تبلیغات سایت مجموعه چند منظوره ورزشی وتفریحی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات سایت مجموعه چند منظوره ورزشی وتفریحی شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

از مرورگرهای مطمئن و بروز مانند کروم و فایرفاکس استفاده کنید.

0 0 سلام کاربر میهمان ورود و عضویت مجتمع ورزشی و فرهنگی موقعیت:چین مساحت:74986 متر مربع سال پروژه:2015 شهر لینان معروف به چشم انداز آن است.

ایده این پروژه ناشی از چشم انداز Lin’an است.

با استفاده از روش Brushwork بروشور، چشم انداز کوه ها و رودخانه ها را مشخص می کند که با میراث فرهنگی عمیق شهر لینان سازگار است.

.

در ترکیب با ویژگی های ژئومورفیک تپه کم و شیب ملایم در سایت، مجتمع ورزشی و فرهنگی را به عنوان یک شکل منحصر به فرد با افزایش خطوط کانتور طراحی شده است، و به کوه های اطراف در سطح کلی شهری، مانند یک ورن سبز ، کوه های طبیعی در شمال و جنوب را دوست دارد.

با ترکیب لایه ها با ژئومورفولوژی، معماری می تواند با طبیعت شهری ارتباط برقرار کند و تعدادی از سیستم عامل های فعال سطح بالا ایجاد کند که دسترسی و مشارکت این سایت را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

این پروژه مساحتی حدود 161 متری را پوشش می دهد و ما باید تابع های مختلفی نظیر سالن های ورزشی، سالن تمرین، ورزشگاه ها، ورزشگاه های آزاد و پشتیبانی تجاری را ترتیب دهیم و زمین کم است.

این طرح به عنوان نقطه شروع به مجموعه ورزشی می انجامد.

از یک طرف بدن بدنسازی با صفحه تنگ و سوراخ شده از سطح دو پیچیده شده است تا اثر تصویری شفاف و نور را ایجاد کند.

با فانوس، این سایت به یک شهر برجسته شهر تبدیل شده است.

از سوی دیگر، تفاوت ارتفاع سایت به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرد و بقیه توابع با هم ادغام می شوند.

با تراس جمع آوری شده به عنوان قصد طراحی، تکنیک های پردازش چشم انداز به شکل یک مدل پلت فرم پیوسته، هماهنگ با محیط کوهستانی اطراف، و در عین حال می تواند تصویر اصلی از ژیمناستیک را برجسته کند.

به عنوان بخش مهمی از حمایت از مرکز به خودی خود، این پروژه شامل یک پارک کودکان، یک سوپرمارکت بزرگ، یک مرکز تناسب اندام، KTV و انواع فضاهای غذائی است و یک کمربند تجاری تجاری در کنار جاده ها و خیابان های داخلی می تواند برای جذب شهروندان جذابیت مجدد تناسب اندام، اوقات فراغت و سرگرمی را در نظر بگیرید این مجتمع ورزشی فرهنگی به سه ایستگاه تقسیم می شود که تفاوت آن پنج متر است و جاده داخلی آن به بلوک های عملکردی معرفی می شود.

حجم ساختمان مربوطه در هر بلوک کاربردی قرار می گیرد.

ارتفاع کف نیز در پنج متر تنظیم شده است، به طوری که سقف هر لایه می تواند به صورت یکپارچه با کف بالاتر باشد.

پلاک اصلی در امتداد خیابان اصلی مخاطبان عادی را به طبقه دوم توسط پلتفرم هدایت می کند و در پایین طراحی شده است که برای VIP، ورزشکاران، ابزار و رسانه ها طراحی شده تا یک ساختار سه بعدی و طبقه بندی ترافیکی ایجاد کند.

1.

چندین سالن مجزا با لوله نور سقف نصب شده است که در طول روز به نور محیط داخلی نیاز ندارند و می توانند روشنایی مورد نیاز را در استفاده روزانه تضمین کنند.

2.

تمام سیستم عامل ها سبز روی زمین هستند و اثر عایق حرارت قابل توجه است.

3.

پرده پانل تیرهای پانچ شده در خارج از دبستان، سایه بیرونی ساختمان را ایجاد می کند و نور نرم درونی ایجاد می کند.

ما از پمپ گرمایشی پیشرفته، بام خورشیدی، فن آوری جمع آوری آب باران، روشنایی LED و دیگر ابزارهای صرفه جویی در انرژی بالغ استفاده کرده ایم.

ویلا جنگلی ویلا جنگلی ، تپه نوردی را تسخیر می کنند و با سایبان خود سایه می زنند.

مشتریان، یک زن و شوهر بازنشسته از مشاغل شرکتی و در حال.

.

.

خانه کوهستانی خانه کوهستانی ،ایجاد یک حیاط کوهستانی بالا که این دو سازه را به یک مکان جمع آوری خانواده متصل می کند، شکل می گیرد.

نوار شرق و غرب.

.

.

مشخصات ویلای مدرن موقعیت: تهران-لواسان- ابتدای بلوار امام خمینی- کوچه بوستان سوم- اولین ویلا سمت راست.

کارفرما: برادران کردبچه (کیوان کردبچه- امیرکردبچه- حمید کردبچه) مصالح: آجر، سیمان و شیشه تاریخ.

.

.

خانه با نما شیشه ای خانه با نما شیشه ای ،خانه در سنتینلا هیل در Matanzas واقع شده است، به دنبال دیدگاه نسبت به روستای لا بوکا، جایی که رودخانه.

.

.

ویلا ساحلی تفریحی ویلا ساحلی تفریحی ،این ویلا در یک زمین است که دارای  25 درجه میل است و در مقابل اقیانوس آرام واقع شده است.

طراحی، ساختار، سازمان داخلی و.

.

.

باشگاه ورزشی تفریحی باشگاه  ورزشی تفریحی  این مفهوم تازه به "The Gentry"، باشگاه جدیدی تحت عنوان SC Asset Corporation PLC وارد شده است.

پس از مطالعات مفهومی، RED HOOK /.

.

.

پله چوبی در رستوران پله چوبی در رستوران اختراع هنر، معماری و طراحی در لندن اخیرا یک پله مارپیچ چوبی مجسمه ای ساخته است که مرکز رستوران HIDE در لندن.

.

.

هتل مدرنیته در یونان هتل مدرنیته در یونان موقعیت: یونان مساحت:1000 متر مربع سال پروژه: 2017 هتل مدرنیته در یونان در شهر قدیمی Lijiang در استان یونان، که در آن.

.

.

پلان مدرسه مدرن پلان مدرسه مدرن ،Terakoya برای علوم طبیعی شهر کریو در استان ایچی 39 ساله از پنجاه و سه شهر بعد از شهر توکادهو بود.

این سایت در.

.

.

مشخصات تبدیل پل میرداماد به موزه مردم شناسی تبدیل پل میرداماد به موزه مردم شناسی کار بسیار زیبا و جذابی است که امیدواریم از این حرکت ها تداوم داشته باشد.

در.

.

.

8ساختمان قدیمی برتر 8ساختمان قدیمی برتر ، مسائل مالی یا جدول زمانی غیرواقعی می تواند ساختار ساختمان را مختل سازد، اما در عین حال معمولا نتیجه نهایی در انتظار انتظارات.

.

.

موزه چند منظوره موزه چند منظوره ،از سه شکل مایع متمایز تشکیل شده است، هر کدام الهام بخش از سه خط نقاشی خوشنویسی چینی هستند: جوهر ضخیم، نیمه خشک و.

.

.

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

  نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت مشترک نمی شوم دریافت همه دیدگاه های این نوشته فقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن.

همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

آدرس: خوزستان - بهبهان - میدان حافظ-استودیو معماری ویلایی پشتیبانی مشتریان : 09121442355-061 vilai.

ir.

arc(at)gmail.

com © کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به مدیر سایت می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

0 0 سلام کاربر میهمان ورود و عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map