تبلیغات سایت خدمات پیام کوتاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت خدمات پیام کوتاه کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قابلیت ارسال کد تایید هویت، ارسال OTP، احراز هویت شماره موبایل در ثبت نام و یا امکان ارسال نام کاربری و رمز عبور، فراموشی رمز و .

.

.

سایت ها و اپلیکیشن ها از طریق این ماژول امکان پذیر است.

ارسال فوق العاده سریع به تمام شماره های لیست سیاه ویژگی این ماژول بی نظیر است.

در صورتی که پس از خرید، نیاز به تایید کد گارانتی کالا باشد میتوانید از ماژول کدخوان یا گارانتی چک استفاده کنید.

این ماژول یکی از کاملترین و کاربردی ترین ماژول های سامانه ارسال پیامک ایده پردازان میباشد که تاکنون شرکت های زیادی همانند روغن لادن، کیک پچ پچ، نوشیدنی رانی و .

.

.

.

تجربه استفاده از آن را داشته اند.

پاسخگویی خودکار به پیامک های دریافتی از مواردی است که در پنل های پیامکی بسیار درخواست می شود، ماژول هایی چون منشی پیامکی،پاسخ تبلیغاتی،نظرسنجی و مسابقه و .

.

.

از جمله این ماژول ها هستند که در ازای دریافت پاسخ از طرف مخاطب، پیامکی از پیش تعیین شده برای آنها ارسال می گردد.

افزونه های ارسال پیامک در cms های پرکاربرد و محبوب مانند وردپرس، ووکامرس، پرستاشاپ، لاراول و .

.

.

قابلیت ارتباط پیامکی بین ادمین و خریدار را فراهم کرده است و API قدرتمند SOAP و RESTFUL برای برنامه نویسان جهت کدنویسی و develop در سایت ارائه شده است.

خطوط پیامکی انواع مختلفی دارند.

خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند که امکان ارسال به لیست سیاه را ندارند، شرکت هایی که تمایل به ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی دارند می توانند درخواست خط خدماتی بدهند تا امکان ارسال برای تمامی شماره ها را داشته باشند.

کارشناسان پشتیبانی و فروش مجموعه ایده پردازان با ده سال سابقه خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان، قبل از خرید، در حین خرید و پس از خرید همواره آماده پاسخ گویی به شما عزیزان خواهند بود.

از طریق شماره 09121442355، تیکت و یا فرم ارتباط با ما در داخل سایت می توانید با ما در تماس باشید.

مناسب برای افراد و کسب و کارهایی که فقط می‌خواهند برای مخاطبین خود و یا بانک‌های مختلف شماره موبایل ارسال محدود داشته باشند و نیازی به ماژول خاصی ندارند.

مناسب برای افراد و شرکت‌هایی که قصد ارسال تبلیغات انبوه دارند.

این پلن علاوه بر دارا بودن همه امکانات پلن رایگان ، دارای تعرفه اقتصادی و چندین ماژول کاربردی دیگر می‌باشد.

مناسب برای کسانی که قصد ارسال پیامک خدماتی و تبلیغاتی به صورت حرفه‌ای دارند و نیازمند ماژول‌های مختلف هستند، این پلن تمامی امکانات پلن طلایی را نیز دارا می باشد.

مناسب برای شرکت های بزرگ که می‌خواهند فعالیت های گسترده‌ای در زمینه پیامک داشته باشند، در این طرح علاوه بر فعالسازی کلیه امکانات، پایین‌ترین تعرفه پیامکی نیز به شما تعلق خواهد گرفت.

روند خدماتی سازی خط پیامکی پرسش بسیاری از کاربران پنل های پیامکی می باشد.

با توجه به اینکه طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، ارسال پیامک برای.

.

.

ممکن است برای شما این عنوان جذاب باشد اما بیایید بررسی کنیم در ابتدا آیا می شود با یک درخواست ساده افزایش درآمد داشت و اگر ممکن است راه حل.

.

.

افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس یار که توسط سایت ژاکت ارائه شده است، یک افزونه کاربری تمام عیار است که سیستم تیکتینگ و پشتیبانی، امکان ارسال اعلان و پیام شخصی.

.

.

حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ انجام می شوند را دریافت کرده اید.

شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که می توانند این اس ام اس ها را ارسال کنند.

سایت sms.

ir با نام تجاری تارنمای پیامکی ایران، به عنوان یکی از پیشگامان عرصه سامانه های ارسال پیامک بر آن است که با ساده سازی ارسال اس ام اس از طریق وب، این امکان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم نماید که هر فردی با هر سطح دانش و معلوماتی، اقدام به ارسال پیامک نماید، تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده کند و از آن لذت ببرد.

شما می توانید با چند کلیک اقدام به ارسال اس ام اس مورد نظر خود برای ده ها هزار نفر نمایید اما لحظه ای از زمان خود را هدر ندهید.

سامانه اس ام اس و یا سامانه پیامک بستری مناسب را برای ارسال پیامک در کمترین زمان و مدیریت آنها فراهم آورده است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map