مدیریت بازار مدیریت فروش مارکتینگ طرح کسب و کاری تجاری تدوین سند تجاری " شرکت مشاوره مدیریت " دارای تنوع شرکت چندملیتی مشاور مستقل مشاوره مدیریت دارای نظم ترتیب ساختار منسجم شرکت حسابداری یا حقوقی نیست.

شرکت مشاوره مدیریت درک صحیح کارفرما ، باید بتواند مشاور مناسب انتخاب معرفی نماید مشاوره مدیریت عبارت است ارائه راهکار ارائه مشاوره کمک فکری برنامه‌ریزی نظارت هماهنگی کنترل یک تیم یا یک فرد یک سازمان رسیدن به اهداف سازمان مشاوره مدیریتی بیان یک راهکار دستیابی به موفقیت توسط سازمان است .

مشاوره مدیریتی همفکری با مدیر سازمان مشاوره مدیریت منابع انسانی Human Resource Consulting مشاوره استخدام نیروی آموزش نیروی انسانی نوشتن شرح شغل شرایط احراز شغل مدیریت کارکنان امور پرسنلی سیستم پاداش توبیخ مشاوره مدیریت مالی مشاوره مدیریت مالی و نوشتن برنامه بودجه سازمان بودجه بندی سازمانی تامین منابع مالی مشاوره تامین منابع انسانی صنعت مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت مشاور مدیریت Management consulting مشاوره مدیریت عبارت از ارائه راهکارهای عملی جهت بهبود عملکرد سازمان طریق تحلیل مشکلات کنونی سازمان ایجاد برنامه‌هایی بهبود برنامه افزایش فروش .

برنامه توسعه بازار .

برنامه توسعه محصول .

برنام بهبود اثربخشی کارکنان برنامه کاهش هزینه‌های شرکت مشاور بازاریابی بازاریاب حرفه‌ای تخصص طراحی استراتژی بازاریابی نزدیک شدن به مشتری بهبود فرصت‌های تجاری ، مشتریان کنونی و مشتریان آینده جذب مشتری مشتریان وفادار کمپین تبلیغاتی برنامه بازاریابی marketing plan طرح بازاریابی ( سند بازاریابی ) هدف اهداف قابل‌اندازه‌گیری .

برندسازی مشاور بازاریابی تحلیل موقعیت کنونی شرکت .

مشاوره بازاریابی .

بررسی موقعیت شرکت بازار صنعت تجارت خدمات محصول موفقیت شرکت چالش‌ها منابع در دسترس متفکران استراتژیک مدیران پروژه روزانه کارفرمایان عمومی متخصصان " مشاوره برندسازی " مشاوره بازاریابی تجارت خانوادگی کسب‌وکار خصوصی مانند اسپا رستوران‌ها این مشاوران بازاریابی نوشتن برنامه بازاریابی Marketing Plan افزایش فروش بودجه محدود ایجاد فرصت منابع موجود ایجاد کسب‌وکار حفظ وفاداری مشتری مشاوره بازاریابی آنلاین متخصصان بازاریابی بر استفاده از اینترنت بازار آنلاین کسب‌وکار تبلیغات آنلاین وب برندینگ Web Branding بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) مشتریان سایت‌های مشتریان b2b b2c b2g برندسازی سازمانی مشاوران برندینگ شرکتی " برندسازی" هنگامی‌ شرکت‌ها می‌خواهند یک نگاه حرفه‌ای نام تجاری ( اسم تجاری ) brand name ماموریت برند تعریف کنند یک "مشاور نام تجاری " شخص مورد نیاز کار مشاور بازاریابی حصول اطمینان شرکت دارای حضور مشخص موفق در بازار ا لوگو منحصربه‌فرد علامت نشان مواد چاپی سربرگ کارت ویزیت وب‌سایت نشانه شناسایی تجربه برند وفاداری به برند برندسازی شرکتی برندینگ سازمانی برندینگ   دفتر ايران : تهران - تهران پارس دفتر اتریش : سالزبورگ - فوشلم سی دفتر استرالیا : نیوسات ولز - نیوکسل رزومه انگلیسی و فارسی خود را ایمیل نمایید.

صفحه تخصصی در Linkedin

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map