تبلیغات سایت سيستم هاي حفاظتي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت سيستم هاي حفاظتي حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Publisher - مرجع تخصصی رویدادها ، فناوری های نوین ، آموزش و مقالات تخصصی در حوزه تخصصی سیستمهای حفاظتی و امنیتی م سئو ل تبلیغات ایران سکوریتی 09121442355 در قرن حاضر زمانی که حرف از تبلیغات به میان می آید، تبلیغات اینترنتی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

تبلیغاتی که مزایای بسیاری با خود بهمراه دارد، اقتصادی تر ، با صرفه تر، فراگیر ، ماندگار ، هوشمندانه ، شبانه روزی و از همه مهتر قابلیت تغییر محتوای لحظه ای است، با توجه به محدودیت های مالی و بودجه ای شرکت ها ، ارزش این نوع تبلیغات، امروز بیش از هر زمان دیگر پر رنگ تر شده است.

بررسی ها نشان داده که حتی شرکت هایی که دچار بحران های مالی شده اند، توانسته اند در کوتاه مدت به لطف استفاده از تبلیغات اینترنتی مشکلات پیش رو را حل کرده یا به حداقل برسانند.

شاید شما هم هزینه های چندین میلیونی در خصوص تبلیغات در بیلبوردهای بزرگراهی ، خیابان ها و مکان های عمومی دیگر و یا نشریات کاغذی انجام داده باشید.

با نگاه دقیق تر به موضوع به این نکته مهم می رسیم که تبلیغات در چنین محیط هایی تاثیر مطلوبی بر رشد و پیشرفت شرکت ها نخواهد داشت.

دلایل متعددی برای اثبات این ادعا وجود دارد که برخی از مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد.

وب سایت ایران سکوریتی افتخار می کند که توانسته ، مخاطبین حرفه ای زیادیرا در حوزه صنعت سیستم های حفاظتی و امنیتی علی الخصوص سیستم دوربین مداربسته جذب کند، مخاطبینی که بصورت روزانه و هفتگی ، اخبار و مقالات ما را دنبال می کنند و به علاوه برای پوشش نیاز های امنیت خود از مقاله های آموزشی ایران سکوریتی استفاده می کنند، لذا در صورتی که می خواهید تبلیغات اینترنتی در صنف امنیت و دوربین مدار بسته داشته باشید، ما در ایران سکوریتی آماده ایم تا بالاترین سطح خدمات تبلیغات و معرفی کالا را برایتان ارائه کنیم.

پس فرصت از این فرصت برای یک تبلیغات موثر و هدفمند استفاده کنید.

درصد بسیار بالایی از مخاطبین سایت ایران سکوریتی ، افرادی هستند که اخبار و مقالات روز صنعت سیستم های حفاظتی و امنیتی را دنبال می کنند.

از این تعداد شمار زیادی ، قصد خرید محصولات دوربین مدار بسته جدید و یا لوازم جانبی مربوط به آن را دارند، از آنجایی که مطالب ایران سکوریتی تنها در زمینه صنعت سیستم های حفاظتی و امنیتی و موارد مرتبط با آن می باشد لذا تبلیغات مرتبط با این صنف می تواند بازدهی مناسب و نتیجه فوق العاده ای داشته باشد.

یکی از شیوه های پیشرفته و مدرن در حوزه بازاریابی محتوایی یا Content Marketing ، ریپورتاژ آگهی است.

گاهی برای معرفی محصول یا خدمات به چیزی بیش از تبلیغات بنری و متنی نیاز دارید ، ریپورتاژ آگهی ، یک محتوای متنی ، تصویری و یا ویدیویی است که در آن چکیده ی کاملی در خصوص معرفی محصول یا یک نوع خدمت برای مشتریان آن حوزه ارائه می شود .

در صورتیکه محصول جدیدی را راهی بازار کرده اید یا در صدد معرفی محصولات خود هستید، ایران سکوریتی با دارا بودن مخاطبین تخصصی در زمینه سیستم های حفاظتی و دوربین مدار بسته و دیگر صنایع وابسته ،مناسب ترین مکان برای معرفی محصولات شما خواهد بود .

تعرفه تبلیغات اینترنتی به شیوه ریپورتاژ آگهی با توجه به نیاز هر شرکت توسط تیم تولید محتوای ایران سکوریتی محاسبه و اعلام می شود.

نمایندگان و صاحبان برند های معتبر حاضر در بازار ایران که علاقه مند به ارائه تبلیغات در ایران سکوریتی می باشند، می توانند جهت دریافت تعرفه پلن های تبلیغاتی ایران سکوریتی از طریق فرم   ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

مسئول تبلیغات ایران سکوریتی 09121442355 Welcome, Login to your account.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map