تبلیغات سایت شرکت معماری و مشاور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت شرکت معماری و مشاور کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در بین کلیه‌ی فعالیت‌های موسسه ۸۰۸ قسمت مربوط به بخش وبسایت « شبکه اجتماعی مهندسان صنعت ساختمان ۸۰۸» هیچ‌گاه از ابتدا تاکنون رویکردی تجاری نداشته و نخواهد داشت، به همین علت، حتی وقتی از آگهی و پذیرش تبلیغ در «۸۰۸» صحبت می‌کنیم، هدف فراهم آوردن بستر و یک شرایط اولیه، برای توسعه محتوایی این سایت در آینده است.

منتها تبلیغات در ۸۰۸ تنها محدود به فضای آنلاین نمی‌شود.

بلکه در پکیج جدید تلفیقی از تبلیغات فیزیکی و آنلاین با بیشترین برد تبلیغاتی برای شرکت‌های متقاضی مدنظر است و ما اعتقاد داریم این تبلیغات بیش از هر نوع تبلیغ دیگری بهتر می‌تواند در بلندمدت منجر به برندسازی شرکت‌ها شود.

ابتدا از شما دعوت میکنیم تا بیانیه ماموریت و چشم انداز آرمانی 808 را از این لینک مطالعه بفرمایید.

-  وبسایت 808 با رنک اول در بین سایت های عمرانی و معماری کشور آماده پذیرش درج اخبار مربوط به رویدادهای علمی-آموزشی ارگان‌های دولتی و خصوصی کشور در حوزه عمران و معماری است.

در این راستا علاقه‌مندان میتوانند برای درج رایگان اخبار رویدادهای خود در تقویم آموزشی مندرج در سایت با ما تماس بگیرند.

– به طور متوسط هر روز، حدود 9 تا 10 هزار بازدید از سایت می‌شود و به طور متوسط هفتگی ۵۰ الی ۱۰۰ محتوای آموزشی مهندسی تالیف شده (از قبیل مقاله تحلیلی، ایبوک، رادیو، دوره آموزشی) به سایت اضافه می‌شود.

– در حال حاضر وبسایت کنونی ۸۰۸ دارای 25 هزار عضو حقیقی  و نزدیک به 100 عضو حقوقی شرکتی است (توضیح: قالب وبسایت فعلی از تیر ۹۳ شروع به کار کرده و طی ۶ سال قبل رونمایی قالب کنونی این وبسایت در قالب‌های قبلی ۸۰۸، سیستم عضو‌گیری موجود نبوده است) که از بین کاربران سایت اساتید دانشگاهی، مدیران عامل شرکت‌های بزرگ و بعضا برخی از شرکت‌ها نیز دیده می‌شود.

(لیست کاربران سایت جهت مشاهده رزومه تک تک کاربران از این صفحه برای تمامی افراد قابل رویت است.

) - «سازه ۸۰۸» از ۲۹ آذر سال ۸۶ آغاز به کار کرده است و تاکنون بدون وقفه به کار خود ادامه داده است.

در این بازه زمانی،  بیش از 25 هزار پست تالیفی در این وبسایت نوشته شده است که نشان‌دهنده سرعت بسیار بالای به‌روز شدن سایت است.

– از لحاظ میزان تأثیرگذاری، این وبسایت از سوی شمار زیادی از وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبر و مطرح عمرانی فارسی، لینک شده است.

کافی است در گوگل «وبسایت ۸۰۸» را جستجو کنید.

– گرچه مخاطبان ۸۰۸ را بیشتر نسل جوان تازه فارغ‌التحصیل و افراد تحصیل‌کرده عموما با مدرک کارشناسی ارشد به بالا و علاقه‌مند به مباحث تخصصی سازه و زلزله تشکیل می‌دهند، اما در میان خوانندگان این وبسایت هر قشری را می‌توان پیدا کرد، از مهندسان اجرایی گرفته تا مهندسان محاسب، از مدیران عامل شرکت‌های مشاور تا اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور و بعضا خارج از کشور.

- درجه تأثیرگذاری «۸۰۸» روی مخاطب: اما چیزی که فراتر از اعداد و میزان کلیک‌هاست و معمولا توسط آگهی‌دهنده‌ها جدی گرفته نمی‌شود، درجه تأثیرگذاری و برد رسانه‌‌ای سایت‌هاست.

چیزی که برای یک آگهی‌دهنده مهم است، میزان افزایش فروش محصول یا فرضا خوب خوانده شدن مطالب یک سایت یا وبلاگ اطلاعاتی بعد از درج آگهی است.

خوشبختانه «۸۰۸» توانسته است در مدت ۸ سال فعالیتش اعتبار بسیار زیادی میان مخاطبان خود کسب کند، به نحوی‌ که آثار آن را در فروش آنلاین نرم‌افزارهایی با قیمت بیش از ۳ میلیون تومان در بخش فروشگاه سایت می‌توان جستجو کرد.

شرایط عمومی قبول آگهی در وبسایت ۸۰۸: «۸۰۸» و اصولا هر نشریه آنلاین یا کاغذی دیگر، راهی برای آزمایش و اطمینان از راستی و صحت اطلاعات مندرج در آگهی‌ها ندارد.

«۸۰۸» هیچ‌گونه رابطه کاری با صاحبان آگهی‌های مندرج ندارد و هیچ م سئو لیتی در قبال آگهی‌های درج شده ندارد و نمی‌پذیرد.

با این همه، ما آگهی‌هایی را که به صورت آشکار ناقض قوانین داخل کشور هستند، پذیرش نمی‌کنیم و در مواردی هم مثل تبلیغات مربوط به خدمات محصولات نوین صنعت ساختمان، مجوز تبلیغ از مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان را درخواست می‌کنیم.

۱.

تخفیف فقط در موارد خاص مثل سفارش آگهی به مدت سه ماه و بیشتر و یا درخواست آگهی با تعداد زیاد، ممکن است.

۲.

در وبسایت ۸۰۸ شرکت‌های تبلیغ‌دهنده می‌توانند، کلیه شرکت‌های ساختمانی، صنوف مرتبط با عمران، کنفرانس‌های عمرانی باشند.

۳.

۸۰۸ به جهت ماموریت اصلی خود از قبول آگهی‌های مرتبط با آموزش از جمله بخش‌های کلاس‌های آموزشی، انتشارات و هر موردی که به آموزش مهندسی مربوط می‌شود، معذور است.

نحوه سفارش آگهی: برای دریافت تعرفه کامل تبلیغاتی مرتبط با حرفه خود در وبسایت ۸۰۸ می‌توانید با مدیر بخش تبلیغات سایت از طریق مشخصات صفحه تماس با ما و یا با ایمیل info@civil808.

com تماس حاصل فرمایید.

تعرفه تبلیغات سایت 808: خدمات جدید مشترک در همه طرح‌ها: 1-درج بنر به سایز 240 در 240 در صفحات محتوایی سایت 2-ارسال پوش نوتیفیکیشن موبایل به آندسته کاربرانی که اپ موبایل 808 پلاس را در حال نصب دارند 3- ارسال پوش وب به کاربران سایت بر روی مرورگر وب 4-ارسال پیغام خصوصی داخلی به تمام اعضای سایت در آپدیت جدید مزایای اکانت VIP شرکتی وبسایت 808 ، 50% تخفیف ویژه به شرکت‌هایی که پروفایل خود را در سایت 808 به VIP ارتقا دهند در نظر گرفته شده است برای مشاهده سایر مزایای اکانت های VIP شرکتی در وبسایت 808 به این صفحه مراجعه بفرمایید.

کوتاه درباره ۸۰۸: سازه ۸۰۸ تمام تلاش خود را برای انتقال دانش تخصصی عمران و معماری به کار گرفته است و به عنوان یک موسسه خصوصی خود را در امر تولید این دانش در کشور با تلفیقی از تجربیات جهانی پیش قدم می‌داند.

مشاهده همه شرکت های تاکنون عضو شده نحوه درج آگهی در بخش نیازمندی های سازه 808 راهنمای ساخت اکانت شرکتی در 808 .

آدرس دفتر مرکزی: تهران ، پل گیشا ، ابتدای فروزانفر ، جنب بانک صادرات، پلاک ۱، واحد ۷ تلفن: 09121442355 - ۰۲۱ | تلفکس: 09121442355 - ۰۲۱ | ایمیل: info civil808.

com | ایمیل: saze808 gmail.

com کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت پردیس علم و کاوش هزاره به شماره ثبت ۵۲۶۴۴۹ می‌باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map