تبلیغات سایت خدمات مشاوره حقوقي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات مشاوره حقوقي شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وبسایت تبلیغات در سایت گروه یاسا ، با سابقه بیش از ۹ سال، با هدف اطلاع رسانی حقوقی در قالب برند حقوقی “یاسا” به انتشار دانش و محتوای حقوقی در ضمینه های مختلف پرداخته است.

همچنین گروه وکلای یاسا در کنار اطلاع رسانی به ارائه خدمات حقوقی در داخل و خارج از کشور پرداخت است.

به جهت حساسیت گروه به ارائه خدمات با کیفیت و پیگیری های مستمر مشتریان خود، صداقت و خوشنامی خود را به مشتریان خود ثابت کرده است.

(گواهی های حسن انجام کار) سایت گروه وکلای یاسا در موضوعات، حقوقی، انتظامی، قضایی، بیمه، مالیات، شرکتها، ثبت، بازرگانی، جراید مرتبط، آموزش حقوقی و دیگر بخش ها فعالیت مستمر دارد.

سایت ها و موسسه هایی که در موضوعات مرتبط فعالیت دارند، قطعا نتیجه بهتری از تبلیغات خود در سایت گروه وکلای یاسا خواهند داشت.

سایت یاسا بطور میانگین با ۲۰,۰۰۰ تا ۳۵,۰۰۰ ورود یکتا (IP) در روز و ۴۵,۰۰۰ تا ۸۵,۰۰۰ هزار بازدید از صفحات، بالاترین بازدید در میان سایت های ارائه دهنده خدمات حقوقی را دارد.

و دیگر موضوعاتی که در سایت گروه وکلای اطلاع رسانی می شوند.

دامنه فعالیت های گروه وکلای یاسا مشخص است، همکاران و موسسه هایی هستند که در حوزه های مرتبط (غیر از خدماتی که گروه وکلای یاسا ارائه می کند) فعالیت دارند.

به جای خرج هزینه های زیاد و ایجاد تیم‌های تبلیغاتی و بازاریابی، ما می توانیم بصورت مستقیم با استفاده از تجربه و بکارگیری تیم های متخصص واحد مربوطه به خدمت مورد نظر را راه اندازی و مشتریان شما را جذب نماییم.

در نتیجه شما تخصص دارید، دفتر فیزیکی و پرسنل اولیه جهت پاسخگویی.

ما مشتری و تماس مخاطبین را به دفتر شما هدایت می کنیم.

تبلیغات در گروه وکلای یاسا صرفا پرداخت هزینه نیست.

به علت اهمیت بسیار بالای حق و حقوق موکلین از طرف گروه وکلای یاسا، و خوشنامی این برند، ما کسانی را معرفی می کنیم که آن را بصورت کامل تشخیص هویت کرده ایم.

علاقمند نیستیم موکلین با ما تماس بگیرند و از موسسه ای که معرفی کرده ایم شکایت کنند.

پس ما با کیفیت بسیار بالایی برای پیشرفت شما تلاش می کنیم، شما نیز با ارائه خوب خدمات خود به مشتریان کمک کنید.

هزینه های تبلیغات بر اساس نوع موضوعات و موسسه ها متغییر و پس از درخواست بررسی و اعلام می شود.

  برای گفتگو با مدیر تبلیغات و روابط عمومی با تلفن ۸۷۱۳۲ – ۰۲۱ داخلی ۱۰۰ و یا شماره همراه : 09121442355 تماس حاصل فرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام ایمیل وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map