تبلیغات سایت خدمات مونتاژ صدا و تصوير فيلم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات مونتاژ صدا و تصوير فيلم شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات شکل های مختلفی دارد.

یکی از این شیوه ها ساخت تیزر تبلیغاتی و ساخت فیلم کوتاه تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات شماست.

صاحبان کسب و کارها و آژانس های تبلیغاتی همواره به دنبال کشف بهترین شیوه های اثربخشی برای تبلیغات در معرفی محصولات و خدمات و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی هستند.

در واقع تیزها و فیلم های کوتاه تبلیغاتی ترکیبی از هنر و تبلیغات میباشند به این خاطر اگر به شیوه ای خلاقانه ساخته شوند و به بهترین شکل معنا و مفهوم و پیام را به مخاطب انتقال دهند اثربخشی آنها بسیار بالاست.

تیزر تکنیکی است که در دنیای امروز تبلیغات از آن برای معرفی محصول یا خدمات استفاده می شود ماهیت تیزر به شکلی است که در آن مخاطب در ابتدا متوجه نمی شود که قرار هست در آن چه اتفاقی بیفتد و حس کنجکاوی او برانگیخته میشود، در واقع با این کار میزان درگیری مخاطب با تیزر افزایش پیدا می کند و در پایان وقتی میفهمد موضوع از چه قرار بوده است به دلیل حس حل نوعی معما و کشف موضوعی، تاثیر تیزر در ذهنش تا مدتها می تواند پایدار باشد بنابراین اگر یک تیزر به شکل خلاقانه ایجاد شود میتواند تاثیرگزاری فراوانی در مخاطب داشته باشد.

تیزر به دلیل ماهیت آن و توضیحاتی که در بالا داده شد اگر به شیوه ای خلاقانه ساخته شود یکی از بهترین روشها برای ارتباط با مشتری و برانگیختن و تشویق او به خرید یا استفاده از خدمات کسب و کار ها می باشد.

تیزرهای تبلیغاتی زیرمجموعه تبلیغات رسانه ای هستند.

البته نمونه های دیگری نیز از محتواهای تصویری تبلیغاتی وجود دارند که معمولا در رده فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی قرار می گیرند و با تیزرهای تبلیغاتی متفاوت هستند آنها به شکل مستقیم برای معرفی کسب و کارها و ارائه توضیحات لازم به مشتری به کار می روند قالب ها معمولا متناسب با مخاطب و نوع کسب و کار انتخاب می شوند مثلا اگر مخاطب گروه کودک و نوجوان باشند قالب روایی و طنز همراه با موزیک های تند و شاد برای آنها مناسب تر خواهد بود.

در واقع برای چه کارهایی می توانیم از تیزر تبلیغاتی استفاده کنیم؟ یک تیزر تبلیغاتی معمولا از ۱۵ ثانیه تا یک دقیقه می تواند به طول بیانجامد اما زمان نهایی با توجه توافق صاحبان کسب و کار تعیین می شود و زمان در آن قطعی نیست.

اکنون تیزر شما در خلاقانه ترین شکل خود توسط آژانس تبلیغاتی پالادیوم آماده شده و می توانید هر جایی که دوست دارید از آن استفاده کنید.

ممکن است که برای شما این سوال پیش بیاید که خوب ما یک تیزر را هم سفارش دادیم این تیزر تبلیغاتی چقدر میتواند برای ما اثربخش بوده و ما کجا از آن استفاده کنیم و یا در واقع در چه مکان هایی اثربخشی آن بالاتر است: باید به این نکته هم توجه داشته باشید شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی یک بار هزینه میکنید اما به دفعات مختلف میتوانید از آن در مکان های مختلف استفاه کنید: یکی دیگر از شیوه های اثرگذار تبلیغات برای کسب و کارها و معرفی آنها به مشتری ساخت فیلم کوتاه تبلیغاتی می باشد.

فیلم های تبلیغاتی به نسبت تیزرها مدت زمان بیشتری را به خود اختصاص میدهند .

در فیلم های تبلیغاتی کسب و کار یا محصول به صورت مستقیم معرفی می شود ولی تیزرها معمولا به شکل یک داستان با قابلیت های معماگونه ساخته میشوند.

فیلم ها و کلیپ ها معمولا به شکل رئال بوده و بیشتر برای معرفی یک سازمان، کارخانه و تولیدات آنها یا گزارشات سالانه ساخته می شوند.

فیلم تبلیغاتی شما با بهره گیری از بهترین شیوه های فیلمبرداری، صداگذاری، تدوین و.

.

آماده است و شما می توانید در جلسات مختلف از آن استفاده کنید.

حالا شما با آگاهی کامل از تفاوتهای تیزر تبلیغاتی و فیلم کوتاه تبلیغاتی، مراحل مختلف آن، تاثیرات آن بر مخاطب، اهداف کسب و کار خود و همچنین هدفهای قابل تامین با ساخت تیزر تبلیغاتی یا فیلم و بسترهای مختلف برای نمایش آن میتوانید تیزر تبلیغاتی یا فیلم کوتاه تبلیغاتی خود را به تیم پالادیوم سفارش دهید.

ما یعنی آژانس تبلیغاتی پالادیوم ارائه دهنده راهکارهای نوین در بازاریابی و تبلیغات هستیم.

راهکارهایی که منجر به نمایش بهتر محصولات و خدمات در بازار هدف شما و در نتیجه پیشبرد فروش می‌گردد.

ما تلاش می‌کنیم تا مفهوم طراحی و یکپارچگی در ساختار سازمانی شما به شکل اجرایی فعال شود: با ایده‌های خلاقانه، ابزارهای پیشرفته و مدیریت نوین! آدرس: تهران، خیابان نجات‌الهی (ویلا)، سپند شرقی، پلاک ۲۶ ایمیل: [email protected] واحد فروش: 09121442355 همراه: 09121442355 تلفکس: 09121442355 | 09121442355 کلیه حقوق برای آژانس تبلیغات و ارتباطات خلاق پالادیوم محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map