تبلیغات سایت فروش و کرایه لباس عروس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات سایت فروش و کرایه لباس عروس شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سامانه آگهی و تبلیغات به صورت کاملا حرفه ای و بر اساس جدید ترین متد های روز دنیا توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز سامانه آگهی و تبلیغات مزون که به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم طراحی و توسعه شرکت نوپرداز پیاده سازی شده است.

شما با استفاده از این محصول می توانید از طریق اینترنت کسب درآمد بالایی داشته باشید.

شما می توانید برای اطلاع از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد این محصول اطلاعات زیر را مطالعه نمایید.

سامان آگهی و تبلیغات مزون نوپرداز این امکان را به کاربران می دهد که لباس عروس ، لباس عقد و.

.

.

خود را در سایت، آگهی و انتخاب نوع لباس (نو یا پوشیده شده ) و همچنین نوع آگهی (فروش یا اجاره ) و.

.

.

.

و با انتخاب یک مزون آنرا به فروش یا اجاره روزانه نمایند.

اینکار باعث رونق کسب و کار ها در این حوزه شده و علاقه مندان بسیاری را جذب کرده است.

اگر هدف شما کسب درآمد از طریق ایجاد یک سامانه آگهی و تبلیغات است می توانید برای دریافت اطلاعات لازم با ما تماس حاصل کنید.

سامانه اختصاصی نیازمندی های شرکت نوپرداز از پیشرفته ترین خدمات سایت آگهی و نیازمندی استفاده کنید و از این طریق درآمد بالایی داشته باشید.

این سامانه به صورت کاملا ویژه توسط تیم توسعه و طراحی شرکت نوپرداز ایجاد گردیده است و بر اساس جدیدترین متد های برنامه نویسی روز دنیا پیاده سازی شده است.

امنیت بالا و حفاظت از داده های کاربران یکی از مهم ترین نکاتی است که در این سامانه رعایت شده است.

سی پنل اختصاصی و کاربر پسند از دیگر امکانات حرفه ای سامانه شرکت نوپرداز می باشد که در آن جدیدترین اصول طراحی به کار گرفته شده است.

سامانه آگهی و تبلیغات مزون به صورت کاملا واکنش گرای یا ریسپانسیو بوده و به خوبی در تمامی دستگاه ها نمایش داده خواهد شد.

سایر امکانات سامانه آگهی نوپرداز در ادامه آمده است.

مشاهده نمونه کار و محصول چنانچه درخواست مشاهده دمو بخش مدیریت را دارید با شرکت تماس حاصل نمایید تا اطلاعات دمو برای شما ارسال گردد.

نوپرداز در زمینه طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو بصورت اختصاصی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد.

ما مفتخر هستیم که در این مسیر با پشتیبانی مناسب و حرفه ای همانطور که کسب و کارهای زیادی را به ثمر نشانده ایم تا رسیدن به موفقیت همراه شما باشیم.

فعالیت شرکت از سال 1395 آغاز شده است که طی این مدت توانسته ایم کسب و کار های زیادی را در این مسیر همراهی نماییم.

در تمامی پروژه های پیاده سازی شده توسط شرکت طراحی وب سایت نوپرداز از قالب های اختصاصی استفاده شده است و زبان برنامه نویسی سایت ها php می باشد.

از نظر سرعت انجام پروژه نیز حداکثر بعد از 24 پس از عقد قرار داد تیم طراحی و توسعه شرکت برای آغاز پروژه اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مشاهده بیشتر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map