تبلیغات سایت طراحي پارچه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت طراحي پارچه کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت پارچه فروشی با هدف آشنایی مشتریان شما با محصولات جدید و نو و آگاهی از انواع جنس و طرح های پارچه ، طراحی می شود.

از طریق طراحی سایت پارچه فروشی می توانید انواع مختلف مدل های پارچه را در سایت معرفی کنید و مشتریان خود را ترغیب به خرید از سایت خود کنید.

سایت پارچه فروشی یکی از ملزومات طراحی سایت ها به حساب می آید چرا که نیاز امروزه به پوشاک بسیار افزایش یافته و خرید یک پارچه با کیفیت نقش مهمی در آن دارد.

اگر تا همین الان اقدام به طراحی سایت تخصصی پارچه خود نکرده اید؛ سریعا دست به کار شوید.

نیاز دنیای امروز به خرید اینترنتی و آنلاین رو به افزایش است و خیلی ها از طریق این کار کسب درآمد می کنند.

خرید اینترنتی تقریبا در کشور ما جا افتاده است، مخصوصا بعد از شیوع ویروس کرونا خیلی ها سعی بر این دارند که از خانه های خود خارج نشوند و از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهند.

پس نمی توانید بگویید که طراحی سایت یک ریسک بزرگی است چرا که ممکن است کسب و کار شما رونق پیدا نکند؛ اتفاقا برعکس.

در حال حاضر رقبا برای پیشی گرفتن از یک دیگر سایتی طراحی می کنند که پرقدرت باشد و از آن به صورت مداوم پشتیبانی میکنند تا در معرض حمله هکرها قرار نگیرد.

برای پارچه فروشی خود یک وب سایت شیک و زیبا طراحی کنید و محصولات خود را در آن به نمایش بگذارید؛ تا متوجه شوید که چطور بازدید از سایت شما و به طبع از محصولات شما بالا می رود.

با این کار شما توانسته اید در عرصه ی رقابت قرار بگیرد و از حریفان خود جلو بزنید در این جا به چند نکته که لازم است برای طراحی سایت خود به آن دقت کنید می پردازیم.

اول اینکه شما می توانید برای سایت خود سه دسته مشتری داشته باشید.

مشتریانی که به صورت تک از شما خرید می کنند، مشتریانی که برای تولیدی خود به صورت عمده از شما خرید می کنند و آن دسته از افرادی که خیاط هستند و به تعداد نسبتا کمتری از تولیدی ها خرید می کنند.

شما باید به صورت جداگانه برای هر یک از دسته های بالا صفحه ایجاد کنید.

محصولات خود را از رنگ و جنس تا مدل و مارک آن را به آنها معرفی کنید.

مشتریانی که به صورت عمده از شما خرید می کنند می توانند همراهان همیشگی شما باشند چگونه؟ خب شما با جلب اعتماد آنان از طریق سایتی معتبر و به روز و همچنین ارسال سریع و به موقع محصولات به مشتریان می توانید در نظر مشتریان بسیار عالی و خوب به نظر بیاید.

در همین حین مشتریان شما ناخودآگاه شروع به تبلیغ سایت شما را می کنند و شما کم کم رو به پیشرفت می روید.

  نکته دوم این است که شما باید برای سایت پارچه فروشی خود صفحات دیگری از جمله تماس با ما یا راه ارتباطی در نظر بگیرید.

می توانید با درج لوکیشن مغازه خود نیز از اعتبار بیشتری برخوردار شوید.

یکی از قسمت های مهم صفحه ی شما، صفحه ی “تماس با ما” است چرا که مخاطب باید بتواند به طور مستقیم با شما ارتباط برقرار کند و سوالات خود را بپرسد.

البته شما موظف هستید یک صفحه مختص نظرات و سوالات مشتریان خود بگذارید تا آنها بتوانند سایت شما را نقد کند و در صورت ایجاد مشکلی در سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا به برطرف کردن آن بپردازید.

بعد از طراحی سایت خود قطعا نباید آن را به حال خود رها کنید و بگویید دیگر کار تمام است و مهم آن بود که یک سایت داشته باشید.

کاملا برعکس؛ شما هنگامی که گیاهی را می کارید باید از آن مراقبت کنید تا بزرگ شود و به آن اندازه ی دلخواه شما برسد.

یک سایت دقیقا شبیه گیاه شما است.

شما باید مراقبت های ویژه ای از سایت خود انجام دهید تا بتواند نتیجه دهد.

این کار از طریق پشتیبان های سایت شما انجام می شود.

برای سایت پارچه فروشی خود یک تیم پشتیبانی قدرت مند در نظر بگیرید تا از سایت شما پشتیبانی کنند.

در واقع پشتیبانی سایت کار هر کسی نیست و نیاز به مهارت و دانشی عظیم دارد.

پس پیشنهاد می شود سایت خود را به یک تیم قدرت مند واگذاری کنید.

یک پشتیبان حرفه ای سایت شما را در وهله اول به روز نگه می دارد.

سایت شما باید به طور مداوم به روز رسانی شود و اطلاعات و محتواهای تازه و جدید وارد سایت شما شود.

علاوه بر این پشتیبان ها سایت را از حمله هکر ها حفظ می کنند و در صورت حمله احتمالی با آن ها مقابله میکند.

پشتیبان سایت هم از لحاظ فنی و محتوایی و هم از لحاظ امنیتی سایت شما را ساپورت می کند.

در به روز نگه داشتن سایت شما نیز می کوشد.

اگر می خواهید در خط  یک موتورهای جست و جوی گوگل قرار بگیرید باید از پشتیبانی سایت به عنوان یک هدایت کننده قوی استفاده کنید.

همانطور که قبل تر نیز به آن اشاره شد شما می توانید با ایجاد دسته بندی های متنوع از پارچه های خود به سایت خود نظم ببخشید.

شما حتی می توانید صفحه ای برای کالاهای تخفیفی خود ایجاد کنید و در آنجا پارچه هایی که مایل به حراج کردن را دارید بگذارید.

خب این کار بسیار جنبه مثبت دارد و می توانید برای جلب مشتری همیشه از تخفیف های خوبی بهره مند باشید.

بسیار مشخص است که هر فصل دارای پارچه های خاص خودش است.

پس باید به این موضوع دقت داشت که پارچه های خود را برای راحتی مخاطبان خود در دسته های پارچه های تابستانی، زمستانی، پاییزه و بهاره تفکیک کنید.

به طور کلی هنگامی که افراد قصد طراحی یک سایت را دارند، در گوگل سرچ کرده و نمونه سایت های مختلف را مشاهده می کنند و از آن ها ایده می گیرند.

بهترین سایت های پارچه فروشی، پارچه ربانی، پارچه رادمرد، پارچه بدوز و پارچه فاتح است که جزو برترین های گوگل معرفی شده است.

ممکن است با باز کردن سایت پارچه فروشی ربانی و مشاهده سایت آن یک ایده کلی بگیرید و خواهان طراحی سایت مانند آن باشید، اما بهتر است بگویم مجموعه وب گوهر سایت های خیلی بهتر و خیلی مدرن تر را برای شما اجرا و پیاده سازی خواهد کرد.

ما قصد داریم برای شما یک طراحی سایت پارچه فروشی اختصاصی انجام دهیم تا بین رقبای خود تک باشید.

سایت شما قطعا خیلی زیباتر و با استفاده از قالب جدیدتری و مشابه به نمونه های خارجی طراحی می شود.

پارچه فروشی فاتح به عنواع یک نمونه از پروژه های وب گوهر است که با استفاده از تصاویر خاص و تک یکی از شیک ترین سایت های موجود است.

شما می توانید تمامی خدماتی که در یک سایت پارچه فروشی ارائه می شود را داشته باشید مانند دسته بندی پارچه ها بر اساس کاربرد، رنگ، طرح و جنس و همچنین فیلتر کردن محصولات بر این اساس و بر اساس قیمت، مشاهده تخفیف های ویژه در صفحه اصلی، صفحه محاسبه قیمت متری پارچه و… برای مشاهده پارچه فروشی فاتح کلیک کنید.

شما هر سایتی و هر نمونه ای را به ما معرفی کنید، یک سایت صد برابر بهتر، شیک تر، مدرن تر از آن برای شما در مدت زمان کم طراحی می کنیم و حتی خدمات پشتیبانی و سئو و بهینه سازی آن را به صورت حرفه ای انجام می دهیم و سایت شما را خط یک گوگل تحویل می دهیم.

بستگی به خواسته و نیاز شما از سایت دارد، اما به طور معمول بین ۱۵ الی ۳۰ روز طول می کشد.

اگر نیاز به پشتیبانی سایت نیز داشته باشید به صورت جداگانه برای شما انجام می شود.

طراحی سایت پارچه فروشی شامل خدماتی نظیر دسته بندی پارچه ها بر اساس کاربرد، جنس، رنگ و طرح است.

نمایش محصولات نمایش لوکیشن صفحه درباره ما صفحه محاسبه قیمت متری پارچه فیلتر پارچه ها بر اساس رنگ، نام، صفت و… بله، اگر سایت پارچه فروشی شما نیاز به تعمیر دارد، تیم حرفه ای ما این کار را به صورت تخصصی انجام میدهد.

بله، هر نمونه سایت را به معرفی که اعم از خارجی یا داخلی، حتی بهتر و به روزتر از آن نیز برایتان طراحی می کنیم.

سلام و عرض خسته نباشید من نمونه کارهای شما رو دیدم و خیلی راضی هستم البته یکی از دوستان که براش سایت طراحی کردید معرفی کرد شمارو.

در طراحی سایت پارچه فروشی به نظر من یکی از بهترین ها هستید چون سایت هایی ک طراحی کردید فوق العاده شیک و بی نظیر هستند.

امیدوارم در آینده ی نزدیک با شما همکاری داشته باشم.

و همچنین شاید پر محتوا و اطلاعات مفیدی دارید ممنونم بابت سایت خوبتون سلام وقت بخیر طراحی سایت پرده فروشی بنظرم خیلی مفیده چون کمک میکنه کسب و کار رونق بگیره و بنظرم یک پارچه فروشی نیاز به یک سایت معتبر داره برای همین تصمیم گرفتم که شما طراحی سایت من رو انجام بدید چون دوستان از شما تعریف میکنند.

سلام و خسته نباشید بسیار سایت مفید و جامعی ای دارید و اطلاعات کاملی در اختیار قرار میده.

من با سایت شما خیلی اتفاقی آشنا شدم و وقتی تحقیق کردم فهمیدم که شما یکی از بهترین ها هستید و این که طراحی سایت پارچه فروشی هاس زیبایی به ثبت رساندید.

نمونه های شما واقعا زیبا و شیک هستند و من مایل هستم که برای پارچه فروشی من سایتی مناسب طراحی کنید سلام و خسته نباشید، ممنون از سایت عالیتون،خیلی به من کمک کرد.

سایت پارچه فروشی شما یکی از بهترین سایت ها هست و من واقعا راضی هس,بسیار شیک و منحصر بفرد .

و من واقعا راضی بودم و بسیار ممنون از سایت عالیتون.

سلام من مبخواستم تشکر ویژه بکنم بخاطر طراحی سایت پرده فروشی که برای تیم ما انجام دادید.

بی صبرانه منتظر همکاری های بعدی مان هستیم.

ممنونم سلام روز بخیر، خیلی سایت تک و متنوعی دارید،من یکی از اقوامم به دنبال طراحی سایت پارچه فروشی بود،که شمارو معرفی کردم بسیار معتبر و عالی سپاس.

سلام خسته نباشید، من به دنبال یک طراحی سایت پارچه فروشی خاص و تک بودم که سایت شمارو پیدا کردم.

.

واقعا سایت معتبری هستید و خیلی متنوع و زیبا و شیک ممنون از همکاری عالیتان.

سلام خسته نباشید،چند هفته پیش دوست من نیاز به یک طراحی سایت پارچه فروشی داشت که شمارو معرفی کردم و امروز بهم گفت که خیلی عالی و شیک و متنوع و خاص هستید،خیلی ممنون سلام.

من خیلی وقته توی کاره دیزاین و طراحی پارچه ام و یه سالی میشه که پارچه فروشی زدم،چون کارام خاص خودمه دوست دارم یک سایت خیلی خوب و یک داشته باشم که طرحامو به خوبی نشون بده برای همین قصد دارم که طراحی سایت پارچه فروشی داشته باشم برای همین مجموعه شمارو انتخاب کردم،امیدوارم همکاری خوبی داشته باشیم،ممنون .

سلام خواستم یک تشکر ویژه کنم از شما بابت اطلاعات دقیق و کاربردی پیجتون ممنونم که اطلاعات مارو بالا می برین.

طراحی سایت پارچه فروشی قطعا نیاز هر پارچه فروشی هست مخصوصا تو این روزا که خرید اینترنتی خیلی بیشتر شده و اینترنت نقش ویژه ای پیدا کرده است.

شما برای ما یک طراحی سایت انجام دادید که بسیار ممنونم از سایت زیبا و خوبمون.

از زیبایی زیادش کلی مشتری جذب شده سلام وقتتون بخیر به یک سایت پارچه فروشی نیاز دارم و برای طراحی سایت پارچه فروشیم میخام یکسری موارد رعایت بشه نام * ایمیل * دیدگاه * راه های ارتباطی طراحی سایت وب گوهر دسترسی سریع طراحی سایت طراحی سایت اقساطی طراحی سایت ارزان طراحی سایت فوری سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوا تعمیر سایت طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت خلاقانه طراحی سایت پزشکی طراحی سایت اختصاصی استخدام وب گوهر نهایت یک سایت در پیشرفت کار شما! وب گوهر برای کسب و کارتان در دنیای بزرگ مجازی معجزه ای به نام اعتماد مجازی برای شما راه می اندازد تا شنیدن نام آن فقط یادآور سادگی و سرعت برای رسیدن به خط اول دنیای رقابت باشد.

WebGohar® ۲۰۰۵-۲۰۲۰ | Sitemap مشاوره رایگان طراحی سایت اقساطی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map