تبلیغات سایت كله پاچه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت كله پاچه شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

البته برخی شهروندان ایرانی هم علاقه ای به خوردن این غذای سنتی ندارند اما آنهایی که علاقه دارند هم کم نیستند.

به گزارش سیتنا به نقل از کاسب نیوز، مدتی است که در حال بررسی و یافتن کالاها و محصولات ایرانی مورد علاقه مردم جهان عرب هستیم.

جدید ترین محصولی که خبرنگار کاسب نیوز به آن دست یافت، "کله پاچه" ایرانی است.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که برخی وب سایت های عرب زبان که بیشترشان در زمینه معرفی غذا فعالیت می کنند،‌ یکی از بخش های خود را به "کله پاچه" ایرانی اختصاص داده اند.

برای نمونه در یکی از این سایت ها، نوشته: زمان خوردن این غذای ایرانی که «کالیه باتشی» یا همان "کله پاچه" نامیده می شود، از 7 صبح تا 5 عصر است.

این مطلب می افزاید: با خوردن این غذا، طعم واقعی یک غذای سنتی و محلی را می چشید.

این غذا شامل مغز، گوشت، جگر و دیگر اعضای بدن گوسفند است.

این وب سایت عرب زبان در پایان مطلب خود می نویسد: البته برخی شهروندان ایرانی هم علاقه ای به خوردن این غذای سنتی ندارند اما آنهایی که علاقه دارند هم کم نیستند.

لازم به ذکر است، در میان کشورهای عربی، در کشور عراق از قدیم الأیام کله پاچه به عنوان یک غذای پر طرفدار وجود داشته است.

عراقی ها می گویند این غذا در اصل غیر عربی است.

یا از ایران به عراق آمده و یا از ترکیه.

حتی یکی از نام های خانوادگی معروف در عراق "پاچه چی" (باجه جی) است.

بعد از سقوط رژیم "صدام" دیکتاتور سابق عراق، «عدنان پاچه چی» یکی از سیاستمداران سرشناس و گزینه های اصلی تصدی پست نخست وزیری در عراق بود.

انتهای پیام این وب سایت در دیتاسنتر آسیاتک میزبانی می شود تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ می باشد و انعکاس مطالب این پایگاه تنها با ذکر منبع مجاز است.

طراحی و توسعه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map