تبلیغات سایت كلوچه پزي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت كلوچه پزي کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

من حسین تاجوک ۲۹ ساله متولد و ساکن شهرستان ملایر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی شهرسازی و کسب و کار در حوزه شیرینی نظیر بیسکویت و کلوچه فعالیت می کنم.

در زمینه تولید و فروش شیرینی دارای سابقه خوبی هستم که این حرفه شیرینی پزی رو از سال ۸۶ آغاز و ادامه دادم تا به یک نتیجه کلی و دلخواه خود یعنی تجارت در این زمینه برسم.

در سال ۱۳۹۴ تقریبا بین ماه پاییز بود که به دلیل مشکلات مالی به دنبال یک شغل جدید در هر زمینه ای بودم.

شب های بسیاری در سایت های اینترنتی در جستجوی این موضوع بودم که من رو به عنوان یک دفتردار استخدام کنن! چرا ؟ چون به این شغل علاقه داشتم و میخواستم برای خودم شخصیتی بزرگ رو داشته باشم مثل همه شرکت های بزرگ و کوچکی که یک روز کارمند بودن و هم اکنون دارای کارخانه های بزرگ و شغل های آن چنانی هستن.

خب، با یک سایت آموزشی آشنا شدم که به مطالعه متن های اون پرداختم و تا آخر مطالعه کردم.

در کناره های سایت با جدول کوچیکی مرتبط با آراد مواجه شدم که تبلیغات جالبی رو نوشته بود ” ( آموزش رباتیک در هر مقطع تحصیلی) ” روی اون جدول کلیک کردم و وارد سایت حاضر شدم.

کلیه مطالب روی اون سایت برام گنگ بود و نمی دونستم در مورد چه موضوعی صحبت میکنه و اصلا آیا این شرکت استخدام داره یا نه؟ از موضوع رباتیک چند روزی گذشت و هنوز اقدامی رو انجام ندادم .

مجدد وارد سایت صنایع رباتیک آراد شدم و فرم همکاری که در اون سایت بود رو خوندم و کلیه اطلاعات لازم رو فرستادم.

البته توی اون سایت دو گزینه وجود داشت که دوست دارید در چه زمینه ای همکاری داشته باشید؟ رباتیک یا برندینگ رباتیک رو انتخاب نکردم چون اطلاعات کافی در مورد اون نداشتم و به همین دلیل روی گزینه برندینگ یا همان برندسازی تیک رو زدم.

شماره تماسی رو درج کردم که همیشه داشتم و از اون استفاده مداوم می کردم و هر شخصی با من کار داشت با اون تماس می گرفت البته نه مشتری تجاری بلکه خانواده یا دوستان و یا افرادی که سفارش شیرینی می خواستن.

بعد از دو روز یک شماره ناشناس ۰۹۱۵ با بنده تماس گرفت و اعلام کرد که من از شرکت رباتیک آراد مشهد تماس می گیرم در رابطه با فرم همکاری که توسط شما برای ما ارسال شده،آیا مایل به همکاری هستید.

من ابتدا نمی دونستم چه پاسخی رو باید اعلام کنم، بهشون گفتم که در این زمینه هیچ آشنایی ندارم و نمی دونم باید از کجا شروع کنم؟ به من وب سایت اصلی رو معرفی کردن و وارد اون سایت شدم که کلی جواب و پاسخ ها رو میشد از اون استخراج کرد.

شروع به مطالعه کردم و به نتیجه دلخواه یعنی استارت برندینگ در زمینه بیسکویت رو شروع کردم.

ماژولی تحت عنوان بیسکویت در سایت مرجع ایران شکلات برای من ساخته شد و بعد از یک آزمون عملی در زمینه محتوا نویسی تونستم کار خودم رو آغاز کنم.

روزی ده مطلب و محتوا باید روی سایت فرستاده میشد که هر مقدار تعداد اخبار بیشتر میشد میزان زنگخور شما بیشتر و بیشتر ادامه داشت.

توی سایت صنایع رباتیک آراد کار خیلی جالبی رو می دیدم که اونم همایش های فصلی در شهرهای مختلف بود.

اولین همایش و حضور من در همایش شیراز بود در آذر ماه ۱۳۹۴- آشنایی با چهره هایی که فقط صداشون رو می تونستی بشونی تنها از طریق وویس هایی که در سایت بود.

البته این ویس ها برای آموزش تجارت یا آموزش رباتیک در مدارس و مراکز آموزشی ارائه می شد.

برای همایش شیراز ثبت نام کردم و خودم رو حاضر دیدم که با ورود به سالن انتطار هتل با شخصیت مهم و برجسته ای آشنا شدم که صداشون رو از سایت می شنیدم.

بعد از همایش شیراز مجدد مطلب نویسی رو شروع کردم و به مدت سه ماه ۹۰۰ اخبار روی سایت ارسال کردم و باعث شد زنگ های متعدد از اکثر نقاط کشور با من گرفته بشه.

روزهای اولیه هیچ اطلاعاتی نداشتم چرا؟؟؟؟ چون تأمین کننده یا همون کارخانه ای نبود که من بتونم ازش بار بخرم و نیاز مشتری رو برطرف کنم.

مدتی گذشت تا اینکه یک تأمین کننده از شهر اصفهان با من ارتباط گرفت و اعلام کرد در زمینه فروش بتونم کمک خوبی براشون داشته باشم.

لیست قیمت و عکس از محصولات خودش رو برای من فرستاد و اعلام کرد که برای شما درب کارخانه این قیمت رو در نظر می گیرم و اگر مشتری صادارتی هم داشته باشی به ازاء هر فاکتور ۳% برای شما در نظر گرفته می شود.

بعد از چند روز پیاپی و اولین مشتری من خریدی به مبلغ ۳ میلیون رو انجام داد که پول به حساب من واریز شد و سود اون ۱۶۲ هزار تومان می شد که همین مشتری تونست چندین فاکتور از من خرید کنه و حساب بانکی من تقریبا به یک میلیون رسید و تونستم حقوق یک ماه خودم رو ظرف چند روز دریافت کنم.

البته به طور میانگین روزانه ۸ تا ۱۲ زنگخور دارم که از این مقدار برخی ها خرید می کنن و برخی دیگر تنها برای دریافت قیمت و یا آشنایی با انواع مختلفی از محصولات تماس می گیرن.

البته روزهای اولیه کار سخت بود زیرا نمی تونستم درست جواب مشتری رو بدم و یا آشنایی با انواع مختلف بیسکویت رو نداشتم و حتی بیسکویت خارجی نمی دونستم چه مدل یا چه اسم هایی دارن.

یادم میاد در سال ۹۵ که شخصی هلندی برای من بیسکویت وافل هلندی رو فرستاد که تا اون روز با اینچنین بیسکویتی مواجه نشده بودم و باعث شد یک کارگاه کوچک در شهر مشهد راه اندازی کنه و بتونه فروش خوبی در کافی شاپ ها و رستوران های مجلل داشته باشه.

برای آشنایی بیشتر در زمینه فروش باید بدانید که فروش در زمینه برندینگ تنها از مسیر سایت های اینترنتی صورت می گیرد و تحقق یافتن برای این مسیر ، سعی و تلاش است که روی سایت ها انجام می گیرد.

یعنی پشتیبانی و خدمات ارائه شده که این روند باید از یک نقطه آغاز و در نقطه دیگر پایان یابد.

نقطه آغاز از سوی شرکت آراد صورت می گیرد و نقطه بعدی را شما باید رقم بزنید که تلاش شما می تواند آن را تحقق یابد.

خوشبختانه بیسکویت بازار نسبت به خودش را دارد و من در این زمینه به این نتیجه رسیده ام که خداوند روزی دهنده است و هر شخص بخواهد وارد این حوزه گردد مانعی نمی بینم زیرا گستره اینترنت به بزرگی زمینی است که همه ساله روی آن کشت می شود – برداشت می شود و باز مجدد این روند ادامه خواهد یافت.

بیسکویت از جمله محصولات خوراکی است که در هر فروشگاهی قابل خرید بوده و در کشور ایران ۴۰۰ واحد تولید کننده فعالیت می کنند که علاوه بر توزیع داخلی بیشترین محصولات به کشورهای مختلفی نظیر عراق – افغانستان – پاکستان – سوریه – کشورهای حوضه خلیج فارس صادرات می شود.

عمده مشتریان من عمده فروشان – پخش های مویرگی و شیرینی فروشی هایی هستند که در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند که بیشتر شهرهای جنوبی کشور است زیرا بیشترین خوراک بیسکویت برای این شهرها می باشد.

در این زمینه تلاش های فراوان از سوی شرکت آراد بسیار بوده و پشت پرده این شرکت اشخاص و بزرگانی هستند که مدام فعالیت و آموزش های روز را برای نتیجه بهتر به ما ارائه نموده اند و همیشه باید قدر دان این زحمات بود تا اشتیاقی برای این عزیزان باشد.

توصیه من به افراد تازه کار این است که هرچه سریع تر با راهنمایی اساتید بزرگوار و مشاوران کار خود را شروع کنند نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

A CUSTOM COMMENT LABEL نام ایمیل وب سایت شیرینی های خونگی رو چطور میشه فروخت و یا یک کسب و کار پر درآمد از این طریق بدست آورد؟ یکسری شیرینی های جدیدی هستند که هنوز در ایران زیاد نشدند اما من مرددم که این کار رو بکنم یا نه سلام دوست عزیز برای آشنایی بیشتر با بحث فروش به بخش (درباره ما) در سایت مراجعه کنید و از مشاورین تجاری آراد مشورت بگیرید شیرینی ها تا چه مدت سالم می مونن؟ زود خراب نمیشن؟ مواد اولیه تولید شیرینی و کیک نسبت به قبل خیلی گرون شده درود بر آراد که انقدر خوب مشتری ها رو راهنمایی میکنه تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

درود ما شیرینی خانگی )(سنتی مازندران)را برای دوستان و اطرافیان یا همکاران توضیح میکنیم و نسبتا شیرینی های ما ماندگاری چند ماه داره .

خواستم بدون ایا میشه این کا را گسترش داد و به درامد بالای دست یافت سلام دوست عزیز به بخش (درباره ما) در سایت مراجعه کنید و از مشاورین تجاری آراد مشورت بگیرید سلام.

شکور هستم فعال در حوزه فروش کیک و کلوچه.

از دی ماه ۹۸با اراد آشنا شدم و سایتخامو خریدم از شخصی ک قبلا دراراد فعالیت داشته.

یک ماهه ک بکوب دارم کار میکنم و پاسخگو مشتری ها هستم.

مشکلی دارم ک هیچکس تا الان نتونسته راهنماییم کنه نه مشاور فنی نه تو فیلم های آموزشی بوده.

مشکل عمده مشتریهای من اینه ک نمایندگی میخوان از یک محصول خاص ب این دلیل ک میگن ما سابقه داشتیم ک جنسو گرفتیم جا انداختیم تو بازارمون بعد از چند سال یکی اومده نمایندگی رسمی همون شرکتو گرفنه و کار مارو خوابونده.

چجوری جواب همیچن مشتری ای رو باید داد؟ ممنون میشم کسی ک اطلاعی داره ب بنده هم اطلاع بده هدف ما پرورش و رشد تاجران است.

به آنان می آموزیم تجارتشان را پرسود نمایند.

ما ثروتمند شدن را در تجارت و صادرات می دانیم.

زیرساخت های تجارت را نیز برایشان اجرا می کنیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map