تبلیغات سایت خدمات پردازش داده‌ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات پردازش داده‌ها کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

SDATA SDATA SDATA رسالت احتمالا شما درباره‌ی آمار خیلی فکر نمی‌کنید و از آمار فقط به عنوان یک منبع استفاده می‌کنید.

منبعی که در تصمیم‌گیری‌های کسب و کار به شما کمک کرده و شما را به هدف مورد نظرتان نزدیک می‌کند.

اما زمانی که شروع به جستجو برای یافتن آمار‌های دقیق و معتبر می‌کنید، متوجه می‌شوید که این کار سخت‌تر از چیزی است که انتظارش را داشته اید.

ما در SDATA فضایی را فراهم کرده‌ایم تا به تحقیقاتتان سرعت ببخشید.

همین حالا ثبت نام کرده و وقت کمتری صرف جستجو نماید، وقت خود را صرف قدم بعدی کارهایتان کنید.

SDATA وبلاگ بعضی ریسک ها فقط نگران کننده هستند ، بعضی ریسک ها هشدار دهنده و بعضی تهدید کننده اند .

مردم باید در مقابل سه نوع ریسک چه عکس العملی نشان  دهند ؟ در مقابل ریسک اول و دوم هیچ کاری نکنید،  اما در مقابل ریسک تهدید آمیز ، بلافاصله باید عمل کنید یعنی باید بلافاصله اقدام کرد.

اما […] وبلاگ آیا صادرات نفت ناشی از تحریم متوقف است ؟ صادرات محصولات نفتی و گازی جایگزین صادرات نفت خام شده است.

یک – صادرات نفت کوره : روزانه ٢٢٠ هزار بشکه .

دو- صادرات گاز مایع : روزانه ٢٠٠ هزار بشکه.

سه – هزار متر مکعب گاز معدل ۶.

١۶ بشکه نفت ارزش حرارتی دارد .

صادرات گاز […] وبلاگ بانکها سود فیک به سپرده پرداخت می کنند ، بانکها از محل هیچ ، به سپرده سود پرداخت می کنند.

بانکها در ماه گذشته ۴۴ هزار میلیارد تومان به سپرده ها سود پرداخت کردند ، متوسط حقوق کارمند دولت در سال جاری ٣ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان است ، بانکها معادل حقوق ١٢ میلیون […] SDATA شما میتوانید خدمات زیر را از SDATA دریافت کنید در واقع فرآیندی است که در آن با جمع‌آوری اطلاعات شما را آگاه می سازد که چگونه می‌توانید محصولات و خدمات فعلی یا آینده‌تان را به فروش برسانید.

تحلیل داده و بیگ دیتا برای افزایش سودآوری و ایجاد رویه‌های تصمیم‌گیری هوشمندانه در کسب و کار هستند که در سال‌های اخیر در زمینه های مختلفتوسعه یافته است.

نام تجاری موثر می تواند به ایجاد شهرت شما کمک کند، شما را از رقبای خود متمایز می‌کند و ارزش هایتان را برای جذب مشتری ایده آل خود برجسته می‌کند.

یک فرآیند تکنولوژی محور برای تجزیه و تحلیل داده و ارائه‌ی اطلاعات عملی برای کمک به مدیران،کارفرمایان و شرکت‌های بزرگ SDATA در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شما میتوانید با از طریق کانال های ارتباطی SDATA با ما در تماس باشید و یا با استفاده از فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید.

Sdata شرکت دانش بنیان اس دیتا با درک ضرورت توسعه خدمات سازمانی داده محور، در سال 1393 آغاز به کار کرد.

این مجموعه با پرورش متخصصان متبحر در زمینه تحلیل اطلاعات فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه‌های تحقیقات بازار، مدیریت ارتباط با مشتری، هوش تجاری، برنامه‌ریزی فروش و مدیریت اثربخشی تبلیغات و توسعه برند گسترش داد.

این شرکت با توسعه و ارائه خدمات خود با محوریت تحلیل داده‌ها، داده‌کاوی (Data Mining) و بیگ دیتا تحولی در اجرای پروژه‌های پژوهشی – صنعتی ایجاد کرده است.

آدرس ، تلفن ، ایمیل تهران، میدان شهر زیبا، خیابان احمد کاشانی، خیابان پردیس ساختمان پردیس 09121442355 Info@sdata.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map